En sepoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De cassiëre had toch gewoon gelijk... met 15 ben je nog gewoon een kind.
Tot en met 16 jaar betaal je gewoon met centjes hoor. Daarboven komen de keiharde euro's pas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De cassiëre had toch gewoon gelijk... met 15 ben je nog gewoon een kind.
quote:Belgische cassiere die denkt dat ik een klein kind ben.
quote:Ik ben 15
quote:Vraag ik: Hoe oud schat je me in?
De muts: Ongeveer 16.
Hoe bedoel je? Echt gebeurd hoor, ik pas wel op in het nieuwe KLB...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dit expres deed.
Je bent het ook, dus het lijkt me er op dat ze de spijker op de kop sloeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was een week geleden op vakantie in België. Ik ben 15 dus ja, ik moest perse mee.
Mijn ouders vroegen of ik nog ff wat ging halen bij de buurtsuper daar (De Haan), een pot mayonaise, die in België erg lekker is IMHO.
Zegt die muts: dat is dan honderdennegenentwintig centjes..
Vraag ik: Hoe oud schat je me in?
De muts: Ongeveer 16.
Ik: Nou, dan betaal ik gewoon in euro's
De muts:![]()
Conclusie: België
Klacht: Belgische cassiere die denkt dat ik een klein kind ben.
Ik ben geen heel ervaren KLB'er.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:58 schreef najazeg het volgende:
Je hoeft de TT niet te herhalen in je klacht statement hoor
OT: centjesGoed dat je haar op haar nummer hebt gezet
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:56 schreef Salatrel het volgende:
stond je toevallig op die camping waar neverland ook georganiseerd werd?
Nee maar ik heb de borden wel gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:56 schreef Salatrel het volgende:
stond je toevallig op die camping waar neverland ook georganiseerd werd?
In NL is dat heel normaal hoor is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef NML het volgende:
Klacht: onvolwassenen die volwassen willen worden aangesproken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |