Dan zit ik iets verderop te vreten bij schoonfamilie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe je ook mee?https://www.facebook.com/events/552409091518944/?fref=ts hier daar alles. Minimale donatie van 10 euro
Oke. Als ik jou was zou ik vanuit push-up positie eerst recht gaan staan, dan door je zakken om de jumpsquat te maken. Beter vraag je je PT om verdere tipsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die sprong. Op de 1 of andere manier kom ik debiel uit. Ik zal het donderdag eens nalopen met mijn PT
Het is dus vanuit push up naar sprong. Dat voor/ tussen je handen moment.
Dan kom je maar fijn meedoen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, dan lig ik nog ordinair te pitten, schoonfamilie is in de middag pas.
Ik ga hem donderdag aan zijn jas trekkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke. Als ik jou was zou ik vanuit push-up positie eerst recht gaan staan, dan door je zakken om de jumpsquat te maken. Beter vraag je je PT om verdere tips
Zo stoer ben ik heul niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan kom je maar fijn meedoen.
Jij bent er stoer genoeg voor. Gezellig met mij zandhappenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo stoer ben ik heul niet.
Maar mits droog zal ik dan wel fietsen naar Limmen.
Op een normale zaterdag of zondag had ik het nog wel gedaan ook, maar eerst naar Castricum, dan naar Alkmaar en dan naar Limmen gaat me echt te furrrr.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent er stoer genoeg voor. Gezellig met mij zandhappen
Castricum Alkmaar Heemskerk. Dus. Niet miepen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een normale zaterdag of zondag had ik het nog wel gedaan ook, maar eerst naar Castricum, dan naar Alkmaar en dan naar Limmen gaat me echt te furrrr.
Maar miepen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Castricum Alkmaar Heemskerk. Dus. Niet miepen.
Zoiets:quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef Ruby88 het volgende:
Wat zijn burpees?
Ik ben best blij met het bestaan van FatSecret eigenlijk. Ik vul regelmatig van te voren, als ik even niks te doen heb, in wat ik van plan ben te gaan eten (bijv. als avondeten) en als ik dan zie wat de schade is, maak ik regelmatig alsnog een net iets verstandigere keuze. (Vandaag bijvoorbeeld 2 volkorenwraps met een beetje kruidenkaas, gerookte zalm, halve avocado, komkommer en een hoop sla i.p.v. 3 wraps en minder sla.)
Was het een bewuste keuze of ging het mis? En hoe komt dat dan, dat je afwijkt van je plan? En verder kan het natuurlijk best een keer, maar als je het eigenlijk niet wilde...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef MamaPurk het volgende:
Ow de kwarktaart was goed gelukt!! Ik heb er van genoten en stiekem toch ook van een beetje slagroom. Verder vandaag wel netjes gegeten dus ik hoop op niet al te veel schade.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren. 1 anijshagel, 1 30+ kaas, 1 lv smeerkaas.
T: Pakje crackertjes in een drie uur durende bijeenkomst over integriteit.
L: 4 volkoren. 2 gehakt, 2 lv smeerkaas. 1/3 komkommer.
T: Appel.
D: Dat overgebleven broodje burger van gisteren.
S: Uur paardrijden.
T: Lv cupcake die een paardrijvriendinnetje speciaal voor mij gebakken heeft. Ze is jarig en trakteert.
Ik mis eiwitten, maar de lv kwark is op. Binnenkort weer in Duitsland boodschappen doen, daar hebben ze zo veel meer. Ik zou vanavond wel een spiegeleitje op m'n hamburger kunnen gooien. Even kijken of ik daar zin in heb.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Goed bezigquote:Op woensdag 18 december 2013 08:02 schreef LovelyLady het volgende:
Weegschaal sinds lange tijd gunstig. Nu volhouden en kijken wat volgende week de weegschaal doet.
Handig ook van je plateau af zo voor de kerst
hier ook, achterlijk is dat... Maar ach, ik ben in elk geval nu niet geneigd om dan daardoor toch maar vanalles naar binnen te proppen.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Hier is de flow er op zich ook wel alleen laat de weegschaal dat niet zien
Een collega zei met slagroom natuurlijk he?! Voor een keer kan dat toch wel (wat ze weten allemaal dat ok bezig ben met afvallen) en toen gingen de radartjes in mijn hoofd en toe dacht ik ach ja voor een keer.. En later dacht ik dat was echt dom want zo kan ik op alles wel weer denken dat het maar voor 1x is. Maar goed het is gebeurt en voor de volgende keer moet ik me niet zo laten beinvloeden en me gewoon aan mijn plan houden!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Was het een bewuste keuze of ging het mis? En hoe komt dat dan, dat je afwijkt van je plan? En verder kan het natuurlijk best een keer, maar als je het eigenlijk niet wilde...
Heb je verder nog feestjes voor je verjaardag? en wat is je plan op de dag zelf?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:19 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Een collega zei met slagroom natuurlijk he?! Voor een keer kan dat toch wel (wat ze weten allemaal dat ok bezig ben met afvallen) en toen gingen de radartjes in mijn hoofd en toe dacht ik ach ja voor een keer.. En later dacht ik dat was echt dom want zo kan ik op alles wel weer denken dat het maar voor 1x is. Maar goed het is gebeurt en voor de volgende keer moet ik me niet zo laten beinvloeden en me gewoon aan mijn plan houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |