SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel kleiner dan jij.quote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
1380 is je dagelijkse doel? Ben jij zo klein?
Eet jij 15 gram pindakaas op 2 sneden brood? Heb je dat al eens gewogen? 15 gram is bizar weinig, zeker op een dubbele boterham. Daarnaast weet ik niet wat je op dat feestje nog gegeten hebt, maar 1149 kcals is erg weinig en je dagdoel van 1380 ook.quote:Op maandag 16 december 2013 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Straks een feestje. Geen gezonde dag maar de schade is beperkt.
Ik vind het normaal. Ik eet 8 gr op een halve.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Eet jij 15 gram pindakaas op 2 sneden brood? Heb je dat al eens gewogen? 15 gram is bizar weinig,
Ik kom al snel aan 25-30 gram op een dubbele boterham, vandaar dat ik het vraag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het normaal. Ik eet 8 gr op een halve.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik kom al snel aan 25-30 gram op een dubbele boterham, vandaar dat ik het vraag.
+1!quote:
Oh ja dat ken ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vanmorgen een halve kilo zwaarder terwijl ik de laatste dagen nauwelijks gegeten hebwaarom werkt een buikgriep nooit voor mij zoals bij anderen.
15 gram vind ik normaal. Als ik echt dik smeer kom ik aan de 20 gram en ja ik heb het gewogen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Eet jij 15 gram pindakaas op 2 sneden brood? Heb je dat al eens gewogen? 15 gram is bizar weinig, zeker op een dubbele boterham.
Veel.quote:Daarnaast weet ik niet wat je op dat feestje nog gegeten hebt, maar 1149 kcals is erg weinig en je dagdoel van 1380 ook.
Prima, maar is je dagdoel altijd zo laag dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
15 gram vind ik normaal. Als ik echt dik smeer kom ik aan de 20 gram en ja ik heb het gewogen.
[..]
Veel.Chips, stokbrood, dips... dat was ingecalculeerd.
Ja omdat ik heb ingesteld een halve kilo per week te willen afvallen met een sedentaire levensstijl als uitgangspunt (student, dus veel zitten). Op dagen dat ik meer beweeg eet ik rond de 1500 en op sportdagen eet ik de calorieen die ik daarmee verbrand weer terug. Het is meer een richtlijn zodat ik overdag niet te veel snack, omdat mijn avondeten vaak de grootste maaltijd is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Prima, maar is je dagdoel altijd zo laag dan?
Ik heb net mijn haar chocolade kleur laten kleuren, wil je mijn haar?quote:
Voor zo'n gelegenheid moet het kunnen toch? Zeker als je het zelf hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:21 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb zometeen vergadering op het werk en kwarktaart gemaakt want 12,5 jaar in dienst en vrijdag jarig.. Twijfel alleen nog of ik een stukje zal nemen, misschien neem ik een klein stukje heb mijn lunch er al een beetje op aangepast dus zou wel moeten kunnen. Misschien is het wel verstandig dr slagrom san over te slaan..
Slagroom overslaan scheelt al veelquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:21 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb zometeen vergadering op het werk en kwarktaart gemaakt want 12,5 jaar in dienst en vrijdag jarig.. Twijfel alleen nog of ik een stukje zal nemen, misschien neem ik een klein stukje heb mijn lunch er al een beetje op aangepast dus zou wel moeten kunnen. Misschien is het wel verstandig dr slagrom san over te slaan..
O nou heb ik zin in sushi!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:38 schreef Sarabi het volgende:
Besloten met sushi te lunchenenige waar ik trek in heb.
Beetje duur maar moet toch goed voor mezelf zorgenhahaha.
Diepvriesbroccoli <3quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:01 schreef Qwea het volgende:
Ik ben vergeten te wegen vanmorgen want de fysio had bedacht dat ik hoerig vroeg mocht langskomenNu heb ik een gat in mijn trendline /firstworldproblems.
Ooh en de broccoli was godver 4,50 euro per kilo. Achterlijk duur/firstworldproblems2
Is het al morgen? Kan ik iig weer sporten![]()
Ik moest ook chocoladebruin worden. Vandaag gedaan. Ik ben dus rood! Maar t staat me welquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net mijn haar chocolade kleur laten kleuren, wil je mijn haar?
Ja, en nu? Zit je nu in je broek te piesen van het lachen om wat er gaat gebeuren, of wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef no1uknow het volgende:
ik heb vandaag een frikadelbroodje en een saucijzenbroodje van de AH to go gegeten en 's avonds poffertjes met flink wat roomboter en stroop en een biertje, best slecht
+5 kgquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef MamaPurk het volgende:
Ow de kwarktaart was goed gelukt!! Ik heb er van genoten en stiekem toch ook van een beetje slagroom. Verder vandaag wel netjes gegeten dus ik hoop op niet al te veel schade.
nee voel me er best wel schuldig over want hoewel ik niet echt dieet probeer ik ook aardig op m'n voeding te letten, wel jammer dat ik meteen als troll wordt gezien. Was gewoon benieuwd hoe jullie daar mee om gaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, en nu? Zit je nu in je broek te piesen van het lachen om wat er gaat gebeuren, of wat?
Ja alsjeblieft weer naar je eigen hok met je vriendje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee voel me er best wel schuldig over want hoewel ik niet echt dieet probeer ik ook aardig op m'n voeding te letten, wel jammer dat ik meteen als troll wordt gezien. Was gewoon benieuwd hoe jullie daar mee om gaan
Burpees zijn echt top en die kun je ook makkelijk zelf doen. Als ik cut doe ik dat vaak als cardio, 10 burpees supersetted met 3 min touwspringen. Als je de mogelijkheid heb kun je bij de sprong van je burpees nog een pull-up doen. Probeer dat maar eens 5 keer te doen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
Whihihi. Zo, weer gesport. oa 55 burpeesHell. Maar bij thuiskomst is het altijd lekker. Nu op de bank met een pot thee, bak yoghurt en the sound of music.
O: 2 volkoren met vegapate
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met smeerkaas. Tomaat, stuk komkommer
T: rijstwafel, sinasappel
D: venkelstamppot met een vegaburger
S: bootcamp
T: yoghurt met muesli
Daar gaan we niet mee omquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee voel me er best wel schuldig over want hoewel ik niet echt dieet probeer ik ook aardig op m'n voeding te letten, wel jammer dat ik meteen als troll wordt gezien. Was gewoon benieuwd hoe jullie daar mee om gaan
Ik doe mn burpees ook gewoon zelf (quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Burpees zijn echt top en die kun je ook makkelijk zelf doen. Als ik cut doe ik dat vaak als cardio, 10 burpees supersetted met 3 min touwspringen. Als je de mogelijkheid heb kun je bij de sprong van je burpees nog een pull-up doen. Probeer dat maar eens 5 keer te doen!Prima interval training voor jezelf.
Wat niet precies? Push-up? Sprong? Squat? Is op te trainen. Veel bodyweight oefeningen zijn ook techniek. Zorg ten alle tijden voor een zachte ondergrond als je beginner bent.quote:
Die sprong. Op de 1 of andere manier kom ik debiel uit. Ik zal het donderdag eens nalopen met mijn PTquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat niet precies? Push-up? Sprong? Squat? Is op te trainen. Veel bodyweight oefeningen zijn ook techniek. Zorg ten alle tijden voor een zachte ondergrond als je beginner bent.
T echt stoere komt nogquote:
Gaaf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T echt stoere komt nog2e kerstdag anderhalf uur bikkelen op het strand bij Castricum, opbrengsten gaan naar de brandwondenstichting.
Doe je ook mee?quote:
Dan zit ik iets verderop te vreten bij schoonfamilie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe je ook mee?https://www.facebook.com/events/552409091518944/?fref=ts hier daar alles. Minimale donatie van 10 euro
Oke. Als ik jou was zou ik vanuit push-up positie eerst recht gaan staan, dan door je zakken om de jumpsquat te maken. Beter vraag je je PT om verdere tipsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die sprong. Op de 1 of andere manier kom ik debiel uit. Ik zal het donderdag eens nalopen met mijn PT
Het is dus vanuit push up naar sprong. Dat voor/ tussen je handen moment.
Dan kom je maar fijn meedoen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, dan lig ik nog ordinair te pitten, schoonfamilie is in de middag pas.
Ik ga hem donderdag aan zijn jas trekkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke. Als ik jou was zou ik vanuit push-up positie eerst recht gaan staan, dan door je zakken om de jumpsquat te maken. Beter vraag je je PT om verdere tips
Zo stoer ben ik heul niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan kom je maar fijn meedoen.
Jij bent er stoer genoeg voor. Gezellig met mij zandhappenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo stoer ben ik heul niet.
Maar mits droog zal ik dan wel fietsen naar Limmen.
Op een normale zaterdag of zondag had ik het nog wel gedaan ook, maar eerst naar Castricum, dan naar Alkmaar en dan naar Limmen gaat me echt te furrrr.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent er stoer genoeg voor. Gezellig met mij zandhappen
Castricum Alkmaar Heemskerk. Dus. Niet miepen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een normale zaterdag of zondag had ik het nog wel gedaan ook, maar eerst naar Castricum, dan naar Alkmaar en dan naar Limmen gaat me echt te furrrr.
Maar miepen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Castricum Alkmaar Heemskerk. Dus. Niet miepen.
Zoiets:quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef Ruby88 het volgende:
Wat zijn burpees?
Ik ben best blij met het bestaan van FatSecret eigenlijk. Ik vul regelmatig van te voren, als ik even niks te doen heb, in wat ik van plan ben te gaan eten (bijv. als avondeten) en als ik dan zie wat de schade is, maak ik regelmatig alsnog een net iets verstandigere keuze. (Vandaag bijvoorbeeld 2 volkorenwraps met een beetje kruidenkaas, gerookte zalm, halve avocado, komkommer en een hoop sla i.p.v. 3 wraps en minder sla.)
Was het een bewuste keuze of ging het mis? En hoe komt dat dan, dat je afwijkt van je plan? En verder kan het natuurlijk best een keer, maar als je het eigenlijk niet wilde...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef MamaPurk het volgende:
Ow de kwarktaart was goed gelukt!! Ik heb er van genoten en stiekem toch ook van een beetje slagroom. Verder vandaag wel netjes gegeten dus ik hoop op niet al te veel schade.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren. 1 anijshagel, 1 30+ kaas, 1 lv smeerkaas.
T: Pakje crackertjes in een drie uur durende bijeenkomst over integriteit.
L: 4 volkoren. 2 gehakt, 2 lv smeerkaas. 1/3 komkommer.
T: Appel.
D: Dat overgebleven broodje burger van gisteren.
S: Uur paardrijden.
T: Lv cupcake die een paardrijvriendinnetje speciaal voor mij gebakken heeft. Ze is jarig en trakteert.
Ik mis eiwitten, maar de lv kwark is op. Binnenkort weer in Duitsland boodschappen doen, daar hebben ze zo veel meer. Ik zou vanavond wel een spiegeleitje op m'n hamburger kunnen gooien. Even kijken of ik daar zin in heb.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Goed bezigquote:Op woensdag 18 december 2013 08:02 schreef LovelyLady het volgende:
Weegschaal sinds lange tijd gunstig. Nu volhouden en kijken wat volgende week de weegschaal doet.
Handig ook van je plateau af zo voor de kerst
hier ook, achterlijk is dat... Maar ach, ik ben in elk geval nu niet geneigd om dan daardoor toch maar vanalles naar binnen te proppen.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Hier is de flow er op zich ook wel alleen laat de weegschaal dat niet zien
Een collega zei met slagroom natuurlijk he?! Voor een keer kan dat toch wel (wat ze weten allemaal dat ok bezig ben met afvallen) en toen gingen de radartjes in mijn hoofd en toe dacht ik ach ja voor een keer.. En later dacht ik dat was echt dom want zo kan ik op alles wel weer denken dat het maar voor 1x is. Maar goed het is gebeurt en voor de volgende keer moet ik me niet zo laten beinvloeden en me gewoon aan mijn plan houden!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Was het een bewuste keuze of ging het mis? En hoe komt dat dan, dat je afwijkt van je plan? En verder kan het natuurlijk best een keer, maar als je het eigenlijk niet wilde...
Heb je verder nog feestjes voor je verjaardag? en wat is je plan op de dag zelf?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:19 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Een collega zei met slagroom natuurlijk he?! Voor een keer kan dat toch wel (wat ze weten allemaal dat ok bezig ben met afvallen) en toen gingen de radartjes in mijn hoofd en toe dacht ik ach ja voor een keer.. En later dacht ik dat was echt dom want zo kan ik op alles wel weer denken dat het maar voor 1x is. Maar goed het is gebeurt en voor de volgende keer moet ik me niet zo laten beinvloeden en me gewoon aan mijn plan houden!
Van dat ene likje slagroom kom je geen kilo's aan natuurlijk. Belangrijkste is dat je het wel echt lekker vindt, anders is het een beetje zonde. En je beseft zelf prima dat je dit dus niet dagelijks (meer) moet doenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:19 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Een collega zei met slagroom natuurlijk he?! Voor een keer kan dat toch wel (wat ze weten allemaal dat ok bezig ben met afvallen) en toen gingen de radartjes in mijn hoofd en toe dacht ik ach ja voor een keer.. En later dacht ik dat was echt dom want zo kan ik op alles wel weer denken dat het maar voor 1x is. Maar goed het is gebeurt en voor de volgende keer moet ik me niet zo laten beinvloeden en me gewoon aan mijn plan houden!
Ik had ws helemaal geen hamburger genomenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Krijg ik nou echt van niemand jompels voor mijn hamburgeractie van gisteren...?
Ik vond het inspirerendquote:Op woensdag 18 december 2013 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Krijg ik nou echt van niemand jompels voor mijn hamburgeractie van gisteren...?
Ja maar jaquote:Op woensdag 18 december 2013 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ws helemaal geen hamburger genomen![]()
Niks, zeker niet als je er gewoon eentje neemt met een boel groenten. Geen reden tot paniek of euforie dusquote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Oke maar even serieus wat is er nu weer mis met een hamburger?
Al die calorieën en vetquote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Maar als je tijdenlang alles in je mik hebt gepropt wat je tegenkwam en nu wat laat staan, is dat wel erg knap.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niks, zeker niet als je er gewoon eentje neemt met een boel groenten. Geen reden tot paniek of euforie dus
Verzadigde vetten en processed (dus niet clean), maar voor de calorieen zou ik het niet laten.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Whut??quote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verzadigde vetten en processed (dus niet clean), maar voor de calorieen zou ik het niet laten.
Nah je hebt zo'n clean eating movement die zich daarmee bezig houdt. Eet niks met een lange lijst aan ingredienten, want dan is het te processed. Bijvoorbeeld dat je beter verse kip kunt bakken en eten dan kipnuggets. Dat soort dingen. In hamburgers onderling zit natuurlijk ook verschil.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Whut??
In dat soort dingen heb ik mij dus echt nooit verdiept.
Ah op die manierquote:Op woensdag 18 december 2013 11:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah je hebt zo'n clean eating movement die zich daarmee bezig houdt. Eet niks met een lange lijst aan ingredienten, want dan is het te processed. Bijvoorbeeld dat je beter verse kip kunt bakken en eten dan kipnuggets. Dat soort dingen. In hamburgers onderling zit natuurlijk ook verschil.
Zeker, en dan lekker op de grillquote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef Lonaa het volgende:
Hamburgers zelf maken is al weer een hele verbetering, dan weet je zeker dat er geen rotzooi inzit.
Zeker waar dat ik daar geen kilo's van aankom maar het ging mij er inderdaad meer om dat ik niet deed wat ik met mezelf had afgesprokenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Van dat ene likje slagroom kom je geen kilo's aan natuurlijk. Belangrijkste is dat je het wel echt lekker vindt, anders is het een beetje zonde. En je beseft zelf prima dat je dit dus niet dagelijks (meer) moet doen
Er is helemaal niks mis met een zelfgemaakte hamburger hoor. Wel met twee als je aan eentje eigenlijk genoeg hebt...quote:Op woensdag 18 december 2013 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ws helemaal geen hamburger genomenVond je het waard?
(Serieuze vraag, niet bekritiserend bedoeld)
Als je meer dan 40 kilo afgevallen bent, dan doe je dat blijkbaar al heel lang niet meer. Lijkt mij... Overigens begrijp ik niet (meer, want ik deed dat ook) waarom je er vier in huis haalt voor twee personen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar als je tijdenlang alles in je mik hebt gepropt wat je tegenkwam en nu wat laat staan, is dat wel erg knap.
Ik ben benieuwd hoe morgen gaat. Dat is m'n cheatdag waar ik al 3 weken naar uit kijk. Ik ga cheesecake, tiramisu en chocoladetruffels maken voor een kerstborrel, en daarna door naar een andere borrel waar de drank rijkelijk zal vloeien
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |