Onder het uitvak krijg je pisdouche alleen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, serieus. Er zijn geen plekken in de kuip wat echt kutvakken zijn imho.
Briljant stadion.
En je haalt nu de nacht door of wat doe je hier nog altijd?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 11 met de bus naar station. Kwart over 11 trein, half 3 vertrekt de vlucht.
Wtf. Zijn die mensen rijk ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb in schoonfamilie 4 debielen hebben seizoenskaart bij Arsenal.
Gaan vanaf 1000 pond
Wel chill toch elke 2 weken een wedstrijd om naar uit te kijken en goed voetbal.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb in schoonfamilie 4 debielen hebben seizoenskaart bij Arsenal.
Gaan vanaf 1000 pond
Gewoon 5 euro voor kinderen. Kijken hoe snel het volloopt.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:09 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso moet je maximaal 10 euro vragen voor EL, kom op zeg EL
Wel doods daar man. Paar keer meegeweest, maar kon me nooit echt bekoren daarquote:Op woensdag 25 december 2013 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel chill toch elke 2 weken een wedstrijd om naar uit te kijken en goed voetbal.
Beter dan de aids in de eredivisie waar iedereen van iedereen wint en verliest en waar zelden mooi gespeeld word.
Ik heb even geslapen van 10 tot half 3. Probeer beetje in Japanse tijd te komen zodat ik kan slapen in t vliegtuig.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En je haalt nu de nacht door of wat doe je hier nog altijd?
Spanning is ook wel een mooi iets aan voetbal hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel chill toch elke 2 weken een wedstrijd om naar uit te kijken en goed voetbal.
Beter dan de aids in de eredivisie waar iedereen van iedereen wint en verliest en waar zelden mooi gespeeld word.
Beetje het Ajax van de PL imo.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel doods daar man. Paar keer meegeweest, maar kon me nooit echt bekoren daar
Dat is United.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje het Ajax van de PL imo.
United ook.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje het Ajax van de PL imo.
Chelsea is echt een aidsclub.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
United ook.
Die gaan fluiten als ze niet mooi spelen. Chelsea is wel een toffe club
Nah, niet echt. Al is het niet zo kut als veel mensen in Nederland denken.quote:
Op die voetbaltrip wil ik ook naar Fulham. Craven Cottagequote:Op woensdag 25 december 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Al is het niet zo kut als veel mensen in Nederland denken.
West Ham objectief gezien mooiste club van London
Ik ook. Maar ik gun Suarez het ook, dus Liverpool en Arsenal vechten het maar mooi uitquote:Op woensdag 25 december 2013 03:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Ozil echt een toffe speler. Door hem ben ik dit seizoen voor Arsenal.
Moet ik ook nog eens naartoe.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op die voetbaltrip wil ik ook naar Fulham. Craven Cottage
Henk Spaan hebben we ook nooit meer wat van gehoord of welquote:Op woensdag 25 december 2013 03:13 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Toen het allemaal begon
Kagawa is ook een baas. Die moet volgend jaar lekker naar andere club. Zou overal spelen behalve bij Barca en Utd.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik gun Suarez het ook, dus Liverpool en Arsenal vechten het maar mooi uit. Laat United en Chelsea maar wegzakken in de diepe stront.
Daar zou ik ook best een keer heen willen. Lijkt me wel gaaf.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:13 schreef Elan het volgende:
Is iemand hier wel eens bij Celtic - Rangers of zo geweest?
Ga met Happel meequote:Op woensdag 25 december 2013 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet iemand vinden om mee op voetbalreis te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |