Ik word niet goed van dat eten man, ik zit al 350 boven onderhoudt, eet me kapotquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef fathank het volgende:
Meer eten en 2,5 kg erbij gooien ipv 5
Doen ze niet zomaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Beach het volgende:
Kan je trouwens gewoon naar de HA gaan om je test te laten meten? Of moet je eerst speciale klachten hebben voordat ze überhaupt willen kijken.
Pak dan vloeibare kcals extra. Pak (choco)melk per dag extra. Simpel. 2 handjes pinda's extra erbij. Wwant ik heb het idee dat jij je kcal verbruik nogal wat onderschat. Je bent nogal actief gezien je VeVa-opleiding. Als de vetgains te hard gaan kun je altijd nog minderen. Met je 65 kg kun je best wel wat meer boven onderhoud eten, 350 kcal boven onderhoud is vrij laag imho.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik word niet goed van dat eten man, ik zit al 350 boven onderhoudt, eet me kapot
Niet zomaar voor de lolz.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Beach het volgende:
Kan je trouwens gewoon naar de HA gaan om je test te laten meten? Of moet je eerst speciale klachten hebben voordat ze überhaupt willen kijken.
500 boven onderhoud gaan. Eten went vanzelf.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik word niet goed van dat eten man, ik zit al 350 boven onderhoudt, eet me kapot
Gast... Je bent een stokje. Wat dacht je van 700 boven onderhoud? Niet lullig bedoeld, maar minder broodbullshit en meer rijst, noten, melk en havermout.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze onthoudt ik!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Brood is inderdaad alleen maar nutteloze vulling van je maag. Carbs kun je beter uit havermout halen. Wat ik altijd doe is halve liter volle melk met 50gr havermout in een shaker, heb je direct een 500kcal shake. Merk je bijna niet dat je het drinkt, dus kun je zo 3x per dag doen.
Ik trek het niet om te eten. Enige nadeel is dat ik niet zoveel zout binnen krijg daardoor, maar dat is wel op te lossen.quote:
Linear progession bij SS heeft 2 fasen peeps.quote:For young males that weigh between 150-200 lbs., deadlifts can move up 15-20 lbs. per workout, squats 10-15 lbs., with continued steady progress for 3-4 weeks before slowing down to half that rate. Bench presses, presses, and cleans can move up 5-10 lbs. per workout, with progress on these exercises slowing down to 2.5-5 lbs. per workout after only 2-3 weeks. Young women make progress on the squat and the deadlift at about the same rate, adjusted for bodyweight, but much slower on the press, the bench press, cleans, and assistance exercises.
Mark Rippetoe, Practical Programming, Pg. 122
Dit. Brood.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Precies, kan niet leven zonder mijn volkorenbrood pindakaas.
Passen die van Perry op een Olympic bar? Ik kan ook wel wat extra microplates gebruiken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah BP moet met 2.5 omhoog toch bij SS. Dus gewoon idd paar schijfjes van 1kg ofzo kopen bij de Perry Sport.
En anders idd deload doen of even reps/set veranderen
Dat laatste is iedereen volgens mij wel eens overkomenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr is vandaag weer naar de sportschool geweest.
Eergisteren voor het eerst geweest, zelf een beetje lopen klungelen. Gisteren en vandaag samen met een instructeur de oefeningen doorgenomen qua techniek.
Vandaag heb ik trouwens wel iets stoms gedaan.Aan de ene kant van de stang heb ik een schijf van 10kg gehangen (er hing al een schijf van 5). Aan de andere kant wilde ik ook 10kg erbij doen, maar deze autist wil de zwaardere schijven aan de binnenkant hebben. Dus wat doe ik? Ik haal de schijf van 5kg eraf en BOEM. De stang valt om (het hing op een rekje)...
![]()
dat zal zwaar geweest zijn...quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Drinky het volgende:
Na meer dan een jaar niet meer gebokst te hebben vandaag volle toelie erin. Ik sta op het punt te kotsen. Ik dacht dat mijn conditie op peil gehouden werd door explosieve lifts maar niks bleek minder waar, echt helemaal kapot na een uur
Explosieviteit is wel toegenomen. Mischien in Nederland het boksen weer oppakken, geeft goede voldoening je kracht ergens voor te kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |