Lekker met bierquote:Op woensdag 25 december 2013 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij thuis heel goed zoeken hoor.
Waarschijnlijk blokjes kaas ofzo.
Ik heb vandaag in totaal vier boterhammen gegetenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb vandaag varkenshaas gegeten
Nee was prima.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was het beetje lekker, niet te droog?
Als ik uit eten ga bestel ik als toetje altijd kaasplank.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Halve homp kaas afsnijden en op eten met mosterd
Nee joh, Franse.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
al is nederlandse kaas wel echt beste kaas die er is
Beemsterkaasquote:Op woensdag 25 december 2013 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
al is nederlandse kaas wel echt beste kaas die er is
Ik heb dan nooit trek in een toetje. Maar bestel dan toch wat omdat ik anders spijt krijg.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik uit eten ga bestel ik als toetje altijd kaasplank.
Ik krijg altijd buikpijn van toetjes. Morgen sowieso weer dessert eten though tegen beter weten inquote:Op woensdag 25 december 2013 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dan nooit trek in een toetje. Maar bestel dan toch wat omdat ik anders spijt krijg.
Ik vind het vaak te zoet. Daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd buikpijn van toetjes. Morgen sowieso weer dessert eten though tegen beter weten in
Eens. Daarom kaasplank. Met glaasje port.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vaak te zoet. Daar hou ik niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |