van drank ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef Xeor het volgende:
Paroxetine kom je niet klaar wel handig voor de vrouw.
ik ken persoonlijk niemand die een paard kan vasthoudenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Joh, ik snap het ook wel joh, hold your horses
Ehm, okay.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ken persoonlijk niemand die een paard kan vasthouden
cachetquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ken persoonlijk niemand die een paard kan vasthouden
vind ik niks handig aan hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef Xeor het volgende:
Paroxetine kom je niet klaar wel handig voor de vrouw.
maak een selfie met de kerstkaart van je vriendinquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb een nieuwe profielfoto nodig.
Ben te lui om er eentje te maken.
FML.
Had vandeweek die combi. Flesje van dat mix spul. 12.5% En hij was nogal weg.quote:
krijg tietenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
maak een selfie met de kerstkaart van je vriendin
Lach een keer, godverredommequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb een nieuwe profielfoto nodig.
Ben te lui om er eentje te maken.
FML.
Kan ik niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lach een keer, godverredomme
OH waxchtquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jhali? Pics van je tieten
Kijk maar in je Jhali fapfolderquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je het zekerquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we dan naar VBL?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft gelijk we moeten deze SC sluiten
nee krijg ik banquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg zullen we daar nu gewoon met z'n allen heen gaan
neequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Knut is echt een infantiele debiel, tering.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja doe.
Stijn en Knut zullen dit zeker waarderen
nee hij is baasquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Knut is echt een infantiele debiel, tering.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, doe dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Toto69 het volgende:
Ik zeg dat we nu massaal even een andere SC binnenvallen.
#invasie
even tjacka roepenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Toto69 het volgende:
#invasie
De users hebben nou eenmaal een lager IQ hier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Elan het volgende:
VBL zijn sukkels die mensen kun je niet serieus nemen.
ALleen al de laatdunkende manier waarop ze daar over de users hier spreken terwijl het hier altijd 5x zo druk is.
Hij is wel aardig normaliter soms beetje bozig alleen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De users hebben nou eenmaal een lager IQ hier.
Beetje maar? Ik werd net verrot uitgescholden door hem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel aardig normaliter soms beetje bozig alleen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Toto69 het volgende:
#invasie
Denk dat je daar serieus wel eens gelijk in kan hebben ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De users hebben nou eenmaal een lager IQ hier.
staat in de OP dat je moet kunnen incasserenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje maar? Ik werd net verrot uitgescholden door hem.
gewoon terugklappenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
staat in de OP dat je moet kunnen incasseren
zie het als een soort ontgroening
Bij de ene user is die ontgroening van langere duur dan bij andere
Ik moest huilen in een hoekje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij haat echt GC en dan met name xcachet weet eigenlijk niet precies waarom niemand weet dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen zelf niet incasseren. Verder sta ik er neutraal in. Elan is de volgens mij de enige die zich er gespeeld mee bezig houdt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga zelf weg.quote:
Ik wed voor m'n pener dat Knut gevoelens voor xcachet heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij haat echt GC en dan met name xcachet weet eigenlijk niet precies waarom niemand weet dat.
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wed voor m'n penner dat Knut gevoelens voor xcachet heeft.
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wed voor m'n pener dat Knut gevoelens voor xcachet heeft.
Ze was ook aardig irritant in VBL.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zoveel haat kan je niet jegens iemand hebben.
Valt wel mee, ze kreeg het alleen als 17 jarig meisje voor elkaar om volwassen mannen zonder moeite op de kast te jagen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze was ook aardig irritant in VBL.
Niet alleen daar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij erger bent hier dan zij in VBL was. Schelden wij jou dan uit? Nee. Dus. Geen reden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
appels en peren vergelijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij erger bent hier dan zij in VBL was. Schelden wij jou dan uit? Nee. Dus. Geen reden.
Werd kansloos hard aangepakt daar voor een 17-jarig meisje. Zelfs tot een ban aan toe wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze kreeg het alleen als 17 jarig meisje voor elkaar om volwassen mannen zonder moeite op de kast te jagen.
Maar even serieus, is dit echt interessant? Zal ik anders even mededelen dat ik mijn haar ietwat heb gefatsoeneerd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen zelf niet incasseren. Verder sta ik er neutraal in. Elan is de volgens mij de enige die zich er gespeeld mee bezig houdt.
Ik ben erg moe overigens. Tering wind
Zoveel post ik hier niet, laat staan dat ik constant troll.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij erger bent hier dan zij in VBL was. Schelden wij jou dan uit? Nee. Dus. Geen reden.
Zeggen dat Knut niet verliefd is op cachet vind ik wel een poging tot trollen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel post ik hier niet, laat staan dat ik constant troll.
Ik zei "donder op"quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi. Neuken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zei "donder op"
Aansteller
Wat een enorm tegenstrijdige post dit. Op elk vlak.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen zelf niet incasseren. Verder sta ik er neutraal in. Elan is de volgens mij de enige die zich er gespeeld mee bezig houdt.
Ik ben erg moe overigens. Tering wind
Doe maar, krijg je banquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Niet eens een pic?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat kreeg ik al te horen van een anonieme bron, ja.
ik ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef Xeor het volgende:
Ik ga vanavond zuurkool eten, zal me goed doen.
gr gr
ik niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef Xeor het volgende:
Ik ga vanavond zuurkool eten, zal me goed doen.
gr gr
Jhali is geen slet..quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Jhali, jij bent dus een slet als ik de rest moet geloven? Mijn Interesse is weg.
Knut haat vreemden daar hoor die maakt iedereen af die hij niet kent. Vraag maar aan xcachet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
ETSU
Knut zegt ook tegen mij dat ik op moet donderenHelp.
elan slaan, hij liegtquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
vertel me wat ik moet gaan doen
ofzo
verveling
Trekken is altijd leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
vertel me wat ik moet gaan doen
ofzo
verveling
geen zin inquote:
been there, done thatquote:
Zoek een meisje en vinger haar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geen zin in
[..]
been there, done that
Ben ik al bijna 2 jaar mee bezig en het werpt geen vruchten afquote:
Heeft hij niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka zegt dat hij naaktfoto's heeft maar hij wil ze niet doorsturen.
TOTOquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:29 schreef Elan het volgende:
Van toto toch?
Ach laat maar.
Als je naaktpics wil verdelen graag
Ja, heel slecht gevoel voor humor blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elan heeft ook gevoelens.
Teveel omgang gehad met GGMM blijkbaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, heel slecht gevoel voor humor blijkbaar.
Ik hoor dit wel vaker. Zal er eens aan gaan werken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, heel slecht gevoel voor humor blijkbaar.
#tongpostquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoor dit wel vaker. Zal er eens aan gaan werken.
Grapje.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriendin van TS was toch lelijk?
gewoon lief doen dan lukt het zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
toto ik wil graag met jhali naar bed maar ik weet niet hoe ik dat moet fixen wat nu?
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Belgische cassiere die denkt dat ik een klein kind ben.
neequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben je bang dat jhali mij meer aandacht geeft?
doe alsof ze een man isquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar dan krijg ik m niet rechtop, wat nu
ik print toto's gezicht wel uit en plak die op mijn rug. gewoon daar naar kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar dan krijg ik m niet rechtop, wat nu
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik print toto's gezicht wel uit en plak die op mijn rug. gewoon daar naar kijken.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik print toto's gezicht wel uit en plak die op mijn rug. gewoon daar naar kijken.
nooit recht in een kutje starenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik zie dr watermeloenen en dr clitoris, word ik niet bepaald warm van
scheelt dat ik niet zulke grote hebquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik zie dr watermeloenen en dr clitoris, word ik niet bepaald warm van
quote:
2 jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
en geloof me ik heb er een paar gezien
Kreeg je een stijfje mijn zoon?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef Etsu het volgende:
omg, vorige week ging ik stappen in de stad enzo, en toen moest ik naar de wc en een vriendin van me ook. de wc's zitten naast elkaar enzo, en toen was ik klaar en ging ik wachten op die vriendin, in de gang zeg maar. zie ik opeens zo'n vrouw d'r rok omhoog doen en proberen dr slipje goed te doen, pal voor mn gezicht
ik nul. of naja eentje maar dat telt nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weet ik veel alsof ik dat bij hou5-6
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik nul. of naja eentje maar dat telt niet
mensen hebben wel een keer boobs naar me geflashed op werkweek en dronken enzulks
dat is langquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
ik heb eens een uur lang iemand alleen maar klaar latne komen
zij kon dus goed fakenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]grappenmaker
jij kent mijn vingerskills niet
klaarkomen van vingerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]grappenmaker
jij kent mijn vingerskills niet
Jeetje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
Vingers naar binnen duwen tot ze begint te bloedenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
ik zou oprecht niet weten hoe je moet vingeren.
hoort dat zo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vingers naar binnen duwen tot ze begint te bloeden
Het is echt niet moeilijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
ik zou oprecht niet weten hoe je moet vingeren.
als zelfs VA het kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk
nee ik gebruik ook geen dildo's maar indien jij alleen met je vingers in die kut gaat een beetje komt ze echt niet klaar hoorquote:
je stopt je vinger erin, en dan? moet je dan gaan roeren of wat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik gebruik ook geen dildo's maar indien jij alleen met je vingers in die kut gaat een beetje komt ze echt niet klaar hoor
clitorale stimulatie, ik zeg het je.
nee man gewoon daggerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
je stopt je vinger erin, en dan? moet je dan gaan roeren of wat?
HAHAAA ik moest lachen omfgquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAAA ik moest lachen omfg![]()
vingers erin is nieteens zo heel leuk
leg dan even uit hoe t moet, ik zou wel ooit met een vrouw willen proberen en dan is t wel handig dat ik weet hoe t moetquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAAA ik moest lachen omfg![]()
vingers erin is nieteens zo heel leuk
Vraag het je dinnetjequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
leg dan even uit hoe t moet, ik zou wel ooit met een vrouw willen proberen en dan is t wel handig dat ik weet hoe t moet
Kom maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan het verleerd zijn hoor
vuist erinquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
leg dan even uit hoe t moet, ik zou wel ooit met een vrouw willen proberen en dan is t wel handig dat ik weet hoe t moet
nee, toto is blijkbaar expertquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben baas jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee, toto is blijkbaar expertwil zijn methode wel horen.
kom je dan klaar?quote:
toto doe danquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee, toto is blijkbaar expertwil zijn methode wel horen.
neequote:
Het gaat niet alleen om er inquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Clitje likkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om er in
Met 2 vingers ga je daar binnen weinig uit halen. Clit stimuleren werkt veel beter
clit zit toch aan de binnenkant?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met 2 vingers ga je daar binnen weinig uit halen. Clit stimuleren werkt veel beter
hee VAquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
medelijden met je vriendinquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Nee ik bef nooit, stinkt zo fucking hard dat ik niet eens dichtbij wil komen
daardoor om je toch harder klaar zoals bij mannen?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
"17-jarig meisje uit W..... doodgevuist"quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, dankje voor je tip
jhali, kom hier.
ja daardoor kom je wel harder klaar maar die is zegmaar onvindbaar bij heel veel vrouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
daardoor om je toch harder klaar zoals bij mannen?
dus waarom niet vingers erin stoppen en roeren dan?
er anders uitzietquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja daardoor kom je wel harder klaar maar die is zegmaar onvindbaar bij heel veel vrouwenis niet een plek wat je kunt voelen of er anders uitziet of zo, je moet gewoon geluk hebben
is jouw gspot makkelijk te vinden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja daardoor kom je wel harder klaar maar die is zegmaar onvindbaar bij heel veel vrouwenis niet een plek wat je kunt voelen of er anders uitziet of zo, je moet gewoon geluk hebben
ok wat moet ik doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, dankje voor je tip
jhali, kom hier.
gvdquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik niet, ik wil mn vuist in je stoppen.
Doet je vriendin echt iets foutquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Bij ex ook al dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet je vriendin echt iets fout
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet je vriendin echt iets fout
totoquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
hmm okay
hoe kan ik jou als beste laten klaarkomen?
jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet een toto in haar vagijn stoppen of wat?
probeer maar watquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
hmm okay
hoe kan ik jou als beste laten klaarkomen?
jaloersquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
ik heb een kerstkaart gekregen van sof's vriendin
nee, hij wil niet met zijn hoofd bij een kut in de buurt komenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke ik stop toto's hoofd in je kut en dan zien we wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |