Kreeg je een stijfje mijn zoon?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef Etsu het volgende:
omg, vorige week ging ik stappen in de stad enzo, en toen moest ik naar de wc en een vriendin van me ook. de wc's zitten naast elkaar enzo, en toen was ik klaar en ging ik wachten op die vriendin, in de gang zeg maar. zie ik opeens zo'n vrouw d'r rok omhoog doen en proberen dr slipje goed te doen, pal voor mn gezicht
ik nul. of naja eentje maar dat telt nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weet ik veel alsof ik dat bij hou5-6
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik nul. of naja eentje maar dat telt niet
mensen hebben wel een keer boobs naar me geflashed op werkweek en dronken enzulks
dat is langquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
ik heb eens een uur lang iemand alleen maar klaar latne komen
zij kon dus goed fakenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]grappenmaker
jij kent mijn vingerskills niet
klaarkomen van vingerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]grappenmaker
jij kent mijn vingerskills niet
Jeetje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
Vingers naar binnen duwen tot ze begint te bloedenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
ik zou oprecht niet weten hoe je moet vingeren.
hoort dat zo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vingers naar binnen duwen tot ze begint te bloeden
Het is echt niet moeilijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
ik zou oprecht niet weten hoe je moet vingeren.
als zelfs VA het kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk
nee ik gebruik ook geen dildo's maar indien jij alleen met je vingers in die kut gaat een beetje komt ze echt niet klaar hoorquote:
je stopt je vinger erin, en dan? moet je dan gaan roeren of wat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik gebruik ook geen dildo's maar indien jij alleen met je vingers in die kut gaat een beetje komt ze echt niet klaar hoor
clitorale stimulatie, ik zeg het je.
nee man gewoon daggerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
je stopt je vinger erin, en dan? moet je dan gaan roeren of wat?
HAHAAA ik moest lachen omfgquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAAA ik moest lachen omfg![]()
vingers erin is nieteens zo heel leuk
leg dan even uit hoe t moet, ik zou wel ooit met een vrouw willen proberen en dan is t wel handig dat ik weet hoe t moetquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAAA ik moest lachen omfg![]()
vingers erin is nieteens zo heel leuk
Vraag het je dinnetjequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
leg dan even uit hoe t moet, ik zou wel ooit met een vrouw willen proberen en dan is t wel handig dat ik weet hoe t moet
Kom maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan het verleerd zijn hoor
vuist erinquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
leg dan even uit hoe t moet, ik zou wel ooit met een vrouw willen proberen en dan is t wel handig dat ik weet hoe t moet
nee, toto is blijkbaar expertquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben baas jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee, toto is blijkbaar expertwil zijn methode wel horen.
kom je dan klaar?quote:
toto doe danquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee, toto is blijkbaar expertwil zijn methode wel horen.
neequote:
Het gaat niet alleen om er inquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Clitje likkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om er in
Met 2 vingers ga je daar binnen weinig uit halen. Clit stimuleren werkt veel beter
clit zit toch aan de binnenkant?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met 2 vingers ga je daar binnen weinig uit halen. Clit stimuleren werkt veel beter
hee VAquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
medelijden met je vriendinquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Nee ik bef nooit, stinkt zo fucking hard dat ik niet eens dichtbij wil komen
daardoor om je toch harder klaar zoals bij mannen?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
"17-jarig meisje uit W..... doodgevuist"quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, dankje voor je tip
jhali, kom hier.
ja daardoor kom je wel harder klaar maar die is zegmaar onvindbaar bij heel veel vrouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
daardoor om je toch harder klaar zoals bij mannen?
dus waarom niet vingers erin stoppen en roeren dan?
er anders uitzietquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja daardoor kom je wel harder klaar maar die is zegmaar onvindbaar bij heel veel vrouwenis niet een plek wat je kunt voelen of er anders uitziet of zo, je moet gewoon geluk hebben
is jouw gspot makkelijk te vinden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja daardoor kom je wel harder klaar maar die is zegmaar onvindbaar bij heel veel vrouwenis niet een plek wat je kunt voelen of er anders uitziet of zo, je moet gewoon geluk hebben
ok wat moet ik doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, dankje voor je tip
jhali, kom hier.
gvdquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik niet, ik wil mn vuist in je stoppen.
Doet je vriendin echt iets foutquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Bij ex ook al dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet je vriendin echt iets fout
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet je vriendin echt iets fout
totoquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
hmm okay
hoe kan ik jou als beste laten klaarkomen?
jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet een toto in haar vagijn stoppen of wat?
probeer maar watquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
hmm okay
hoe kan ik jou als beste laten klaarkomen?
jaloersquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
ik heb een kerstkaart gekregen van sof's vriendin
nee, hij wil niet met zijn hoofd bij een kut in de buurt komenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke ik stop toto's hoofd in je kut en dan zien we wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |