Sterkte.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen zat ik op een boot vanuit Newcastle.
Ach man Nederland komt de eerste ronde nog niet eens door heb je die verdedigers gezien.quote:
Vanochtend interviewden ze mensen die gisteren op de boot naar Newcastle zatenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen zat ik op een boot vanuit Newcastle.
quote:Op woensdag 25 december 2013 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een baas wat een speler wat een baas
Anders doe je even normaal Inso.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Engeland world cups: 1
Nederland world cups: 0
Newcastle is niets. En die boot is alleen leuk om je te bezatten.quote:
Veltman en Denswilquote:Op woensdag 25 december 2013 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach man Nederland komt de eerste ronde nog niet eens door heb je die verdedigers gezien.
Dat zit ie altijd.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanochtend interviewden ze mensen die gisteren op de boot naar Newcastle zatenHele schip vol kots
Gatverdamme. Dat heb ik gelukkig niet gezien.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanochtend interviewden ze mensen die gisteren op de boot naar Newcastle zatenHele schip vol kots
Kunnen er ook geen reet van dat zie je toch.quote:
Dan sliep je al voordat de Engelsen zich echt wisten te bezatten.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gatverdamme. Dat heb ik gelukkig niet gezien.
Ja wat moet je anders op zo'n boot.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Newcastle is niets. En die boot is alleen leuk om je te bezatten.
Jij drinkt geen alcoholquote:Op woensdag 25 december 2013 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders op zo'n boot.
Vorige keer een Engelsman van een jaar of 50 in 10 minuten 5k zien vergokken omdat z'n oostblok bruidje steeds de verkeerde nummers zeiquote:Op woensdag 25 december 2013 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders op zo'n boot.
Gek hè voor talenten.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Kunnen er ook geen reet van dat zie je toch.
Elke keer rode kaarten en cruciale fouten in de Champions League. Dat is nog lang geen top-niveau voor een eindronde.
Worden wereldtop.quote:
Ja deed ik ook. Was met school, dus we gingen ook vroeg weer slapen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan sliep je al voordat de Engelsen zich echt wisten te bezatten.
Deze redenatie begrijp ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was met school, dus we gingen ook vroeg weer slapen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorige keer een Engelsman van een jaar of 50 in 10 minuten 5k zien vergokken omdat z'n oostblok bruidje steeds de verkeerde nummers zei
Dan ga je toch juist lang opquote:Op woensdag 25 december 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja deed ik ook. Was met school, dus we gingen ook vroeg weer slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |