Deze kat haat mij, ik heb niets met katten.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn katten naar de oppas gebracht. Ik mis ze nu al
Als ik er ooit nog een keer kom zal ik het proberen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het ook. De koffie is gewoon goed though. Tenminste, de espresso dan.
Katten zijn zo baas.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze kat haat mij, ik heb niets met katten.
heb je raskatten?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De fokker van 1 van die beesten. Gaat wel goed altijd.
Deze is verwend, luistert helemaal nergens naar. Het is wel leuk dat ie goed met de hond om kan, zijn echt beste vrienden.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben ook meer een hondenmens. Maar deze katten zijn tof. De grote luistert ook naar z'n naam
RLS / [UTOPIA]Rondleiding Utopia-terrein + vragenuurtje met John de Mol #13quote:Op woensdag 25 december 2013 03:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Huub met zn achternaam. Was toch 1e verified account?
Dit deed ik eerder dit jaar wel vakerquote:Op woensdag 25 december 2013 03:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In een uurtje nog even topic volgespamt midden in de nacht
Dat vind ik zo geniaal. Een kat kijkt echt op je neer en geeft geen neuk om jequote:Op woensdag 25 december 2013 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het altijd wel typerend dat een hond dolgelukkig is als je terug bent en een kat is een week boos
mooiquote:Op woensdag 25 december 2013 03:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maine Coon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat ie onder de bank zitten als we thuiskomen jaquote:Op woensdag 25 december 2013 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het altijd wel typerend dat een hond dolgelukkig is als je terug bent en een kat is een week boos
Lekker veel haar.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maine Coon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hondenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |