quote:Op maandag 16 december 2013 09:47 schreef Lonaa het volgende:
Dat denk ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het is toeval en het kwam ergens anders door.
Ik heb ook buikpijn en alles.quote:Op maandag 16 december 2013 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.Of het is toeval en het kwam ergens anders door.
Ik ga ook eerst navraag doen hoor, want het klinkt iets te goed om waar te zijn. 13 euro per maand voor sporten (enige beperking is dat het in de daluren moet, tot 1700 dus, prima) en voor 10 euro extra per maand een personal trainer.quote:Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was even aan het kijken naar een personal trainer hier in de buurt. Pffoeeee.. Eerst een de oudejaarsloterij winnen![]()
Ja, hoi, hier. Eens.quote:Op zondag 15 december 2013 17:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hallo lurkers!!!! Waar zijn jullie nu? Degenen die vinden dat wij jaloers zijn als we aan Q vragen of ze wel een beetje op blijft letten dat ze niet door slaat?
Niemand?
Qwea, liefje, beetje vertrouwen in je fysio dear.Dat deed je ook toen ze hielpen met afvallen.
En... Wat nou als je wél een kilo aan zou komen?
Dan is er niks aan de hand, want jij weet als geen ander hoe je die er weer af moet halen, simpel!
Ik ook dus ik heb een cup a soupje gepaktquote:Op maandag 16 december 2013 12:40 schreef Tink89 het volgende:
Ik at mijn lunch en had meteen daarna weer honger...
Fit 4 Free staat nou niet bepaald bekend als een goede fitnessketen...quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
De Fit for Free maakt op bijzondere wijze reclame trouwens.
[..]
Mooi, voor als je na het sporten een big mac of een kerkdienst wil.
Ik ook niet, oppassen blijft het altijd.quote:
achja op zich is dat ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 14:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, oppassen blijft het altijd.
Hoe komt het en hoe zorg je ervoor dat het weer de goede kant op gaat?quote:Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie hier overduidelijk wat 4 weken niet (kunnen) hardlopen en slecht(er) eten doet...
Daar zit weliswaar wat baarmoederzwelsel bij wat volgende week weer weg is, but it ain't pretty.
Eerst beter worden.quote:Op maandag 16 december 2013 14:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hoe komt het en hoe zorg je ervoor dat het weer de goede kant op gaat?
oppassen moet ik ook wel.. wil nooit meer terug naar hoe ik was.. maar btje relaxter kunnen doen qua eten is wel gewenst.quote:
Niet echt. Dan kon wel hoor, tot ik echt ziek werd, maar nu ben ik heel kortademig en dan meer pijn etc. En dat gaat de truc ook niet doen. Nu is het damage control tot ik weer fit ben en dan er tegenaan. Komt goed.quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef douche-eendje het volgende:
BE, is er geen andere vorm van beweging die je nu even kunt doen? Dagelijks even stukje wandelen bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |