SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel kleiner dan jij.quote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
1380 is je dagelijkse doel? Ben jij zo klein?
Eet jij 15 gram pindakaas op 2 sneden brood? Heb je dat al eens gewogen? 15 gram is bizar weinig, zeker op een dubbele boterham. Daarnaast weet ik niet wat je op dat feestje nog gegeten hebt, maar 1149 kcals is erg weinig en je dagdoel van 1380 ook.quote:Op maandag 16 december 2013 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Straks een feestje. Geen gezonde dag maar de schade is beperkt.
Ik vind het normaal. Ik eet 8 gr op een halve.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Eet jij 15 gram pindakaas op 2 sneden brood? Heb je dat al eens gewogen? 15 gram is bizar weinig,
Ik kom al snel aan 25-30 gram op een dubbele boterham, vandaar dat ik het vraag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het normaal. Ik eet 8 gr op een halve.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik kom al snel aan 25-30 gram op een dubbele boterham, vandaar dat ik het vraag.
+1!quote:
Oh ja dat ken ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vanmorgen een halve kilo zwaarder terwijl ik de laatste dagen nauwelijks gegeten hebwaarom werkt een buikgriep nooit voor mij zoals bij anderen.
15 gram vind ik normaal. Als ik echt dik smeer kom ik aan de 20 gram en ja ik heb het gewogen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Eet jij 15 gram pindakaas op 2 sneden brood? Heb je dat al eens gewogen? 15 gram is bizar weinig, zeker op een dubbele boterham.
Veel.quote:Daarnaast weet ik niet wat je op dat feestje nog gegeten hebt, maar 1149 kcals is erg weinig en je dagdoel van 1380 ook.
Prima, maar is je dagdoel altijd zo laag dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
15 gram vind ik normaal. Als ik echt dik smeer kom ik aan de 20 gram en ja ik heb het gewogen.
[..]
Veel.Chips, stokbrood, dips... dat was ingecalculeerd.
Ja omdat ik heb ingesteld een halve kilo per week te willen afvallen met een sedentaire levensstijl als uitgangspunt (student, dus veel zitten). Op dagen dat ik meer beweeg eet ik rond de 1500 en op sportdagen eet ik de calorieen die ik daarmee verbrand weer terug. Het is meer een richtlijn zodat ik overdag niet te veel snack, omdat mijn avondeten vaak de grootste maaltijd is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Prima, maar is je dagdoel altijd zo laag dan?
Ik heb net mijn haar chocolade kleur laten kleuren, wil je mijn haar?quote:
Voor zo'n gelegenheid moet het kunnen toch? Zeker als je het zelf hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:21 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb zometeen vergadering op het werk en kwarktaart gemaakt want 12,5 jaar in dienst en vrijdag jarig.. Twijfel alleen nog of ik een stukje zal nemen, misschien neem ik een klein stukje heb mijn lunch er al een beetje op aangepast dus zou wel moeten kunnen. Misschien is het wel verstandig dr slagrom san over te slaan..
Slagroom overslaan scheelt al veelquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:21 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb zometeen vergadering op het werk en kwarktaart gemaakt want 12,5 jaar in dienst en vrijdag jarig.. Twijfel alleen nog of ik een stukje zal nemen, misschien neem ik een klein stukje heb mijn lunch er al een beetje op aangepast dus zou wel moeten kunnen. Misschien is het wel verstandig dr slagrom san over te slaan..
O nou heb ik zin in sushi!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:38 schreef Sarabi het volgende:
Besloten met sushi te lunchenenige waar ik trek in heb.
Beetje duur maar moet toch goed voor mezelf zorgenhahaha.
Diepvriesbroccoli <3quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:01 schreef Qwea het volgende:
Ik ben vergeten te wegen vanmorgen want de fysio had bedacht dat ik hoerig vroeg mocht langskomenNu heb ik een gat in mijn trendline /firstworldproblems.
Ooh en de broccoli was godver 4,50 euro per kilo. Achterlijk duur/firstworldproblems2
Is het al morgen? Kan ik iig weer sporten![]()
Ik moest ook chocoladebruin worden. Vandaag gedaan. Ik ben dus rood! Maar t staat me welquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net mijn haar chocolade kleur laten kleuren, wil je mijn haar?
Ja, en nu? Zit je nu in je broek te piesen van het lachen om wat er gaat gebeuren, of wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef no1uknow het volgende:
ik heb vandaag een frikadelbroodje en een saucijzenbroodje van de AH to go gegeten en 's avonds poffertjes met flink wat roomboter en stroop en een biertje, best slecht
+5 kgquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef MamaPurk het volgende:
Ow de kwarktaart was goed gelukt!! Ik heb er van genoten en stiekem toch ook van een beetje slagroom. Verder vandaag wel netjes gegeten dus ik hoop op niet al te veel schade.
nee voel me er best wel schuldig over want hoewel ik niet echt dieet probeer ik ook aardig op m'n voeding te letten, wel jammer dat ik meteen als troll wordt gezien. Was gewoon benieuwd hoe jullie daar mee om gaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, en nu? Zit je nu in je broek te piesen van het lachen om wat er gaat gebeuren, of wat?
Ja alsjeblieft weer naar je eigen hok met je vriendje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee voel me er best wel schuldig over want hoewel ik niet echt dieet probeer ik ook aardig op m'n voeding te letten, wel jammer dat ik meteen als troll wordt gezien. Was gewoon benieuwd hoe jullie daar mee om gaan
Burpees zijn echt top en die kun je ook makkelijk zelf doen. Als ik cut doe ik dat vaak als cardio, 10 burpees supersetted met 3 min touwspringen. Als je de mogelijkheid heb kun je bij de sprong van je burpees nog een pull-up doen. Probeer dat maar eens 5 keer te doen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
Whihihi. Zo, weer gesport. oa 55 burpeesHell. Maar bij thuiskomst is het altijd lekker. Nu op de bank met een pot thee, bak yoghurt en the sound of music.
O: 2 volkoren met vegapate
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met smeerkaas. Tomaat, stuk komkommer
T: rijstwafel, sinasappel
D: venkelstamppot met een vegaburger
S: bootcamp
T: yoghurt met muesli
Daar gaan we niet mee omquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee voel me er best wel schuldig over want hoewel ik niet echt dieet probeer ik ook aardig op m'n voeding te letten, wel jammer dat ik meteen als troll wordt gezien. Was gewoon benieuwd hoe jullie daar mee om gaan
Ik doe mn burpees ook gewoon zelf (quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Burpees zijn echt top en die kun je ook makkelijk zelf doen. Als ik cut doe ik dat vaak als cardio, 10 burpees supersetted met 3 min touwspringen. Als je de mogelijkheid heb kun je bij de sprong van je burpees nog een pull-up doen. Probeer dat maar eens 5 keer te doen!Prima interval training voor jezelf.
Wat niet precies? Push-up? Sprong? Squat? Is op te trainen. Veel bodyweight oefeningen zijn ook techniek. Zorg ten alle tijden voor een zachte ondergrond als je beginner bent.quote:
Die sprong. Op de 1 of andere manier kom ik debiel uit. Ik zal het donderdag eens nalopen met mijn PTquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat niet precies? Push-up? Sprong? Squat? Is op te trainen. Veel bodyweight oefeningen zijn ook techniek. Zorg ten alle tijden voor een zachte ondergrond als je beginner bent.
T echt stoere komt nogquote:
Gaaf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T echt stoere komt nog2e kerstdag anderhalf uur bikkelen op het strand bij Castricum, opbrengsten gaan naar de brandwondenstichting.
Doe je ook mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |