bij mij ook, loopt ook uit verhouding met de overige lifts.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bench is ook mijn zwakste lift. Volgens mij is het bij de bench in dat geval belangrijk om veel assists en bench varianten te doen. Wat denk jij? Heb zelf een paar keer pin presses gedaan.
all-in fitness in zuilen. Heb nog geen betere kunnen vinden in Utrecht en ook geen behoefte naar. Hebben 1 squat rack en 1 power rackquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:34 schreef H1N1 het volgende:
Wie heeft er tips voor een goede gym in Utrecht. Een basic gym met vooral barbells, apparaten zijn niet nodig. Je wordt om je oren geslagen met healthclubs (:')) maar een simpele gym met squatrek is niet te vinden, word er gek van.
Danku, woon in Pijlsweerd dus is voor mij niet al te ver. Dat wordt m denk ik!quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
all-in fitness in zuilen. Heb nog geen betere kunnen vinden in Utrecht en ook geen behoefte naar. Hebben 1 squat rack en 1 power rack
Dan vooral je rug/lats trainen, en aan je form werken. Voor elke push twee pulls, werkt prima.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
bij mij ook, loopt ook uit verhouding met de overige lifts.
En borst trainen vind ik dus echt geen reet aan, werkt ook niet. Saai. Ik zie de variatie mogelijkheden ook niet, het is een bench of een fly, dan heb je de bewegingen wel gehad.
Vooral explsosiviteit. Dit is een goed boek voor de BP. http://www.amazon.com/gp/product/B00E9DRBWE/ref=kinw_myk_ro_titlequote:Op vrijdag 20 december 2013 00:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn sticking points niet alleen te verwijten aan een spier, maar ook aan techniek en explosiviteit. Is dus moeilijk te zeggen op basis van de weak spot aan te geven wat het zwakst is.
Ik vond mijn PR van 140kg 5 reps al sick. Niemand ooit meer dan dat zien squatten in mijn gym. Dat was +- half jaar geleden, voor mijn rugblessure. Zit nu weer op 110kg.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die was ong. 10-12 weken geleden 200kg
als ik 20kg in 10 weken erop leg... dan dank ik dat aan de pause squats ... en vele calorieen. maar vooral pause squats hebben mij een hoop goede vorm teruggegeven. Plus dat ik voor het eerst werk volgens een powerlift achtig principe.
Ik train bij de workout. Ook squatrek, bench, incline bench, losse dumbels, barbells etc. Soms wel redelijk druk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:34 schreef H1N1 het volgende:
Wie heeft er tips voor een goede gym in Utrecht. Een basic gym met vooral barbells, apparaten zijn niet nodig. Je wordt om je oren geslagen met healthclubs (:')) maar een simpele gym met squatrek is niet te vinden, word er gek van.
Dat is echt te weinig voor je. Minimaal 2x per week. Je focus ligt niet op de BP en daarom loop je bench achter op de rest van je liftst.Small en wide gripe zijn trouwens niet de benches voor je. Dat is een beetje spelen met de bar. Pak je bench zoals ze goed voelen voor je, en werk van daaruit.Ik weet zeker dat je je 140 makkelijk op kan brengen naar een 160, en up. Je moet echt harder duwen, speed, denk aan speed. Ellenbogen dicht bij je lijf, en speed! En blijf benchen, minimaal 2x per week.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik doe nu zelf 1x small grip en 1x normal grip per week.
Als je sterk wil benchen wordt het wel tijd voor je focus inderdaad.quote:moet ze nog in praktijk brengen.
Volgens mij gaat het er gewoon om dat je voldoende eiwitten binnenkrijgt. Of je ze nu net voor of na de tranining pakt maakt weinig uit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:28 schreef Atemno het volgende:
Misschien een domme vraag maargoed.
Ik lees nu dat mensen whey voor de training nemen en(of niet) erna. Ik neem het altijd erna maar wat is nu beter?
Nope, dat klopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er gewoon om dat je voldoende eiwitten binnenkrijgt. Of je ze nu net voor of na de tranining pakt maakt weinig uit.
Correct me if im wrong
Daarom zocht ik dus basic gym. Genoeg van de healthclubs.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Faeroer het volgende:
Helemaal gehad met gyms. Nog meer machines en nog meer fitness bullshit. Zo ziek van die kutapparaten. Simpele barbell met bumperplates is er niet bij tegenwoordig. 1 squatrack met losse schroeven en een barbell die zo krom als een banaan is.
Deadliften: "Kijk je wel uit voor de vloer?"
Benchen: "Doe je wel netjes de klemmen op de barbell?"
Ik leg wel een squatrack in de tuin neer, schijt.
Helaas komt het mereendeel van de sporters voor de apparaten, de groepslessen en de vreemde halve skippybal trx training zone oefeningen die je kunt doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Faeroer het volgende:
Helemaal gehad met gyms. Nog meer machines en nog meer fitness bullshit. Zo ziek van die kutapparaten. Simpele barbell met bumperplates is er niet bij tegenwoordig. 1 squatrack met losse schroeven en een barbell die zo krom als een banaan is.
Rug gaat primaquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan vooral je rug/lats trainen, en aan je form werken. Voor elke push twee pulls, werkt prima.
Het is alleen maar saai omdat je geen progressie maakt.
Gewoon trainen zoals je wil trainen en dat gezeik negeren. Houd vanzelf op. Of je moet echt een vorm van 3* niks hebben en elk gewicht op de grond flikkeren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Faeroer het volgende:
Vorm is prima. Alleen die eigenaar gooit daar liever glute-press en vagina-press machines van boven de ¤ 6.000 neer, dan een paar squatrekken die niet staan te wiebelen van ellende en metaalmoeheid.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Gewoon trainen zoals je wil trainen en dat gezeik negeren. Houd vanzelf op. Of je moet echt een vorm van 3* niks hebben en elk gewicht op de grond flikkeren.
Waar train je? Ik wil die vagina-press weleens zien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vorm is prima. Alleen die eigenaar gooit daar liever glute-press en vagina-press machines van boven de ¤ 6.000 neer, dan een paar squatrekken die niet staan te wiebelen van ellende en metaalmoeheid.
Waar woon je? In vrijwel elke stad is wel een fatsoenlijke gym.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vorm is prima. Alleen die eigenaar gooit daar liever glute-press en vagina-press machines van boven de ¤ 6.000 neer, dan een paar squatrekken die niet staan te wiebelen van ellende en metaalmoeheid.
Herc, Den Haagquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Waar train je? Ik wil die vagina-press weleens zien.
Rust tot het over is. En als het niet langzaam minder wordt naar de fysio.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb een schouderblessure te pakken. Gister tijdens training nergens last van en 's avonds begon mijn rechter schouder opeens te protesteren.
Als ik mijn arm optil voel ik allemaal steken in mijn schouder. Vanochtend toen ik trui aandeed, deed echt pijn.
Wat is het verstandigst om te doen? Week rust en dan weer proberen en bij aanhoudende problemen naar de HA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |