abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134388385
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Doe je ook mee? :D https://www.facebook.com/events/552409091518944/?fref=ts hier daar alles. Minimale donatie van 10 euro :+
Dan zit ik iets verderop te vreten bij schoonfamilie. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 17 december 2013 @ 23:15:24 #52
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_134388390
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die sprong. Op de 1 of andere manier kom ik debiel uit. Ik zal het donderdag eens nalopen met mijn PT :Y

Het is dus vanuit push up naar sprong. Dat voor/ tussen je handen moment.
Oke. Als ik jou was zou ik vanuit push-up positie eerst recht gaan staan, dan door je zakken om de jumpsquat te maken. Beter vraag je je PT om verdere tips ;)
Deathlift or Die.
pi_134388471
Oh nee, dan lig ik nog ordinair te pitten, schoonfamilie is in de middag pas. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134388488
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, dan lig ik nog ordinair te pitten, schoonfamilie is in de middag pas. :+
Dan kom je maar fijn meedoen.
  dinsdag 17 december 2013 @ 23:19:14 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134388549
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Oke. Als ik jou was zou ik vanuit push-up positie eerst recht gaan staan, dan door je zakken om de jumpsquat te maken. Beter vraag je je PT om verdere tips ;)
Ik ga hem donderdag aan zijn jas trekken :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134388610
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:17 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dan kom je maar fijn meedoen.
Zo stoer ben ik heul niet. :'(

Maar mits droog zal ik dan wel fietsen naar Limmen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134388648
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zo stoer ben ik heul niet. :'(

Maar mits droog zal ik dan wel fietsen naar Limmen. :P
Jij bent er stoer genoeg voor. Gezellig met mij zandhappen O+
pi_134388909
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Jij bent er stoer genoeg voor. Gezellig met mij zandhappen O+
Op een normale zaterdag of zondag had ik het nog wel gedaan ook, maar eerst naar Castricum, dan naar Alkmaar en dan naar Limmen gaat me echt te furrrr. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134388940
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Op een normale zaterdag of zondag had ik het nog wel gedaan ook, maar eerst naar Castricum, dan naar Alkmaar en dan naar Limmen gaat me echt te furrrr. :')
Castricum Alkmaar Heemskerk. Dus. Niet miepen.
pi_134389139
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Castricum Alkmaar Heemskerk. Dus. Niet miepen.
Maar miepen. O+

Soberzo uitslapen. O+

Volgens mij scheelt het weinig qua fietsafstand bedenk ik me nu. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134389224
Wat zijn burpees?

Ik ben best blij met het bestaan van FatSecret eigenlijk. Ik vul regelmatig van te voren, als ik even niks te doen heb, in wat ik van plan ben te gaan eten (bijv. als avondeten) en als ik dan zie wat de schade is, maak ik regelmatig alsnog een net iets verstandigere keuze. (Vandaag bijvoorbeeld 2 volkorenwraps met een beetje kruidenkaas, gerookte zalm, halve avocado, komkommer en een hoop sla i.p.v. 3 wraps en minder sla.)
pi_134393704
Hallon ATL :W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134393889
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef Ruby88 het volgende:
Wat zijn burpees?

Ik ben best blij met het bestaan van FatSecret eigenlijk. Ik vul regelmatig van te voren, als ik even niks te doen heb, in wat ik van plan ben te gaan eten (bijv. als avondeten) en als ik dan zie wat de schade is, maak ik regelmatig alsnog een net iets verstandigere keuze. (Vandaag bijvoorbeeld 2 volkorenwraps met een beetje kruidenkaas, gerookte zalm, halve avocado, komkommer en een hoop sla i.p.v. 3 wraps en minder sla.)
Zoiets:

Succes :P

DP, jij zit ook wel in een heeeeele mooi atlflow zeg :*
pi_134393896
Ja. Een week voor kerst :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134393928
Hahahaha, je lichaam is er klaar voor :P
  woensdag 18 december 2013 @ 08:00:56 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134393951
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef MamaPurk het volgende:
Ow de kwarktaart was goed gelukt!! Ik heb er van genoten en stiekem toch ook van een beetje slagroom. Verder vandaag wel netjes gegeten dus ik hoop op niet al te veel schade.
Was het een bewuste keuze of ging het mis? En hoe komt dat dan, dat je afwijkt van je plan? En verder kan het natuurlijk best een keer, maar als je het eigenlijk niet wilde...

quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallon ATL :W
*O* Jij gaat echt lekker zeg!

Spoiler: egopost...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren. 1 anijshagel, 1 30+ kaas, 1 lv smeerkaas.
T: Pakje crackertjes in een drie uur durende bijeenkomst over integriteit.
L: 4 volkoren. 2 gehakt, 2 lv smeerkaas. 1/3 komkommer.
T: Appel.
D: Dat overgebleven broodje burger van gisteren.
S: Uur paardrijden.
T: Lv cupcake die een paardrijvriendinnetje speciaal voor mij gebakken heeft. Ze is jarig en trakteert.

Ik mis eiwitten, maar de lv kwark is op. Binnenkort weer in Duitsland boodschappen doen, daar hebben ze zo veel meer. Ik zou vanavond wel een spiegeleitje op m'n hamburger kunnen gooien. Even kijken of ik daar zin in heb.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134393959
Weegschaal sinds lange tijd gunstig. Nu volhouden en kijken wat volgende week de weegschaal doet.
Handig ook van je plateau af zo voor de kerst :D
  woensdag 18 december 2013 @ 08:05:22 #68
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134393973
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 08:02 schreef LovelyLady het volgende:
Weegschaal sinds lange tijd gunstig. Nu volhouden en kijken wat volgende week de weegschaal doet.
Handig ook van je plateau af zo voor de kerst :D
Goed bezig ^O^
pi_134394279
Hier is de flow er op zich ook wel alleen laat de weegschaal dat niet zien _O-
  Licht Ontvlambaar woensdag 18 december 2013 @ 08:42:27 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134394337
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Hier is de flow er op zich ook wel alleen laat de weegschaal dat niet zien _O-
hier ook, achterlijk is dat... Maar ach, ik ben in elk geval nu niet geneigd om dan daardoor toch maar vanalles naar binnen te proppen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_134394506
Ja, hou vol, dan doet de weegschaal uiteindelijk wel mee. :)
pi_134394605
Oja dat komt ook wel goed :) december is de maand van het terugkijken en ik ben erg tevreden op de afgelopen 3 maanden.
pi_134394855
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 08:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Was het een bewuste keuze of ging het mis? En hoe komt dat dan, dat je afwijkt van je plan? En verder kan het natuurlijk best een keer, maar als je het eigenlijk niet wilde...

Een collega zei met slagroom natuurlijk he?! Voor een keer kan dat toch wel (wat ze weten allemaal dat ok bezig ben met afvallen) en toen gingen de radartjes in mijn hoofd en toe dacht ik ach ja voor een keer.. En later dacht ik dat was echt dom want zo kan ik op alles wel weer denken dat het maar voor 1x is. Maar goed het is gebeurt en voor de volgende keer moet ik me niet zo laten beinvloeden en me gewoon aan mijn plan houden!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_134394911
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 09:19 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Een collega zei met slagroom natuurlijk he?! Voor een keer kan dat toch wel (wat ze weten allemaal dat ok bezig ben met afvallen) en toen gingen de radartjes in mijn hoofd en toe dacht ik ach ja voor een keer.. En later dacht ik dat was echt dom want zo kan ik op alles wel weer denken dat het maar voor 1x is. Maar goed het is gebeurt en voor de volgende keer moet ik me niet zo laten beinvloeden en me gewoon aan mijn plan houden!
Heb je verder nog feestjes voor je verjaardag? en wat is je plan op de dag zelf?
En sowieso niet zo laten beinvloeden door anderen o|O ;)
Mijn vriend is vrijdag jarig en zijn moeder maakt zelf taart maar die ga ik ook mooi overslaan (ook al zou ik het vroeger 'zielig' vinden omdat iemand zijn best heeft gedaan).
Hetzelfde met kerst, dan maakt volgens mij mijn schoonzusje een toetje....tja jammer maar ik doe niet aan toetjes. Maar ergens voel ik mij dan ook een bitch hoor.
pi_134395058
Laten beinvloeden is stom!!!
Ik vier vrijdag mijn verjaardag en had al het plan om gezonde dingen op tafel te gaan zetten worteltjes komkommer met slanke dip. En we knabbeltjes naar die neem ik dan gewoon niet en over de taart ben ik er nog niet uit.. Ik ga appeltaart maken en kwark denk ik, verder dan daarna weer 4 dagen in het gareel en met de kerst heb ik alleen eerste kerstdag een beetje gekkigheid, tweede kerstdag moet ik werken dus dat is qua eten wel fijn!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')