Vingers naar binnen duwen tot ze begint te bloedenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
ik zou oprecht niet weten hoe je moet vingeren.
hoort dat zo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vingers naar binnen duwen tot ze begint te bloeden
Het is echt niet moeilijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
ik zou oprecht niet weten hoe je moet vingeren.
als zelfs VA het kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk
nee ik gebruik ook geen dildo's maar indien jij alleen met je vingers in die kut gaat een beetje komt ze echt niet klaar hoorquote:
je stopt je vinger erin, en dan? moet je dan gaan roeren of wat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik gebruik ook geen dildo's maar indien jij alleen met je vingers in die kut gaat een beetje komt ze echt niet klaar hoor
clitorale stimulatie, ik zeg het je.
nee man gewoon daggerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
je stopt je vinger erin, en dan? moet je dan gaan roeren of wat?
HAHAAA ik moest lachen omfgquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
je stopt je vinger erin, en dan? moet je dan gaan roeren of wat?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAAA ik moest lachen omfg![]()
vingers erin is nieteens zo heel leuk
leg dan even uit hoe t moet, ik zou wel ooit met een vrouw willen proberen en dan is t wel handig dat ik weet hoe t moetquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAAA ik moest lachen omfg![]()
vingers erin is nieteens zo heel leuk
Vraag het je dinnetjequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
leg dan even uit hoe t moet, ik zou wel ooit met een vrouw willen proberen en dan is t wel handig dat ik weet hoe t moet
Kom maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan het verleerd zijn hoor
vuist erinquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
leg dan even uit hoe t moet, ik zou wel ooit met een vrouw willen proberen en dan is t wel handig dat ik weet hoe t moet
nee, toto is blijkbaar expertquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |