Van dat ene likje slagroom kom je geen kilo's aan natuurlijk. Belangrijkste is dat je het wel echt lekker vindt, anders is het een beetje zonde. En je beseft zelf prima dat je dit dus niet dagelijks (meer) moet doenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:19 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Een collega zei met slagroom natuurlijk he?! Voor een keer kan dat toch wel (wat ze weten allemaal dat ok bezig ben met afvallen) en toen gingen de radartjes in mijn hoofd en toe dacht ik ach ja voor een keer.. En later dacht ik dat was echt dom want zo kan ik op alles wel weer denken dat het maar voor 1x is. Maar goed het is gebeurt en voor de volgende keer moet ik me niet zo laten beinvloeden en me gewoon aan mijn plan houden!
Ik had ws helemaal geen hamburger genomenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Krijg ik nou echt van niemand jompels voor mijn hamburgeractie van gisteren...?
Ik vond het inspirerendquote:Op woensdag 18 december 2013 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Krijg ik nou echt van niemand jompels voor mijn hamburgeractie van gisteren...?
Ja maar jaquote:Op woensdag 18 december 2013 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ws helemaal geen hamburger genomen![]()
Niks, zeker niet als je er gewoon eentje neemt met een boel groenten. Geen reden tot paniek of euforie dusquote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Oke maar even serieus wat is er nu weer mis met een hamburger?
Al die calorieën en vetquote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Maar als je tijdenlang alles in je mik hebt gepropt wat je tegenkwam en nu wat laat staan, is dat wel erg knap.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niks, zeker niet als je er gewoon eentje neemt met een boel groenten. Geen reden tot paniek of euforie dus
Verzadigde vetten en processed (dus niet clean), maar voor de calorieen zou ik het niet laten.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Whut??quote:Op woensdag 18 december 2013 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verzadigde vetten en processed (dus niet clean), maar voor de calorieen zou ik het niet laten.
Nah je hebt zo'n clean eating movement die zich daarmee bezig houdt. Eet niks met een lange lijst aan ingredienten, want dan is het te processed. Bijvoorbeeld dat je beter verse kip kunt bakken en eten dan kipnuggets. Dat soort dingen. In hamburgers onderling zit natuurlijk ook verschil.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Whut??
In dat soort dingen heb ik mij dus echt nooit verdiept.
Ah op die manierquote:Op woensdag 18 december 2013 11:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah je hebt zo'n clean eating movement die zich daarmee bezig houdt. Eet niks met een lange lijst aan ingredienten, want dan is het te processed. Bijvoorbeeld dat je beter verse kip kunt bakken en eten dan kipnuggets. Dat soort dingen. In hamburgers onderling zit natuurlijk ook verschil.
Zeker, en dan lekker op de grillquote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef Lonaa het volgende:
Hamburgers zelf maken is al weer een hele verbetering, dan weet je zeker dat er geen rotzooi inzit.
Zeker waar dat ik daar geen kilo's van aankom maar het ging mij er inderdaad meer om dat ik niet deed wat ik met mezelf had afgesprokenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Van dat ene likje slagroom kom je geen kilo's aan natuurlijk. Belangrijkste is dat je het wel echt lekker vindt, anders is het een beetje zonde. En je beseft zelf prima dat je dit dus niet dagelijks (meer) moet doen
Er is helemaal niks mis met een zelfgemaakte hamburger hoor. Wel met twee als je aan eentje eigenlijk genoeg hebt...quote:Op woensdag 18 december 2013 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ws helemaal geen hamburger genomenVond je het waard?
(Serieuze vraag, niet bekritiserend bedoeld)
Als je meer dan 40 kilo afgevallen bent, dan doe je dat blijkbaar al heel lang niet meer. Lijkt mij... Overigens begrijp ik niet (meer, want ik deed dat ook) waarom je er vier in huis haalt voor twee personen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar als je tijdenlang alles in je mik hebt gepropt wat je tegenkwam en nu wat laat staan, is dat wel erg knap.
Ik ben benieuwd hoe morgen gaat. Dat is m'n cheatdag waar ik al 3 weken naar uit kijk. Ik ga cheesecake, tiramisu en chocoladetruffels maken voor een kerstborrel, en daarna door naar een andere borrel waar de drank rijkelijk zal vloeien
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |