Seizoenskaarten gaan vanaf 520 pond.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor een beetje goede plek?
Dat kwam omdat ik Stijn quote.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ging niet helemaal los Elan. Ik zei "donder op" omdat ze op afspraak ineens allemaal kwamen kutten
Is hij homo?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik Stijn quote.
Als iemand buiten VBL zegt dat de slowchat vol mongolen zit gaan mensen van hier daar ook reageren.
Daarbij is Etsu ook een baas dus maak geen ruzie met hem aub
En gewoon kaart voor 1 potje bij Southampton tegen Arsenal ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seizoenskaarten gaan vanaf 520 pond.
En dat is familievak ergens in een hoek.
Voor iets anders zit je op 600-700
In maart ga ik voetbalweekend met mn pa en broertje doen. Vrijdag heen, zondag terug en dan zoveel mogelijk wedstrijden kijken in Londen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seizoenskaarten gaan vanaf 520 pond.
En dat is familievak ergens in een hoek.
Voor iets anders zit je op 600-700
Linkquote:Op woensdag 25 december 2013 03:02 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel grappig dat men mijn grapje nadoen en mij in het Ajax en VI topic zetten. Wat me overigens niks doet, laat weer eens zien wat een groots persoon ik ben.
Goedkoopste tegen een categorie A tegenstander (toppers dus) is 37 pond, voor de rest 40-50quote:Op woensdag 25 december 2013 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En gewoon kaart voor 1 potje bij Southampton tegen Arsenal ofzo?
Sowieso west ham proberenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In maart ga ik voetbalweekend met mn pa en broertje doen. Vrijdag heen, zondag terug en dan zoveel mogelijk wedstrijden kijken in Londen.
Als hij niet tijdens een " kom we gaan met zn allen kutten in VBL " moment was gekomen had ik sowieso niets gezegd.quote:
Dat lijkt me echt tof om een keer te doen. Helaas houden mijn pa en broer totaal niet van voetbal kijken in stadion.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In maart ga ik voetbalweekend met mn pa en broertje doen. Vrijdag heen, zondag terug en dan zoveel mogelijk wedstrijden kijken in Londen.
Valt nog best mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goedkoopste tegen een categorie A tegenstander (toppers dus) is 37 pond, voor de rest 40-50
Ja, dat wil ik ze wel laten zien. M'n pa is vroeger best regelmatig naar Highbury gegaan (30 jaar terug ofzo) en die vertelt altijd hoe mooi dat was dat je midden in een woonwijk liep en dan boem, ineens stadion in je gezicht. WestHam heeft dat nog steeds wel.quote:
Nou ja, het doet je in zoverre wat dat je al deze nutteloze informatie met ons wil delen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me niks.
Klopt, verliezen aardig wat.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:04 schreef Elan het volgende:
Die Poolse club van je verliest ook bijna alles Inso. Staan zwaar kut nu in de competitie ook nog eens
Wat zijn die danquote:Op woensdag 25 december 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben de prijzen bij Ajax gewend.
West Ham betaalden we geloof ik 51 pond voor linksbovenin de hoek (ok ze hebben geen hoeken maar linksbovenin korte zijde)quote:Op woensdag 25 december 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Minimaal 37 pond betalen bij een club als southampton is gewoon debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |