Hahahahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nog 7 dagen de tijd om een man te zoenen, want anders is een vrouw m'n laatste in 2013 en dat wil ik niet.
Als ik een vrouw kus hoeft ze echt niet als een loopse labrador mijn hele bek af te kwijlen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja? Maar tongen gaan gewoon op een of andere manier ruig. Vrouwen houden daar niet van.
Ligt aan het moment ook héquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen tederder dan mannen. Ik zelf vind vrouwen beter zoenen dan mannen.
Maar ik zoen op een bepaalde manier (wat precies weet ik niet) wat mannen heel erg lekker vinden en niet echt bedoeld is voor vrouwen.Maar het is ook wel lekker, maar anders. Ofzo.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ligt aan het moment ook héVaak vind ik zachter idd wel fijner maar als je ruige seks gaat hebben moet je niet met zo'n slap zoentje aankomen
![]()
Niets is fijner dan je speeksel op andermans gezicht erop kwakken en dan eraf likken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik een vrouw kus hoeft ze echt niet als een loopse labrador mijn hele bek af te kwijlen.
Zelfde met gepijpt worden trouwens.
Vraag me af of er mensen zijn die dat hele ruige uberhaupt waarderen.
Ja is toch zo. Op zulke momenten sta je niet echt op romantiek te wachtenquote:
Als ik seks heb, dan zoen ik ook gewoon zoals ik zoen als ik geen seks heb.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ligt aan het moment ook héVaak vind ik zachter idd wel fijner maar als je ruige seks gaat hebben moet je niet met zo'n slap zoentje aankomen
![]()
Na de seks heb ik sowieso nergens zin meer in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja is toch zo. Op zulke momenten sta je niet echt op romantiek te wachtenNaderhand dan natuurlijk wel.
Zit bij mij wel een beetje verschil in denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik seks heb, dan zoen ik ook gewoon zoals ik zoen als ik geen seks heb.
Ruige seksquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Na de seks heb ik sowieso nergens zin meer in.
Donderdag naar een gayfeest, en dan hebben we o&n ook nog, met internationale mensen in Amsterdam. Vast wel eentje die daar rondloopt. Anders hebben we alcohol nog.quote:
Slapenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Na de seks heb ik sowieso nergens zin meer in.
Scoorzsequote:Op dinsdag 24 december 2013 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Donderdag naar een gayfeest, en dan hebben we o&n ook nog, met internationale mensen in Amsterdam. Vast wel eentje die daar rondloopt. Anders hebben we alcohol nog.
Nutteloze post maar geen optie tot verwijderen. Dan ga ik nu voor de voordeur waken voor mijn pakketje.quote:
Naam graag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:03 schreef Etsu het volgende:
Een vriendin van me heeft ondertussen 140 zoen-mensen op d'r lijstjeZe scoort dan ook echt elke week minstens 2 mensen (al dan wel niet oude scharrels).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |