#FreeShinjiquote:Op woensdag 25 december 2013 03:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kagawa is ook een baas. Die moet volgend jaar lekker naar andere club. Zou overal spelen behalve bij Barca en Utd.
Moet je tijdje wachten nuquote:Op woensdag 25 december 2013 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook best een keer heen willen. Lijkt me wel gaaf.
Goede speler is dat ja. Alleen bij United bevallen die spelers en speelstijl me totaal niet. Veel saaie voetballers en dan maar alles geven aan van Persie en Rooney.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kagawa is ook een baas. Die moet volgend jaar lekker naar andere club. Zou overal spelen behalve bij Barca en Utd.
Mooiste kool van dit seizoen is al gemaakt en was in Engeland bij Arsenal denk dat we dat wel kunnen concluderen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede speler is dat ja. Alleen bij United bevallen die spelers en speelstijl me totaal niet. Veel saaie voetballers en dan maar alles geven aan van Persie en Rooney.
Ik heb al maanden geen FM meer gespeeldquote:Op woensdag 25 december 2013 03:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Owja die zijn teruggezet he wel tof clubje bij Footballmanager JR
Op zich wel ja. Ze missen creativiteit op het middenveld.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede speler is dat ja. Alleen bij United bevallen die spelers en speelstijl me totaal niet. Veel saaie voetballers en dan maar alles geven aan van Persie en Rooney.
Eens.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooiste kool van dit seizoen is al gemaakt en was in Engeland bij Arsenal denk dat we dat wel kunnen concluderen.
Welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooiste kool van dit seizoen is al gemaakt en was in Engeland bij Arsenal denk dat we dat wel kunnen concluderen.
Zijn daar ook beelden van?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben voor United..quote:Op woensdag 25 december 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet altijd lachen als Nederlanders voor united zijn omdat ze city te commercieel vinden
Laten ze Özil lopenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Ze missen creativiteit op het middenveld.
Ik moet altijd lachen als Nederlanders voor PSV zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet altijd lachen als Nederlanders voor united zijn omdat ze city te commercieel vinden
Ik heb best wel een zwak voor City. Maar ik gun het Liverpool en Arsenal meer om kampioen te worden.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Honda ook weer.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten ze Özil lopenHoe debiel ben je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |