Sorry.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Heuj rustig kom uit VBL he.
Het ontrast met die machowereld daar en dit soort homotaal kan mijn autisme niet aan hoor.
Maar maar maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je drogeren en alcohol. En dan zegt Jhali dat ze je gaat pijpen en doet een blinddoek om je en dan doe ik het ipv zij.
Wie zou je willen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar maar maarWie mag ik dan pijpen
Gewoon je vader zoals altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Toto.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Watquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
Can't fuck a woman without a dick
This dick's for hire
Even if you're just pooping in the dark
Jaquote:
Ze vindt mij lelijk, wel apart, dat is de eerste keer dat ik dat hoordequote:
Waarop baseer je dat ze een sletje is? Je kent d'r niet en je komt van VBL en VBL'ers zijn levenloos.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, blijkbaar een sletje, dan word je al snel gewild.
En bedankt he!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat ze een sletje is? Je kent d'r niet en je komt van VBL en VBL'ers zijn levenloos.
Stijn is een debiel .quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent geen rasechte VBL'er, jij hebt ruzie met Stijn en dat maakt jou een GC'er.
Slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die ging gelijk helemaal los tegen jou wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |