ik ben baas jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee, toto is blijkbaar expertwil zijn methode wel horen.
kom je dan klaar?quote:
toto doe danquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee, toto is blijkbaar expertwil zijn methode wel horen.
neequote:
Het gaat niet alleen om er inquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
je stopt je vinger erin, en dan? moet je dan gaan roeren of wat?
Clitje likkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om er in
Met 2 vingers ga je daar binnen weinig uit halen. Clit stimuleren werkt veel beter
clit zit toch aan de binnenkant?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met 2 vingers ga je daar binnen weinig uit halen. Clit stimuleren werkt veel beter
hee VAquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
medelijden met je vriendinquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Nee ik bef nooit, stinkt zo fucking hard dat ik niet eens dichtbij wil komen
daardoor om je toch harder klaar zoals bij mannen?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Nee ik bef nooit, stinkt zo fucking hard dat ik niet eens dichtbij wil komen
"17-jarig meisje uit W..... doodgevuist"quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, dankje voor je tip
jhali, kom hier.
ja daardoor kom je wel harder klaar maar die is zegmaar onvindbaar bij heel veel vrouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
daardoor om je toch harder klaar zoals bij mannen?
dus waarom niet vingers erin stoppen en roeren dan?
er anders uitzietquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja daardoor kom je wel harder klaar maar die is zegmaar onvindbaar bij heel veel vrouwenis niet een plek wat je kunt voelen of er anders uitziet of zo, je moet gewoon geluk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |