moet die zn neus maar dicht plakken, probleem opgelostquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee, hij wil niet met zijn hoofd bij een kut in de buurt komen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet die zn neus maar dicht plakken, probleem opgelost
Ik trouwens ook niet met mijn kut bij een Toto in de buurt dusjaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet die zn neus maar dicht plakken, probleem opgelost
oquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik trouwens ook niet met mijn kut bij een Toto in de buurt dusja
Ja, ik ben echt gay.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat hoeft nou ook weer niet zeg.
Au.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
Laat hem zijn vuist tot zijn elleboog aan toe in je anus stampen.
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:35 schreef Etsu het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit anaal gedaan, weet niet hoe dat is eigenlijk.
Wat banaal weer zeg Jhali.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
Laat hem zijn vuist tot zijn elleboog aan toe in je anus stampen.
Poepen maar dan omgekeerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:35 schreef Etsu het volgende:
Oh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nep homoquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:35 schreef Etsu het volgende:
ja en ik (nog) nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
ik heb een kerstkaart gekregen van sof's vriendin
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dan blijft er weinig overquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:35 schreef Etsu het volgende:
Nee ik val op (dommige) meisjes.quote:
Hoe oud is je zusje?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik val op (dommige) meisjes.
Al kom ik graag in gaybars mijn zusje is ook lesbisch.
Ah nice.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik val op (dommige) meisjes.
Al kom ik graag in gaybars mijn zusje is ook lesbisch.
Ik kan wel de hele dag doorgaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je ook wel klaar mee snel lijkt me
Wat ik tot nu toe heb gehoord, ben ik best wel goed ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe goed ben je daar in?
[..]
Geil.
We gingen vaak naar Gay Palace en in Rotterdam heb je zo'n straatje met van die bars.quote:
Daar ben ik maar 1x geweest. Belachelijk duur daarzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
We gingen vaak naar Gay Palace en in Rotterdam heb je zo'n straatje met van die bars.
Kreeg altijd gratis biertjes van gasten wist nooit een houding dan
niet alle intelligente zijn feministischquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Onderdanige typetjes man niet van die feministische typetjes toch.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Onderdanige typetjes man niet van die feministische typetjes toch.
Hoe bedoel je qua drank of zo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar ben ik maar 1x geweest. Belachelijk duur daarzo.
Meeste wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet alle intelligente zijn feministisch
Nice.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe heb gehoord, ben ik best wel goed ja.
Dan ben je vast opgelichtquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij was ik 14 euro kwijt voor vier biertjes.
Ik zorg ook gewoon dat ik op z'n minst een HBO-diploma op zak heb, voor het geval dat ik foreveralone blijf en mezelf zal moeten onderhouden, maar heb er totaal geen problemen mee om gewoon 3 daagjes in de week te werken en verder een beetje het huishouden en eventueel de kinderen op me te nemenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste wel.
Hoog opgeleid dus willen ze gelijke rechten en meer inspraak.
het moet ook niet te intelligent eigenlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste wel.
Hoog opgeleid dus willen ze gelijke rechten en meer inspraak.
Zelfde over beffen met vrouwen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb wel eens gehoord dat mannen beter kunnen pijpen dan vrouwen omdat ze beter weten wat een man lekker vindt. Klonk logisch.
Ja toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb wel eens gehoord dat mannen beter kunnen pijpen dan vrouwen omdat ze beter weten wat een man lekker vindt. Klonk logisch.
dan ik* zou je vriendin stellen. Al was ze Nederlands geweest in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het moet ook niet te intelligent eigenlijk
mijn vriendin is slimmer dan mij, nu is mijn ego gekrenkt
Slim is een redelijj breed begrip toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het moet ook niet te intelligent eigenlijk
mijn vriendin is slimmer dan mij, nu is mijn ego gekrenkt
Geloof ik direct. Ben er zelf ook niet goed in. Want doe het nooit.quote:
Jij bent hier de expert.quote:
Ik doe het ook nooit maar ik denk wel dat ik goed benquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof ik direct. Ben er zelf ook niet goed in. Want doe het nooit.
[..]
Jij bent hier de expert.
Dat is wel een prima instelling ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik zorg ook gewoon dat ik op z'n minst een HBO-diploma op zak heb, voor het geval dat ik foreveralone blijf en mezelf zal moeten onderhouden, maar heb er totaal geen problemen mee om gewoon 3 daagjes in de week te werken en verder een beetje het huishouden en eventueel de kinderen op me te nemen
Whehehe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit maar ik denk wel dat ik goed ben![]()
Ja ik wil niet volledig afhankelijk zijn van iemandquote:
Neem toch aan dat er ook mannen zijn die van teder kussen houden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook gehoord dat ik ook goed zoen, maar ietwat te ruig voor een vrouw, maar voor een man zou het perfect zijn.
Bewijs genoeg dat ik homo ben, Elan?
Ja? Maar tongen gaan gewoon op een of andere manier ruig. Vrouwen houden daar niet van.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem toch aan dat er ook mannen zijn die van teder kussen houden?
My most gay post all time dit
Je post als je zoent. Vurig en passievol erin klappenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook gehoord dat ik ook goed zoen, maar ietwat te ruig voor een vrouw, maar voor een man zou het perfect zijn.
Bewijs genoeg dat ik homo ben, Elan?
Dit snap ik niet, Littlerabbit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post als je zoent. Vurig en passievol erin klappen![]()
![]()
nee toch
Als je kinderen wil later is het vaak wel handig dat een van de twee wat minder ambitieus is op gebied van werk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik wil niet volledig afhankelijk zijn van iemandIk ben best wel iemand die houdt van leuke dingetjes kopen en uit eten of een drankje doen, maar dan mag ik het ook zelf betalen en ga ik niet lopen schooien bij mijn vriend/man.
Dat dacht je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja? Maar tongen gaan gewoon op een of andere manier ruig. Vrouwen houden daar niet van.
Vrouwen zoenen tederder dan mannen. Ik zelf vind vrouwen beter zoenen dan mannen.quote:
Klopt, maar ik zou het niet erg vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je kinderen wil later is het vaak wel handig dat een van de twee wat minder ambitieus is op gebied van werk.
Al is het tamelijk achterhaald dat dat altijd per se de vrouw zou moeten zijn.
Hahahahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nog 7 dagen de tijd om een man te zoenen, want anders is een vrouw m'n laatste in 2013 en dat wil ik niet.
Als ik een vrouw kus hoeft ze echt niet als een loopse labrador mijn hele bek af te kwijlen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja? Maar tongen gaan gewoon op een of andere manier ruig. Vrouwen houden daar niet van.
Ligt aan het moment ook héquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen tederder dan mannen. Ik zelf vind vrouwen beter zoenen dan mannen.
Maar ik zoen op een bepaalde manier (wat precies weet ik niet) wat mannen heel erg lekker vinden en niet echt bedoeld is voor vrouwen.Maar het is ook wel lekker, maar anders. Ofzo.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ligt aan het moment ook héVaak vind ik zachter idd wel fijner maar als je ruige seks gaat hebben moet je niet met zo'n slap zoentje aankomen
![]()
Niets is fijner dan je speeksel op andermans gezicht erop kwakken en dan eraf likken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik een vrouw kus hoeft ze echt niet als een loopse labrador mijn hele bek af te kwijlen.
Zelfde met gepijpt worden trouwens.
Vraag me af of er mensen zijn die dat hele ruige uberhaupt waarderen.
Ja is toch zo. Op zulke momenten sta je niet echt op romantiek te wachtenquote:
Als ik seks heb, dan zoen ik ook gewoon zoals ik zoen als ik geen seks heb.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ligt aan het moment ook héVaak vind ik zachter idd wel fijner maar als je ruige seks gaat hebben moet je niet met zo'n slap zoentje aankomen
![]()
Na de seks heb ik sowieso nergens zin meer in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja is toch zo. Op zulke momenten sta je niet echt op romantiek te wachtenNaderhand dan natuurlijk wel.
Zit bij mij wel een beetje verschil in denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik seks heb, dan zoen ik ook gewoon zoals ik zoen als ik geen seks heb.
Ruige seksquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Na de seks heb ik sowieso nergens zin meer in.
Donderdag naar een gayfeest, en dan hebben we o&n ook nog, met internationale mensen in Amsterdam. Vast wel eentje die daar rondloopt. Anders hebben we alcohol nog.quote:
Slapenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Na de seks heb ik sowieso nergens zin meer in.
Scoorzsequote:Op dinsdag 24 december 2013 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Donderdag naar een gayfeest, en dan hebben we o&n ook nog, met internationale mensen in Amsterdam. Vast wel eentje die daar rondloopt. Anders hebben we alcohol nog.
Nutteloze post maar geen optie tot verwijderen. Dan ga ik nu voor de voordeur waken voor mijn pakketje.quote:
Naam graag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:03 schreef Etsu het volgende:
Een vriendin van me heeft ondertussen 140 zoen-mensen op d'r lijstjeZe scoort dan ook echt elke week minstens 2 mensen (al dan wel niet oude scharrels).
Nouja, hangt er wel van af hoor.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ex werd altijd wakker na de seks. Gelukkig is het uit.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hangt er wel van af hoor.
Bij sommigen heb ik wat meer energie.
Maar de laatste keer dat ik dat had was in maart geloof ik.Maar dan ook wel gewoon tot je er bij neer valt
Ik ben seksueel actief maar niet met Jhali.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:05 schreef Etsu het volgende:
Xeor, ben jij seksueel actief? Wanneer ga je met Jhali neuken?
"quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er nu wel zo eentje die ik enorm begeer.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben seksueel actief maar niet met Jhali.
Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben seksueel actief maar niet met Jhali.
Het is niet Fera. Die heb ik inmiddels al meer dan een jaar niet op die manier gekend.quote:
Is zij lekker?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet Fera. Die heb ik inmiddels al meer dan een jaar niet op die manier gekend.
Alsof dat erg is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:06 schreef Jhali het volgende:
Nee, ik ben ook überhaupt niet seksueel actief atm.![]()
Leugens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:06 schreef Jhali het volgende:
Nee, ik ben ook überhaupt niet seksueel actief atm.![]()
Ja fucking stom toch.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja fucking stom toch.
Als de meeste mensen gekomen zijn willen ze of roken of slapen.
Ga dit soort uitspraken hier niet doen, anders krijg ik klapjes van haar vriend.quote:
wpquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Augustus man, augustus.
Daarvoor ook anderhalf jaar niet.
Hehequote:Op dinsdag 24 december 2013 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga dit soort uitspraken hier niet doen, anders krijg ik klapjes van haar vriend.
Tsssk. Een vrouw die geen seks kan krijgen. Wat is dit?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Augustus man, augustus.
Ze is nog een meisjequote:Op dinsdag 24 december 2013 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk. Een vrouw die geen seks kan krijgen. Wat is dit?
Erg hé.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw die niet in de smaak valt bij mannen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een vrouw die niet in de smaak valt bij mannen.
Op jouw leeftijd hoor je dan ook nog maagd te zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Augustus man, augustus.
Dat is waar.quote:
Jeetje.quote:
De meeste mannen doen niet zo moeilijk anders.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een vrouw die niet in de smaak valt bij mannen.
Nee joh, de meeste meiden die ik op WhatsApp heb zijn op hun 12e/13e ontmaagd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd hoor je dan ook nog maagd te zijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het is echt gewoon hun schuld dat ik niet neuk hoor.
Welke datum en hoelaat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Met mijn "misschien" toekomstige vriendin.
Whuuuut.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, de meeste meiden die ik op WhatsApp heb zijn op hun 12e/13e ontmaagd.
Badoo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Whuuuut.
Wat voor meisjes app jij mee dan van Tienermoederforum.nl of zo??
quote:
quote:
Paar maanden terug vond een jongen mij leuk en had ik mee gezoend omdat ik zin had maar ik vond hem niet leuk, en een week later had ik met iemand anders gezoend. Toen maakte de eerste jongen mij uit voor slet en ging over mij roddelen en vannacht sprak die mij aan op Gindr (quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet arrogant. Zelfvertrouwen is gezond.
veel te weinigquote:
dat zeg ik nietquote:
quote:
Nu ben ik wel benieuwd hoe heet Etsu is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Na een paar drankjes misschien wel ja.
Insinueer je nu dat ik makkelijk ben?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Na een paar drankjes misschien wel ja.
Nee?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik makkelijk ben?
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee?Hij vroeg of ik jóu zou doen. Niet of jij er dan meteen mee in zou stemmen.
Hoe kom ik aan die blinddoek dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een blinddoek om zou hebben en ik zou je pijpen, wat dan?
Je drogeren en alcohol. En dan zegt Jhali dat ze je gaat pijpen en doet een blinddoek om je en dan doe ik het ipv zij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan die blinddoek dan?
Jij houdt wel van vieze spelletjes zeg
Hier heb je over nagedacht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je drogeren en alcohol. En dan zegt Jhali dat ze je gaat pijpen en doet een blinddoek om je en dan doe ik het ipv zij.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Poeh... en dat met de Groningse HIV-feestjes nog vers in het geheugen. Etsu, ik ga onze meet even overdenken.
Heuj rustig kom uit VBL he.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je drogeren en alcohol. En dan zegt Jhali dat ze je gaat pijpen en doet een blinddoek om je en dan doe ik het ipv zij.
boeiendquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt. Met dt. haha
Sorry.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Heuj rustig kom uit VBL he.
Het ontrast met die machowereld daar en dit soort homotaal kan mijn autisme niet aan hoor.
Maar maar maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zou je willen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar maar maarWie mag ik dan pijpen
Gewoon je vader zoals altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Toto.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Watquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
Can't fuck a woman without a dick
This dick's for hire
Even if you're just pooping in the dark
Jaquote:
Ze vindt mij lelijk, wel apart, dat is de eerste keer dat ik dat hoordequote:
Waarop baseer je dat ze een sletje is? Je kent d'r niet en je komt van VBL en VBL'ers zijn levenloos.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, blijkbaar een sletje, dan word je al snel gewild.
En bedankt he!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat ze een sletje is? Je kent d'r niet en je komt van VBL en VBL'ers zijn levenloos.
Stijn is een debiel .quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent geen rasechte VBL'er, jij hebt ruzie met Stijn en dat maakt jou een GC'er.
Slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die ging gelijk helemaal los tegen jou wtf
Dierenporno.quote:
Moet je hem vragen.quote:
Dierenpornoquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarvoor? INB4 je mag geen ban bespreken
quote:
Had kunnen raden dat het iets met dat te maken hadquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dierenporno.
[..]
Moet je hem vragen.
[..]
Dierenporno
[..]
quote:
Dat hoor ik in de wandelgangen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat ze een sletje is? Je kent d'r niet en je komt van VBL en VBL'ers zijn levenloos.
:") Ryan (L)quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
GROOT NIEUWS CACHET EN SOF ZIJN LESBISCH GEWORDEN!
Niet tegen Tjacka zeggen hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
GROOT NIEUWS CACHET EN SOF ZIJN LESBISCH GEWORDEN!
Sowiesoquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga niet meer betalen voor FOK!.
Neu. Wss merendeels voor een topic kaap.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso
Kon je wel je notes lezen of had je die functie niet?
Ja dan wel, dan heb ik net genoeg geld voor mijn leven, dan wil ik best even drugs gebruiken om er door heen te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jhali deed het ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat er er ook wel heel dik in als er echt een TR werd geplaatst. Al vergeef ik je direct
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Etsu ik heb een chick voor je gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, absoluutquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja
Wat een irritante kutuser is dat zeg.
Hey Bosquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:52 schreef Bos81 het volgende:
Even lekker 2 dagen vrij, ben ik wel aan toe na een kort weekend
Mijne bijnaquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:53 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, mijn abonnement is ook verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |