Ik zorg ook gewoon dat ik op z'n minst een HBO-diploma op zak heb, voor het geval dat ik foreveralone blijf en mezelf zal moeten onderhouden, maar heb er totaal geen problemen mee om gewoon 3 daagjes in de week te werken en verder een beetje het huishouden en eventueel de kinderen op me te nemenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste wel.
Hoog opgeleid dus willen ze gelijke rechten en meer inspraak.
het moet ook niet te intelligent eigenlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste wel.
Hoog opgeleid dus willen ze gelijke rechten en meer inspraak.
Zelfde over beffen met vrouwen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb wel eens gehoord dat mannen beter kunnen pijpen dan vrouwen omdat ze beter weten wat een man lekker vindt. Klonk logisch.
Ja toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb wel eens gehoord dat mannen beter kunnen pijpen dan vrouwen omdat ze beter weten wat een man lekker vindt. Klonk logisch.
dan ik* zou je vriendin stellen. Al was ze Nederlands geweest in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het moet ook niet te intelligent eigenlijk
mijn vriendin is slimmer dan mij, nu is mijn ego gekrenkt
Slim is een redelijj breed begrip toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het moet ook niet te intelligent eigenlijk
mijn vriendin is slimmer dan mij, nu is mijn ego gekrenkt
Geloof ik direct. Ben er zelf ook niet goed in. Want doe het nooit.quote:
Jij bent hier de expert.quote:
Ik doe het ook nooit maar ik denk wel dat ik goed benquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof ik direct. Ben er zelf ook niet goed in. Want doe het nooit.
[..]
Jij bent hier de expert.
Dat is wel een prima instelling ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik zorg ook gewoon dat ik op z'n minst een HBO-diploma op zak heb, voor het geval dat ik foreveralone blijf en mezelf zal moeten onderhouden, maar heb er totaal geen problemen mee om gewoon 3 daagjes in de week te werken en verder een beetje het huishouden en eventueel de kinderen op me te nemen
Whehehe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit maar ik denk wel dat ik goed ben![]()
Ja ik wil niet volledig afhankelijk zijn van iemandquote:
Neem toch aan dat er ook mannen zijn die van teder kussen houden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook gehoord dat ik ook goed zoen, maar ietwat te ruig voor een vrouw, maar voor een man zou het perfect zijn.
Bewijs genoeg dat ik homo ben, Elan?
Ja? Maar tongen gaan gewoon op een of andere manier ruig. Vrouwen houden daar niet van.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem toch aan dat er ook mannen zijn die van teder kussen houden?
My most gay post all time dit
Je post als je zoent. Vurig en passievol erin klappenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook gehoord dat ik ook goed zoen, maar ietwat te ruig voor een vrouw, maar voor een man zou het perfect zijn.
Bewijs genoeg dat ik homo ben, Elan?
Dit snap ik niet, Littlerabbit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post als je zoent. Vurig en passievol erin klappen![]()
![]()
nee toch
Als je kinderen wil later is het vaak wel handig dat een van de twee wat minder ambitieus is op gebied van werk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik wil niet volledig afhankelijk zijn van iemandIk ben best wel iemand die houdt van leuke dingetjes kopen en uit eten of een drankje doen, maar dan mag ik het ook zelf betalen en ga ik niet lopen schooien bij mijn vriend/man.
Dat dacht je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja? Maar tongen gaan gewoon op een of andere manier ruig. Vrouwen houden daar niet van.
Vrouwen zoenen tederder dan mannen. Ik zelf vind vrouwen beter zoenen dan mannen.quote:
Klopt, maar ik zou het niet erg vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je kinderen wil later is het vaak wel handig dat een van de twee wat minder ambitieus is op gebied van werk.
Al is het tamelijk achterhaald dat dat altijd per se de vrouw zou moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |