abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134487034

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:32:57 #2
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134487057
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Faeroer het volgende:
Helemaal gehad met gyms. Nog meer machines en nog meer fitness bullshit. Zo ziek van die kutapparaten. Simpele barbell met bumperplates is er niet bij tegenwoordig. 1 squatrack met losse schroeven en een barbell die zo krom als een banaan is.

Deadliften: "Kijk je wel uit voor de vloer?"
Benchen: "Doe je wel netjes de klemmen op de barbell?"

Ik leg wel een squatrack in de tuin neer, schijt. :')
Bij mijn gym keek iedereen me echt met een doodstaar aan als ik een barbell met bumpers liet vallen na de laatste rep van cleans omdat ik het niet meer kon houden. Hele vloer is bekleed met rubbermatten, wtf man :')

Daarom heb ik in de gym hier ook angst om de barbell te laten vallen, Maarja, bij 1RM olympic lifts kan je niet anders.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_134487133
@CarbonC, Kneets zat ik inderdaad al ook naar te kijken. Ziet er wel bruut uit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:32 schreef Drinky het volgende:

[..]

Bij mijn gym keek iedereen me echt met een doodstaar aan als ik een barbell met bumpers liet vallen na de laatste rep van cleans omdat ik het niet meer kon houden. Hele vloer is bekleed met rubbermatten, wtf man :')

Daarom heb ik in de gym hier ook angst om de barbell te laten vallen, Maarja, bij 1RM olympic lifts kan je niet anders.
Dat bedoel ik. Voorzichtig neerleggen begrijp ik, maar zodra het blessures gaat opleveren bij 1RM of +fails laat ik het toch echt vallen. :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:36:58 #4
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134487219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:35 schreef Faeroer het volgende:
@CarbonC, Kneets zat ik inderdaad al ook naar te kijken. Ziet er wel bruut uit.

[..]

Dat bedoel ik. Voorzichtig neerleggen begrijp ik, maar zodra het blessures gaat opleveren bij 1RM of +fails laat ik het toch echt vallen. :')
Ik heb een keer een snatch geprobeerd terug te brengen zonder die shit te laten vallen, was ook gelijk de laatste keer :')
Drinky is een baas
pi_134487942
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is echt te weinig voor je. Minimaal 2x per week. Je focus ligt niet op de BP en daarom loop je bench achter op de rest van je liftst.Small en wide gripe zijn trouwens niet de benches voor je. Dat is een beetje spelen met de bar. Pak je bench zoals ze goed voelen voor je, en werk van daaruit.Ik weet zeker dat je je 140 makkelijk op kan brengen naar een 160, en up. Je moet echt harder duwen, speed, denk aan speed. Ellenbogen dicht bij je lijf, en speed! En blijf benchen, minimaal 2x per week.

[..]

Als je sterk wil benchen wordt het wel tijd voor je focus inderdaad.
Thanks voor de goede reactie! Ik ga dit zeker in 2014 toepassen, tijd voor focus op bench.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_134487992
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:17 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik vond mijn PR van 140kg 5 reps al sick. Niemand ooit meer dan dat zien squatten in mijn gym. Dat was +- half jaar geleden, voor mijn rugblessure. Zit nu weer op 110kg.

200kg, sick man. _O_ Ga je nog filmpjes posten?
5x 140 is ook zeker niet mis!

ja filmpjes gaan zeker komen, denk dat we onze mock meet gaan filmen ergens in januari
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:14:44 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_134488708
Net gehoord van een gezette collega: voor mij geen snoep voor mijn kinderen, allemaal suiker, bah! Ik geef mijn kinderen dat spul van Organics, dat merk heeft alleen natuurlijke ingredienten! Gedroogde dadels, gedroogde papaya, rozijnen, dat soort dingen!

:'( someone shoot me...

Was hier ooit ook een topic op Fok, geopend door iemand die 'minder zout' moest gaan eten van de arts, welke alternatieven er dan waren voor keukenzout. Werd hem echt een paar keer welgemeend 'sojasaus' aangeraden in dat topic :')
Confidence through competence
pi_134488736
nieuw KK filmpje

in de reebok schoenen van mark bell lol
pi_134488794
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
Net gehoord van een gezette collega: voor mij geen snoep voor mijn kinderen, allemaal suiker, bah! Ik geef mijn kinderen dat spul van Organics, dat merk heeft alleen natuurlijke ingredienten! Gedroogde dadels, gedroogde papaya, rozijnen, dat soort dingen!

:'( someone shoot me...

Was hier ooit ook een topic op Fok, geopend door iemand die 'minder zout' moest gaan eten van de arts, welke alternatieven er dan waren voor keukenzout. Werd hem echt een paar keer welgemeend 'sojasaus' aangeraden in dat topic :')
lmao .. dadels ... mierzoete troep :D
pi_134488937
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:15 schreef dreamerbulk het volgende:
nieuw KK filmpje

Ligt het aan mij of lijkt het net of zijn rug helemaal verkeerd staat met het deadliften?

Mooi filmpje wel!
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:22:47 #11
69994 seto
-|||--------|||-
pi_134489028
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:15 schreef dreamerbulk het volgende:
nieuw KK filmpje

tof filmpje wel weer, dat kantoor van hem :D
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_134489034
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:20 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of lijkt het net of zijn rug helemaal verkeerd staat met het deadliften?

Mooi filmpje wel!
dat is Konstantin stijl deadliften... zijn onderrug is compleet recht en blijft dat zelfs bij zijn 1rm maxes.

Hij buigt zijn bovenrug omdat hij op deze manier motorisch gezien beter kan deadliften ... dit zie je ook terug bij bijv Stan Efferding en nog wat andere lifters.

Rounded upperback deadliften .. heet die techniek, zoek maar op. Niet voor beginnners ..maar zulke elite gasten weten precies wat hun lichaam wel en niet kan.

Verbosity kan dit goed uitleggen, ik nie zo goed ;)
pi_134489051
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:22 schreef seto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

tof filmpje wel weer, dat kantoor van hem :D
laawll

pi_134489142
tijd voor een Konstantin Konstatinovs t-shirt lijn, shut up and take my money!!
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:26:18 #15
69994 seto
-|||--------|||-
pi_134489160
get out of my head, ik zat net te googlen naar dat t-shirt
Seto is zo ene baas he
pi_134489313
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:26 schreef seto het volgende:
get out of my head, ik zat net te googlen naar dat t-shirt
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:11:58 #17
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_134490530
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:23 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat is Konstantin stijl deadliften... zijn onderrug is compleet recht en blijft dat zelfs bij zijn 1rm maxes.

Hij buigt zijn bovenrug omdat hij op deze manier motorisch gezien beter kan deadliften ... dit zie je ook terug bij bijv Stan Efferding en nog wat andere lifters.

Rounded upperback deadliften .. heet die techniek, zoek maar op. Niet voor beginnners ..maar zulke elite gasten weten precies wat hun lichaam wel en niet kan.

Verbosity kan dit goed uitleggen, ik nie zo goed ;)
Haha, al eens eerder uitgelegd.

Maar komt er op neer dat ze door het bollen van de bovenrug dichter bij de stang komen. Dit zorgt ervoor dat de hefboom tussen de stang en de heupen kleiner wordt. Is niet zo zeer anatomisch gezien voordeliger, maar meer biomechanisch gezien.

Daarnaast is het zo dat je bij de lage rug en cervicale tussenwervelschijven meer kans hebt op een hernia. Dit zijn dus de gebieden die je het meest wil beschermen. Op de cervicale (nek) tussenwervelschijven komt geen belasting, alleen de houding kan verkeerd zijn maar wordt dus niet extra belast. De lage rug daarentegen zal bij bollen veel druk ervaren aan de voorkant van de discus(tussenwervelschijf). Wat er gebeurt is dat deze door de druk aan de voorkant naar achteren uitpuilt. Stel het voor als een ballon. Wanneer je deze aan een kant indrukt zal de lucht zich verplaatsen naar de andere zijde.

Door de onderrug zo vlak mogelijk of licht te hollen voorkom je de druk aan de voorkant. Zolang de druk evenredig is zal kan er weinig verkeerd gaan met de discus. Onder verticale druk breekt een wervel eerder dan dat de discus beschadigd raakt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_134490747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Maar komt er op neer dat ze door het bollen van de bovenrug dichter bij de stang komen. Dit zorgt ervoor dat de hefboom tussen de stang en de heupen kleiner wordt. Is niet zo zeer anatomisch gezien voordeliger, maar meer biomechanisch gezien.

Daarnaast is het zo dat je bij de lage rug en cervicale tussenwervelschijven meer kans hebt op een hernia. Dit zijn dus de gebieden die je het meest wil beschermen. Op de cervicale (nek) tussenwervelschijven komt geen belasting, alleen de houding kan verkeerd zijn maar wordt dus niet extra belast. De lage rug daarentegen zal bij bollen veel druk ervaren aan de voorkant van de discus(tussenwervelschijf). Wat er gebeurt is dat deze door de druk aan de voorkant naar achteren uitpuilt. Stel het voor als een ballon. Wanneer je deze aan een kant indrukt zal de lucht zich verplaatsen naar de andere zijde.

Door de onderrug zo vlak mogelijk of licht te hollen voorkom je de druk aan de voorkant. Zolang de druk evenredig is zal kan er weinig verkeerd gaan met de discus. Onder verticale druk breekt een wervel eerder dan dat de discus beschadigd raakt.
Dreamerbulk en Verbosity bedankt!
pi_134490985
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef Verbosity het volgende:

[..]

dit dus, held _O_
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:40:26 #21
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_134491311
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:18 schreef Atemno het volgende:

[..]

Dreamerbulk en Verbosity bedankt!
Het enige wat je moet weten van het hele verhaal is het volgende.
Upperback rounding good, lowerback rounding bad, zoals George Orwell zou zeggen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_134493264
SS werkt niet echt meer, 5Kg op de bench erbij per training lukt echt niet 3x5 50KG lukte nog maar de keer daarop was het 1x3 55KG? Wat moet ik doen, we hebben geen 1.25 plates
pi_134493313
Je eigen plates kopen/zeuren bij de manager.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_134493366
En komop bij 55kg al zeggen dat SS niet meer werkt?
Doe dan 50 3x8-10 eerst en dan kijken of je de volgende keer wel 55 aankan.
pi_134493490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:46 schreef BredeBroeder het volgende:
SS werkt niet echt meer, 5Kg op de bench erbij per training lukt echt niet 3x5 50KG lukte nog maar de keer daarop was het 1x3 55KG? Wat moet ik doen, we hebben geen 1.25 plates
0,5 KG plates kopen (6x of 8x) voor peanuts bij fitness-seller of iets dergelijks. Heeft mij over een OHP barrière heen geholpen. ( http://www.fitness-seller(...)grip-halterschijven/ ) Goedkoper ga je niet vinden, denk ik.

Daarbuiten als je al op 55kg kapotgaat, ben je of 1 meter 50 of weeg je zo zwaar als een zak chips of je vorm is als diezelfde zak chips. Wellicht meer eten, en deloaden. Was jij niet diegene die dat filmpje van eerst maakte, waar je al veel kritiek op had gekregen (vorm etc.)?

Trouwens 5kg per bench training voor SS? Zover ik weet is dat o.a. Deadlift. Misschien ben je in de war met 5 lbs, wat ~2,5kg is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Faeroer op 20-12-2013 17:02:17 ]
pi_134493658
Mjah BP moet met 2.5 omhoog toch bij SS. Dus gewoon idd paar schijfjes van 1kg ofzo kopen bij de Perry Sport.

En anders idd deload doen of even reps/set veranderen
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:01:31 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134493765
Meer eten en 2,5 kg erbij gooien ipv 5
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134493855
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef fathank het volgende:
Meer eten en 2,5 kg erbij gooien ipv 5
Ik word niet goed van dat eten man, ik zit al 350 boven onderhoudt, eet me kapot :')
pi_134493871
Kan je trouwens gewoon naar de HA gaan om je test te laten meten? Of moet je eerst speciale klachten hebben voordat ze überhaupt willen kijken.
pi_134494124
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Beach het volgende:
Kan je trouwens gewoon naar de HA gaan om je test te laten meten? Of moet je eerst speciale klachten hebben voordat ze überhaupt willen kijken.
Doen ze niet zomaar.
  vrijdag 20 december 2013 @ 17:55:52 #31
157922 fathank
pi_134495446
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:04 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik word niet goed van dat eten man, ik zit al 350 boven onderhoudt, eet me kapot :')
Pak dan vloeibare kcals extra. Pak (choco)melk per dag extra. Simpel. 2 handjes pinda's extra erbij. Wwant ik heb het idee dat jij je kcal verbruik nogal wat onderschat. Je bent nogal actief gezien je VeVa-opleiding. Als de vetgains te hard gaan kun je altijd nog minderen. Met je 65 kg kun je best wel wat meer boven onderhoud eten, 350 kcal boven onderhoud is vrij laag imho.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Beach het volgende:
Niet zomaar voor de lolz.
pi_134495929
quote:

[..]

500 boven onderhoud gaan. Eten went vanzelf.
pi_134496195
quote:

[..]

Gast... Je bent een stokje. Wat dacht je van 700 boven onderhoud? Niet lullig bedoeld, maar minder broodbullshit en meer rijst, noten, melk en havermout.
pi_134496316
Brood is inderdaad alleen maar nutteloze vulling van je maag. Carbs kun je beter uit havermout halen. Wat ik altijd doe is halve liter volle melk met 50gr havermout in een shaker, heb je direct een 500kcal shake. Merk je bijna niet dat je het drinkt, dus kun je zo 3x per dag doen.
pi_134496382
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Brood is inderdaad alleen maar nutteloze vulling van je maag. Carbs kun je beter uit havermout halen. Wat ik altijd doe is halve liter volle melk met 50gr havermout in een shaker, heb je direct een 500kcal shake. Merk je bijna niet dat je het drinkt, dus kun je zo 3x per dag doen.
Deze onthoudt ik!
pi_134496557
Ja vind het zelf erg goed, mooie verdeling van macro's ook.

500 kcal
24 gram eiwit
55 gram carbs
21 gram vet

Afhankelijk van het merk volle melk zit er misschien een .5 gram verschil in het een en ander. Maarja lekker makkelijke kcals.

Neem zelf dat meestal 2x op een dag en dan nog 2x een whey shake met 400ml melk. 1000kcal aan havermout shakes, 800kcal aan whey shakes. Zit ik al ongeveer op de helft van m'n dagelijkse calorieën.
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:41:55 #37
69994 seto
-|||--------|||-
pi_134496569
niks mis met brood
Seto is zo ene baas he
pi_134496648
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef seto het volgende:
niks mis met brood
Ik trek het niet om te eten. Enige nadeel is dat ik niet zoveel zout binnen krijg daardoor, maar dat is wel op te lossen.

Laatste keer dat ik brood heb gegeten is echt ergens in augustus ofzo :') . 2 sneetjes brood en je hebt 300kcal binnen ofzo terwijl ik er een kwartier over doe. 1 havermout shake drink ik in een minuut weg en heeft bijna dubbele cals :P
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:44:50 #39
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_134496654
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef seto het volgende:
niks mis met brood
Precies, kan niet leven zonder mijn volkorenbrood pindakaas. :9~
Deathlift or Die.
pi_134498160
Dat er zoveel verwarring is over het loaden van de bar bij SS.

quote:
For young males that weigh between 150-200 lbs., deadlifts can move up 15-20 lbs. per workout, squats 10-15 lbs., with continued steady progress for 3-4 weeks before slowing down to half that rate. Bench presses, presses, and cleans can move up 5-10 lbs. per workout, with progress on these exercises slowing down to 2.5-5 lbs. per workout after only 2-3 weeks. Young women make progress on the squat and the deadlift at about the same rate, adjusted for bodyweight, but much slower on the press, the bench press, cleans, and assistance exercises.
Mark Rippetoe, Practical Programming, Pg. 122
Linear progession bij SS heeft 2 fasen peeps.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_134498372
Ja en Bredebroeder zit nu gewoon op dat punt dat bench met 2.5-5lbs omhoog moet dus beter gewoon even zelf schijfjes kopen ^O^
  vrijdag 20 december 2013 @ 19:32:30 #42
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_134498532
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:44 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Precies, kan niet leven zonder mijn volkorenbrood pindakaas. :9~
Dit. Brood. O+
pi_134498669
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah BP moet met 2.5 omhoog toch bij SS. Dus gewoon idd paar schijfjes van 1kg ofzo kopen bij de Perry Sport.

En anders idd deload doen of even reps/set veranderen
Passen die van Perry op een Olympic bar? Ik kan ook wel wat extra microplates gebruiken.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_134498879
Geen idee eigenlijk, noemde zomaar een willekeurige winkel waar ze dat spul wel verkopen :P
pi_134499417
* sylvesterrr is vandaag weer naar de sportschool geweest.

Eergisteren voor het eerst geweest, zelf een beetje lopen klungelen. Gisteren en vandaag samen met een instructeur de oefeningen doorgenomen qua techniek. :)

Vandaag heb ik trouwens wel iets stoms gedaan. :') Aan de ene kant van de stang heb ik een schijf van 10kg gehangen (er hing al een schijf van 5). Aan de andere kant wilde ik ook 10kg erbij doen, maar deze autist wil de zwaardere schijven aan de binnenkant hebben. Dus wat doe ik? Ik haal de schijf van 5kg eraf en BOEM. De stang valt om (het hing op een rekje)... :@ _O-
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:26:17 #46
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134500441
Na meer dan een jaar niet meer gebokst te hebben vandaag volle toelie erin. Ik sta op het punt te kotsen. Ik dacht dat mijn conditie op peil gehouden werd door explosieve lifts maar niks bleek minder waar, echt helemaal kapot na een uur :')

Explosieviteit is wel toegenomen. Mischien in Nederland het boksen weer oppakken, geeft goede voldoening je kracht ergens voor te kunnen gebruiken.
Drinky is een baas
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:26:49 #47
157922 fathank
pi_134500463
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is vandaag weer naar de sportschool geweest.

Eergisteren voor het eerst geweest, zelf een beetje lopen klungelen. Gisteren en vandaag samen met een instructeur de oefeningen doorgenomen qua techniek. :)

Vandaag heb ik trouwens wel iets stoms gedaan. :') Aan de ene kant van de stang heb ik een schijf van 10kg gehangen (er hing al een schijf van 5). Aan de andere kant wilde ik ook 10kg erbij doen, maar deze autist wil de zwaardere schijven aan de binnenkant hebben. Dus wat doe ik? Ik haal de schijf van 5kg eraf en BOEM. De stang valt om (het hing op een rekje)... :@ _O-
Dat laatste is iedereen volgens mij wel eens overkomen ;)

Goed bezig verder ^O^
pi_134500658
Heb ik ook wel eens gehad ja, barbell rek is ook net iets te smal waardoor het eraf kan vliegen. Of dat je een bar laadt voor bicep curls maar vergeet die clips erop te doen, schuift alles er zo af aan één kant :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:45:53 #49
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134501323
Lol foutje
Drinky is een baas
pi_134501437
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Drinky het volgende:
Na meer dan een jaar niet meer gebokst te hebben vandaag volle toelie erin. Ik sta op het punt te kotsen. Ik dacht dat mijn conditie op peil gehouden werd door explosieve lifts maar niks bleek minder waar, echt helemaal kapot na een uur :')

Explosieviteit is wel toegenomen. Mischien in Nederland het boksen weer oppakken, geeft goede voldoening je kracht ergens voor te kunnen gebruiken.
dat zal zwaar geweest zijn...

2 jaar terug deed ik nog fanatiek MMA naast mijn krachttraining, elke keer ging ik dood en bijna tot kotsen aan toe
pi_134501641
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:49 schreef Beach het volgende:
En komop bij 55kg al zeggen dat SS niet meer werkt?
Doe dan 50 3x8-10 eerst en dan kijken of je de volgende keer wel 55 aankan.
Je komt nooit boven de 5 reps uit in SS.
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:03:41 #52
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_134502195
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:52 schreef McNulty het volgende:

[..]

Je komt nooit boven de 5 reps uit in SS.
als SS 'niet meer werkt' hoe je daar ook aan vast te houden.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:05:49 #53
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134502282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:47 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat zal zwaar geweest zijn...

2 jaar terug deed ik nog fanatiek MMA naast mijn krachttraining, elke keer ging ik dood en bijna tot kotsen aan toe
het was echt beulen. Voorheen deed ik workouts van 2 uur en had na een tijdje echt een zieke conditie en nu hield ik met moeite dat uurtje vol. Geen wraps dus knokkels helemaal naar de klote geslagen :')

Geen idee hoeveel kcals er verbrand zijn maar schat zo rond de 600, dat is dan wel weer handig, lekker bingen :9~
Drinky is een baas
pi_134502311
quote:

[..]

man up bitch,

"For breakfast you need to eat four of those breakfast sandwiches from McDonalds. I don't care which ones you get, but make sure to get four. Order four hash browns, too. Now grab two packs of mayonnaise and put them on the hash browns and then slip them into the sandwiches. Squish that shit down and eat. That's your breakfast."

"For lunch you're gonna eat Chinese food. Now I don't want you eating that crappy stuff. You wanna get the stuff with MSG. None of that non-MSG bullshit. I don't care what you eat but you have to sit down and eat for at least 45 minutes straight. You can't let go of the fork. Eat until your eyes swell up and become slits and you start to look like the woman behind the counter."

"For dinner you're gonna order an extra-large pizza with everything on it. Literally everything. If you don't like sardines, don't put 'em on, but anything else that you like you have to load it on there. After you pay the delivery guy, I want you to take the pie to your coffee table, open that fucker up, and grab a bottle of oil. It can be olive oil, canola oil, whatever. Anything but motor oil. And I want you to pour that shit over the pie until half of the bottle is gone. Just soak the shit out of it."

"Now before you lay into it, I want you to sit on your couch and just stare at that fucker. I want you to understand that that pizza right there is keeping you from your goals."

"Now you're on the clock," he continues. "After 20 minutes your brain is going to tell you you're full. Don't listen to that shit. You have to try and eat as much of the pizza as you can before that 20-minute mark. Double up pieces if you have to. I'm telling you now, you're going to get three or four pieces in and you're gonna want to quit. You fucking can't quit. You have to sit on that couch until every piece is done.

And if you can't finish it, don't you ever come back to me and tell me you can't gain weight. 'Cause I'm gonna tell you that you don't give a fuck about getting bigger and you don't care how much you lift!"
pi_134502365
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:06 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

man up bitch,

"For breakfast you need to eat four of those breakfast sandwiches from McDonalds. I don't care which ones you get, but make sure to get four. Order four hash browns, too. Now grab two packs of mayonnaise and put them on the hash browns and then slip them into the sandwiches. Squish that shit down and eat. That's your breakfast."

"For lunch you're gonna eat Chinese food. Now I don't want you eating that crappy stuff. You wanna get the stuff with MSG. None of that non-MSG bullshit. I don't care what you eat but you have to sit down and eat for at least 45 minutes straight. You can't let go of the fork. Eat until your eyes swell up and become slits and you start to look like the woman behind the counter."

"For dinner you're gonna order an extra-large pizza with everything on it. Literally everything. If you don't like sardines, don't put 'em on, but anything else that you like you have to load it on there. After you pay the delivery guy, I want you to take the pie to your coffee table, open that fucker up, and grab a bottle of oil. It can be olive oil, canola oil, whatever. Anything but motor oil. And I want you to pour that shit over the pie until half of the bottle is gone. Just soak the shit out of it."

"Now before you lay into it, I want you to sit on your couch and just stare at that fucker. I want you to understand that that pizza right there is keeping you from your goals."

"Now you're on the clock," he continues. "After 20 minutes your brain is going to tell you you're full. Don't listen to that shit. You have to try and eat as much of the pizza as you can before that 20-minute mark. Double up pieces if you have to. I'm telling you now, you're going to get three or four pieces in and you're gonna want to quit. You fucking can't quit. You have to sit on that couch until every piece is done.

And if you can't finish it, don't you ever come back to me and tell me you can't gain weight. 'Cause I'm gonna tell you that you don't give a fuck about getting bigger and you don't care how much you lift!"
:') _O-
If not now, then when.
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:09:12 #56
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134502407
quote:

[..]

man up bitch,

klinkt een beetje als mijn dagelijkse dieet :')
Drinky is een baas
pi_134502663
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:09 schreef Drinky het volgende:

[..]

klinkt een beetje als mijn dagelijkse dieet :')
komt ook wel aardig bij mijn "dieet" in de buurt
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:17:10 #58
19297 stinkie
pi_134502864
quote:

[..]

man up bitch,

verplicht leesvoer. Kan wel in de OP
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:18:55 #59
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_134502947
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:14 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

komt ook wel aardig bij mijn "dieet" in de buurt
chinees, Mac/BK en pizza. Daar komt mijn hartinfarct :')

Op een ander forum hele discussie over clean eten gehad. Als je je eigen voer maakt met dezelfde ingrediënten als de Chinees is het clean, maar bij de Chinees zelf is her zwaar bewerkt voedsel. En natuurlijk veel kip en broccoli :')

Sinds dat ik aan die shit zit is het ook makkelijker om een surplus te creëren. Goede gewicht gains
Drinky is een baas
pi_134503043
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:18 schreef Drinky het volgende:

[..]

Op een ander forum hele discussie over clean eten gehad. Als je je eigen voer maakt met dezelfde ingrediënten als de Chinees is het clean, maar bij de Chinees zelf is her zwaar bewerkt voedsel. En natuurlijk veel kip en broccoli :')

Sinds dat ik aan die shit zit is het ook makkelijker om een surplus te creëren. Goede gewicht gains
die discussies ga ik niet meer aan, wordt er echt moe van dan :')

als ik een boterham met kaas, groente, salami eet ... is het soort van "clean" , als ik pizza eet is het dirty :')
pi_134503151
pizza is gwn een groente howr weet niet hoor ;S
If not now, then when.
pi_134503367
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
pizza is gwn een groente howr weet niet hoor ;S
Pizza is een knol. Groeit in de grond. Nicht van de aardappel.
pi_134503458
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:18 schreef Drinky het volgende:

[..]

Dat clean eten is sowieso gaar :')

Hier in de gym ook, van die mensen die dan een voedingsschema volgen wat bestaat uit rijst, kip, eieren etc. Daar moet je wel van groeien want het is "bodybuilder voeding". En ook geen calorieën tellen ofzo, gewoon verwachten dat je van kip en magere kwark heel groot wordt :')

Ik ga ook niet in discussie, meestal bert stare ik dan en ga verder met m'n oefening.
pi_134503557
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:27 schreef McNulty het volgende:

[..]

Pizza is een knol. Groeit in de grond. Nicht van de aardappel.
Dit.

Zwaar paleo is die shit!
pi_134503574
leuk om te kijken, gast is echt super droog , doet ff 600lb x3 aan het einde

das a big mofo
pi_134503995
5:35 ... wat een baas .. mooie prep

pi_134504561
quote:

[..]

man up bitch,

:D Shit man, ik ga maar snel een pizza bestellen _O-
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:38:10 #68
19297 stinkie
pi_134506766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat clean eten is sowieso gaar :')

Hier in de gym ook, van die mensen die dan een voedingsschema volgen wat bestaat uit rijst, kip, eieren etc. Daar moet je wel van groeien want het is "bodybuilder voeding". En ook geen calorieën tellen ofzo, gewoon verwachten dat je van kip en magere kwark heel groot wordt :')

Ik ga ook niet in discussie, meestal bert stare ik dan en ga verder met m'n oefening.
ik heb er net voor gezorgd dat mijn kinderen alleen maar clean eten dit weekend. De koekjes zijn op :')

Pastte nog in de kcal. Wel alle gains weg natuurlijk.
pi_134507081
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:38 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik heb er net voor gezorgd dat mijn kinderen alleen maar clean eten dit weekend. De koekjes zijn op :')

Pastte nog in de kcal. Wel alle gains weg natuurlijk.
_O- bulking dad
  vrijdag 20 december 2013 @ 23:03:03 #70
19297 stinkie
pi_134507955
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:45 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

_O- bulking dad
alleen jammer dat het weer tijd is om er 5 kilo vanaf te halen. Maar daar is dit nog niet de week voor :@

Even 2 weken op kracht blijven zitten, daarna weer flink cutten. Kijken wat het resultaat word, dan heb ik voor het eerst in jaren weer cut bulk cut cyclus gedaan
pi_134508529
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:31 schreef dreamerbulk het volgende:
leuk om te kijken, gast is echt super droog , doet ff 600lb x3 aan het einde

das a big mofo
Thank you very much.
pi_134509624
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef McNulty het volgende:

[..]

Thank you very much.
te droog
pi_134509805
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef stinkie het volgende:

[..]

alleen jammer dat het weer tijd is om er 5 kilo vanaf te halen. Maar daar is dit nog niet de week voor :@

Even 2 weken op kracht blijven zitten, daarna weer flink cutten. Kijken wat het resultaat word, dan heb ik voor het eerst in jaren weer cut bulk cut cyclus gedaan
hoelang ga je cutten?
pi_134511464
Ik kijk echt niet uit naar mijn cut man. Ik wil zo graag sterker worden, maar als ik yolo blijf bulken dan word ik te rond. :') Wil zelf nog een maandje of twee bulken en daarna cutten. ;(
If not now, then when.
  zaterdag 21 december 2013 @ 00:16:51 #75
19297 stinkie
pi_134511494
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:43 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hoelang ga je cutten?
zo'n 5 kilo, dus ik denk 3 maanden
  zaterdag 21 december 2013 @ 00:18:11 #76
19297 stinkie
pi_134511556
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kijk echt niet uit naar mijn cut man. Ik wil zo graag sterker worden, maar als ik yolo blijf bulken dan word ik te rond. :') Wil zelf nog een maandje of twee bulken en daarna cutten. ;(
ik kwam van de 100+ fatso stand na paar jaar niet getrained te hebben. Als je dan weer een min of meer normaal gewicht hebt doet elke bulk dag pijn :+
pi_134511615
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:18 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik kwam van de 100+ fatso stand na paar jaar niet getrained te hebben. Als je dan weer een min of meer normaal gewicht hebt doet elke bulk dag pijn :+
Yeah kan ik mij wel voorstellen. Ik care nu een stuk minder dat ik chubby ben puur door het feit dat ik nu weet hoe simpel afvallen eigenlijk is. :P Ik wil gewoon niet op kracht inleveren.
If not now, then when.
  zaterdag 21 december 2013 @ 00:19:29 #78
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_134511622
Kan het kwaad om veel noten te eten?
Bijvoorbeeld paranoten en amandelen.
pi_134512043
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
zit nu al 2 maanden stabiel op rond de 108 ... wordt nog wel sterker, 2014 rustig over de 110 heen.

lekker yolo ... yolo in de zomer 8-)
pi_134512064
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Hiatus het volgende:
kwaad in de zin?
pi_134512111
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zit nu al 2 maanden stabiel op rond de 108 ... wordt nog wel sterker, 2014 rustig over de 110 heen.

lekker yolo ... yolo in de zomer 8-)
Super chill gozer! Blijf zo doorgaan.
If not now, then when.
pi_134512225
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Super chill gozer! Blijf zo doorgaan.
overtollig vet gaat er idd zo weer vanaf lol
pi_134512344
Ik fiets nu dus ook 4x p.w. 20 min heen/terug = 40 in totaal en het is zo'n 600 kcal per trainingsdag extra aan verbranding, dus dat betekent ook weer meer eten, super nice. :P
If not now, then when.
pi_134512411
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik fiets nu dus ook 4x p.w. 20 min heen/terug = 40 in totaal en het is zo'n 600 kcal per trainingsdag extra aan verbranding, dus dat betekent ook weer meer eten, super nice. :P
nice, elke dag een bigmac extra
pi_134512472
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:36 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nice, elke dag een bigmac extra
Bijna twee zelfs als je de trainingssessie meerekent. :P
If not now, then when.
pi_134513206
Hoe ging dat douchen met warm/koud water ook alweer? 1 minuut warm, 30 seconden koud en dat herhalen, right?
If not now, then when.
  zaterdag 21 december 2013 @ 00:53:19 #87
157922 fathank
pi_134513370
Is 600 kcal voor 40 min fietsen niet een beetje veel?
pi_134515062
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:53 schreef fathank het volgende:
Is 600 kcal voor 40 min fietsen niet een beetje veel?
Hoog tempo hé. Volgens een calculator zou het rond de 600 liggen.
If not now, then when.
  zaterdag 21 december 2013 @ 03:38:11 #89
55709 Stereotomy
pi_134516801
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah kan ik mij wel voorstellen. Ik care nu een stuk minder dat ik chubby ben puur door het feit dat ik nu weet hoe simpel afvallen eigenlijk is. :P Ik wil gewoon niet op kracht inleveren.
Chubsters gonna chub :)

Kutsmoes dat je niet sterk kunt zijn op een fatsoenlijk bf%
pi_134516850
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef Hiatus het volgende:
Ja van teveel paranoten word je helemaal para.
pi_134516963
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 03:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

No shit. Ik zeg ook nergens dat het niet kan hé.
If not now, then when.
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:37:10 #92
55709 Stereotomy
pi_134519936
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2013 04:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

No shit. Ik zeg ook nergens dat het niet kan hé.
mkay ;(
pi_134520665
Ik heb de creatine creapure van b&f maar bij lost niet goed op maar zo drink ik het altijd. Nu lees ik dat dat dus zinloos is. Is dit waar?
pi_134520720
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:20 schreef Atemno het volgende:
Ik heb de creatine creapure van b&f maar bij lost niet goed op maar zo drink ik het altijd. Nu lees ik dat dat dus zinloos is. Is dit waar?
Ik heb me nooit druk gemaakt over de oplosbaarheid. Of schepje in de mond en daarna wat drinken of gewoon in een bekertje met wat water.
pi_134520728
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 03:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

wat is in jouw ogen een fatsoenlijk bf%?
  zaterdag 21 december 2013 @ 12:23:56 #96
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_134520731
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb me nooit druk gemaakt over de oplosbaarheid. Of schepje in de mond en daarna wat drinken of gewoon in een bekertje met wat water.
Lost bij mij altijd prima op bij m'n whey, nooit klontjes. En schepje in je mond gaat ook prima
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_134520758
quote:
Ik gooi het gewoon door de whey en drink het op. Oplossen is lastig en teveel moeite.
pi_134520786
quote:
wordt gewoon afgebroken in je maag hoor... en opgenomen door je lijf.

.. mensen onderschatten de kracht van het zuur en temp in de maag :)
pi_134522085
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:26 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

wordt gewoon afgebroken in je maag hoor... en opgenomen door je lijf.

.. mensen onderschatten de kracht van het zuur en temp in de maag :)
Ik word soms ook echt gek van alle onzin en tegenstrijdige teksten in de bb-wereld. Ik heb de hoofdzaken iig op orde maar vervelend is het wel. Dan ga je weer twijfelen. Ik eet op trainings en niet trainingsdagen hetzelfde(in de middag 2 bananen) en dan lees je weer dat je door de insulinepiek meer vet krijgt maar dat krijg je toch alleen van een kcal overschot zonder sport(ja met sport ook maar je snapt t punt, het is niet 'extra vet' toch?)
pi_134522279
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:25 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik word soms ook echt gek van alle onzin en tegenstrijdige teksten in de bb-wereld. Ik heb de hoofdzaken iig op orde maar vervelend is het wel. Dan ga je weer twijfelen. Ik eet op trainings en niet trainingsdagen hetzelfde(in de middag 2 bananen) en dan lees je weer dat je door de insulinepiek meer vet krijgt maar dat krijg je toch alleen van een kcal overschot zonder sport(ja met sport ook maar je snapt t punt, het is niet 'extra vet' toch?)
Ja dat zijn dus allemaal van die triviale zaken die alleen van belang zijn bij gasten die 6% BF contest prep shredded zijn. En door dat soort dingen wordt je leven een hel. Onthoudt gewoon de 3 belangrijkste regels:

1. Eet veel
2. Train hard
3. Rust goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')