staat in de OP dat je moet kunnen incasserenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje maar? Ik werd net verrot uitgescholden door hem.
gewoon terugklappenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
staat in de OP dat je moet kunnen incasseren
zie het als een soort ontgroening
Bij de ene user is die ontgroening van langere duur dan bij andere
Ik moest huilen in een hoekje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij haat echt GC en dan met name xcachet weet eigenlijk niet precies waarom niemand weet dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen zelf niet incasseren. Verder sta ik er neutraal in. Elan is de volgens mij de enige die zich er gespeeld mee bezig houdt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga zelf weg.quote:
Ik wed voor m'n pener dat Knut gevoelens voor xcachet heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij haat echt GC en dan met name xcachet weet eigenlijk niet precies waarom niemand weet dat.
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wed voor m'n penner dat Knut gevoelens voor xcachet heeft.
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wed voor m'n pener dat Knut gevoelens voor xcachet heeft.
Ze was ook aardig irritant in VBL.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zoveel haat kan je niet jegens iemand hebben.
Valt wel mee, ze kreeg het alleen als 17 jarig meisje voor elkaar om volwassen mannen zonder moeite op de kast te jagen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze was ook aardig irritant in VBL.
Niet alleen daar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij erger bent hier dan zij in VBL was. Schelden wij jou dan uit? Nee. Dus. Geen reden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
appels en peren vergelijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij erger bent hier dan zij in VBL was. Schelden wij jou dan uit? Nee. Dus. Geen reden.
Werd kansloos hard aangepakt daar voor een 17-jarig meisje. Zelfs tot een ban aan toe wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze kreeg het alleen als 17 jarig meisje voor elkaar om volwassen mannen zonder moeite op de kast te jagen.
Maar even serieus, is dit echt interessant? Zal ik anders even mededelen dat ik mijn haar ietwat heb gefatsoeneerd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen zelf niet incasseren. Verder sta ik er neutraal in. Elan is de volgens mij de enige die zich er gespeeld mee bezig houdt.
Ik ben erg moe overigens. Tering wind
Zoveel post ik hier niet, laat staan dat ik constant troll.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij erger bent hier dan zij in VBL was. Schelden wij jou dan uit? Nee. Dus. Geen reden.
Zeggen dat Knut niet verliefd is op cachet vind ik wel een poging tot trollen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel post ik hier niet, laat staan dat ik constant troll.
Ik zei "donder op"quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi. Neuken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zei "donder op"
Aansteller
Wat een enorm tegenstrijdige post dit. Op elk vlak.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen zelf niet incasseren. Verder sta ik er neutraal in. Elan is de volgens mij de enige die zich er gespeeld mee bezig houdt.
Ik ben erg moe overigens. Tering wind
Doe maar, krijg je banquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg zullen we daar nu gewoon met z'n allen heen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |