quote:Op maandag 16 december 2013 09:47 schreef Lonaa het volgende:
Dat denk ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het is toeval en het kwam ergens anders door.
Ik heb ook buikpijn en alles.quote:Op maandag 16 december 2013 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.Of het is toeval en het kwam ergens anders door.
Ik ga ook eerst navraag doen hoor, want het klinkt iets te goed om waar te zijn. 13 euro per maand voor sporten (enige beperking is dat het in de daluren moet, tot 1700 dus, prima) en voor 10 euro extra per maand een personal trainer.quote:Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was even aan het kijken naar een personal trainer hier in de buurt. Pffoeeee.. Eerst een de oudejaarsloterij winnen![]()
Ja, hoi, hier. Eens.quote:Op zondag 15 december 2013 17:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hallo lurkers!!!! Waar zijn jullie nu? Degenen die vinden dat wij jaloers zijn als we aan Q vragen of ze wel een beetje op blijft letten dat ze niet door slaat?
Niemand?
Qwea, liefje, beetje vertrouwen in je fysio dear.Dat deed je ook toen ze hielpen met afvallen.
En... Wat nou als je wél een kilo aan zou komen?
Dan is er niks aan de hand, want jij weet als geen ander hoe je die er weer af moet halen, simpel!
Ik ook dus ik heb een cup a soupje gepaktquote:Op maandag 16 december 2013 12:40 schreef Tink89 het volgende:
Ik at mijn lunch en had meteen daarna weer honger...
Fit 4 Free staat nou niet bepaald bekend als een goede fitnessketen...quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
De Fit for Free maakt op bijzondere wijze reclame trouwens.
[..]
Mooi, voor als je na het sporten een big mac of een kerkdienst wil.
Ik ook niet, oppassen blijft het altijd.quote:
achja op zich is dat ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 14:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, oppassen blijft het altijd.
Hoe komt het en hoe zorg je ervoor dat het weer de goede kant op gaat?quote:Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie hier overduidelijk wat 4 weken niet (kunnen) hardlopen en slecht(er) eten doet...
Daar zit weliswaar wat baarmoederzwelsel bij wat volgende week weer weg is, but it ain't pretty.
Eerst beter worden.quote:Op maandag 16 december 2013 14:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hoe komt het en hoe zorg je ervoor dat het weer de goede kant op gaat?
oppassen moet ik ook wel.. wil nooit meer terug naar hoe ik was.. maar btje relaxter kunnen doen qua eten is wel gewenst.quote:
Niet echt. Dan kon wel hoor, tot ik echt ziek werd, maar nu ben ik heel kortademig en dan meer pijn etc. En dat gaat de truc ook niet doen. Nu is het damage control tot ik weer fit ben en dan er tegenaan. Komt goed.quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef douche-eendje het volgende:
BE, is er geen andere vorm van beweging die je nu even kunt doen? Dagelijks even stukje wandelen bijvoorbeeld?
Ik haal het niet in huis en maak lijstjes, toch durf ik dan op de fiets naar de winkel te rijden om rotzooi te halen omdat ik er zo veel zin in heb. De wil verdwijnt gewoon om de haverklap, maar wat doe je daar aan? Damage control of u laten gaan tot de wil er terug is of gewoon blijven proberen? Ik kan me voorstellen dat de meeste dit al wel hebben gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Serieliefhebber, het niet in huis halen is zeker te simpel gedacht?
Lastig....quote:Op maandag 16 december 2013 16:37 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Ik haal het niet in huis en maak lijstjes, toch durf ik dan op de fiets naar de winkel te rijden om rotzooi te halen omdat ik er zo veel zin in heb. De wil verdwijnt gewoon om de haverklap, maar wat doe je daar aan? Damage control of u laten gaan tot de wil er terug is of gewoon blijven proberen? Ik kan me voorstellen dat de meeste dit al wel hebben gehad.
Ik vind het lastig als ik al in de supermarkt loop voor andere dingen. Maar er speciaal voor ergens heen gaan heb ik eigenlijk niet. Misschien moet je net als ik gewoon lui worden.quote:Op maandag 16 december 2013 16:37 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Ik haal het niet in huis en maak lijstjes, toch durf ik dan op de fiets naar de winkel te rijden om rotzooi te halen omdat ik er zo veel zin in heb. De wil verdwijnt gewoon om de haverklap, maar wat doe je daar aan? Damage control of u laten gaan tot de wil er terug is of gewoon blijven proberen? Ik kan me voorstellen dat de meeste dit al wel hebben gehad.
Ik wil denk ik mn volgende doel stellen op. 80 voor mn verjaardag (april).quote:Op maandag 16 december 2013 16:51 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook helemaal in de zone
We hebben al wat lekkerst voor kerstavond in huis, maar heb dan ook helemaal geen moeite om het te laten liggen.
Maar goed het gaat niet lukken om nog even onder de 80 te duiken helaas, maar 81/82 was het doel en daar zit ik nu netjes op
Hmm volgend jaar voor -10 daarvan gaan?
Mooi doelquote:Op maandag 16 december 2013 16:54 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik wil denk ik mn volgende doel stellen op. 80 voor mn verjaardag (april).
Ik ga me ook niet inschrijven bij een F4F. Als ik iets niet moet doen, is het constant in de buurt van een Mac zijnquote:Op maandag 16 december 2013 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Fit 4 Free staat nou niet bepaald bekend als een goede fitnessketen...
Nee, stop, zo zwaar ben jij ook weer niet. Wat doet hij dan met gespierde mannen van 2 meter en 110 kilo, gaat zitten janken ofzo?quote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ook fijn voor je zelfbeeld, de fysio die je rug wil losmaken en vraagt 'wat weeg je?' En toen een geluid maakte tussen hmmm en oef.Ik geef hem gelijk hoor, ik moest me gewoon compleet slap tegen hem aan laten hangen, maar toch...
Ja, dat bedacht ik me net ook idd.quote:Op maandag 16 december 2013 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, stop, zo zwaar ben jij ook weer niet. Wat doet hij dan met gespierde mannen van 2 meter en 110 kilo, gaat zitten janken ofzo?
En veel mensen doen je dat niet naquote:Op maandag 16 december 2013 17:50 schreef Brighteyes het volgende:
De vraag overviel me ook een beetje idd Sarabi.
Ik heb later met een enorme omweg wel in het gesprek verweven dat ik 4wk gelden mooi wel 10km in 1.03 gelopen heb.![]()
Idem dito. Ik ben ook gelijk maar vrijwel een hele shit aan suikers overboord gaan gooien. At 's avonds nog wel eens een sultana, hup, weg ermee. Zorgt alleen maar voor extra vreettrek. Ik eet nu 600gr groente op een dagquote:Op maandag 16 december 2013 16:48 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zit dit jaar eigenlijk juist voor het eerst in de zone rond deze periode. Normaal wil ik alles eten zo rond de feestdagen en nu kijk ik er juist naar uit om tot kerst helemaal in het gareel te blijven en dan lekker te genieten van de heerlijke maaltijden maar niet te veel te snoepen
Datquote:Op maandag 16 december 2013 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, stop, zo zwaar ben jij ook weer niet. Wat doet hij dan met gespierde mannen van 2 meter en 110 kilo, gaat zitten janken ofzo?
Drank, kaas en chips.quote:Op maandag 16 december 2013 16:52 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Laat ons dan samen strijden tegen de taarten, chocolade, diners, champagnes
1380 is je dagelijkse doel? Ben jij zo klein?quote:Op maandag 16 december 2013 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Straks een feestje. Geen gezonde dag maar de schade is beperkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |