quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet arrogant. Zelfvertrouwen is gezond.
veel te weinigquote:
dat zeg ik nietquote:
quote:
Nu ben ik wel benieuwd hoe heet Etsu is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Na een paar drankjes misschien wel ja.
Insinueer je nu dat ik makkelijk ben?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Na een paar drankjes misschien wel ja.
Nee?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik makkelijk ben?
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee?Hij vroeg of ik jóu zou doen. Niet of jij er dan meteen mee in zou stemmen.
Hoe kom ik aan die blinddoek dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een blinddoek om zou hebben en ik zou je pijpen, wat dan?
Je drogeren en alcohol. En dan zegt Jhali dat ze je gaat pijpen en doet een blinddoek om je en dan doe ik het ipv zij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan die blinddoek dan?
Jij houdt wel van vieze spelletjes zeg
Hier heb je over nagedacht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je drogeren en alcohol. En dan zegt Jhali dat ze je gaat pijpen en doet een blinddoek om je en dan doe ik het ipv zij.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Poeh... en dat met de Groningse HIV-feestjes nog vers in het geheugen. Etsu, ik ga onze meet even overdenken.
Heuj rustig kom uit VBL he.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je drogeren en alcohol. En dan zegt Jhali dat ze je gaat pijpen en doet een blinddoek om je en dan doe ik het ipv zij.
boeiendquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt. Met dt. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |