Candice Accolaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is die schoonheid met die mooie groene ogen in de OP?
Ze heet photoshop en heeft eigenlijk blauwe ogen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is die schoonheid met die mooie groene ogen in de OP?
Oohquote:
Ze geeft in het echt geen licht?quote:Op zondag 15 december 2013 00:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze heet photoshop en heeft eigenlijk blauwe ogen.
quote:Op zondag 15 december 2013 00:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze heet photoshop en heeft eigenlijk blauwe ogen.
Ik werk een stuk kaas naar binnen en spoel het weg met een fris glutenvrij pilsje.quote:
Hmm sterkte ermee danquote:Op zondag 15 december 2013 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik werk een stuk kaas naar binnen en spoel het weg met een fris glutenvrij pilsje.
Met jou?
quote:
ja weeniequote:
Ik heb (naja, had) dat altijd na een paar dagen festival... ben je ineens alleen thuis en is het 's nachts gewoon stil. Heel apartquote:Op zondag 15 december 2013 00:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja weenie
had net chillsessie met mn beste mattie en dat gaatie weg, voel je gwn opeens eenzaam ofzo
Ranjaquote:
ja kweenie ik mis m dan ook gwn meteen best apart maarjaquote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb (naja, had) dat altijd na een paar dagen festival... ben je ineens alleen thuis en is het 's nachts gewoon stil. Heel apart
Kon hij dan niet langer blijven? Of de stad in ofzo.quote:Op zondag 15 december 2013 00:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja weenie
had net chillsessie met mn beste mattie en dat gaatie weg, voel je gwn opeens eenzaam ofzo
quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef DonRaja het volgende:
Ben beetje depri, had een chillsessie met mn beste mattie en toen moest ik weg.
brohugquote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef DonRaja het volgende:
nah, heeft morgen verjaardag van zn zus gquote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon hij dan niet langer blijven? Of de stad in ofzo.
pics van zn zusquote:Op zondag 15 december 2013 01:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
nah, heeft morgen verjaardag van zn zus g
quote:Op zondag 15 december 2013 01:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt me laten stikken met herfstvakantie meet
Daar wen je wel aan.quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben depri, want ik heb geen beste mattie.
Hihaho
Succex dan hihi.quote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef DonRaja het volgende:
Ok gasten, vrouw is terug thuis en een beetje dronken...
ja je had skype gesprek kunnen doen om het goed te maken maar nee je doet niks je verbreekt onze band zo boem kapotquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja je had skype gesprek kunnen doen om het goed te maken maar nee je doet niks je verbreekt onze band zo boem kapot
Neuk zequote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef DonRaja het volgende:
Ok gasten, vrouw is terug thuis en een beetje dronken...
ja prachtig meisjequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Tyron die Haley is ook wel een mooi meisje toch?
[ afbeelding ]
Ik moet nog douchenquote:Op zondag 15 december 2013 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen, lekker gedoucht?
Ow. Check je whatsapp eensquote:
Ik heb je niet eens op whatsapp, waar moet ik kijken dan?quote:Op zondag 15 december 2013 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow. Check je whatsapp eens
Vanaf 8:47
doe niet stoerquote:Op zondag 15 december 2013 09:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens op whatsapp, waar moet ik kijken dan?
nee hoorquote:Op zondag 15 december 2013 09:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh jawel. Zodra jij de eerste klap uitdeelt is het gedaan met je
Welke Ruudje moet oprotten?quote:
4 Minuutjes en hij heeft ditquote:
Ik zit nu ook al te eten dankzij hem.quote:Op zondag 15 december 2013 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Dankzij Happel heb ik net een roerei op
Bedankt.
wat is het toch een goede jongen hequote:Op zondag 15 december 2013 10:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit nu ook al te eten dankzij hem.
Dan mag je wel opschietenquote:Op zondag 15 december 2013 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even in bad liggen. Over een uur moet ik al gaan lopen naar de metro.
Ze hebben trouwens maar 2 punten minder dan PSVquote:
De nummer 16 maar 3 punten, #leukefeitjesquote:Op zondag 15 december 2013 10:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens maar 2 punten minder dan PSV
'Bazen' eten vroeg in de ochtend een bord Brinta met schijfjes banaan erin i.c.m. een pot thee.quote:Op zondag 15 december 2013 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Dankzij Happel heb ik net een roerei op
Bedankt.
JanCees is weer vastgezet maar hij was zo snugger om die melding weg te klikken, nu weet hij niet waarvoor een ban had en de duur van die banquote:
Hmm. Blom staat ook al bij Grunn. Gaat een moeilijke worden.quote:
Alleen heeft Groningen de belangrijkere 12e man dan Feyenoord die heeft.quote:Op zondag 15 december 2013 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Blom staat ook al bij Grunn. Gaat een moeilijke worden.
is geo al gesignaleerd?quote:volg op twitter | rss Algemeen / Binnenland
Bezoeker feest in Eindhoven overleden
Bij een feest in Eindhoven is zondagochtend een man onwel geworden en overleden.
Foto: NU.nl/Hans van Hamersveld
Dat heeft de politie bevestigd.
Een woordvoerster zei nog niet te weten wat er precies is gebeurd. "We onderzoeken de oorzaak. Dat kan van alles zijn." Ook over de identiteit van de man is nog niets bekend.
Het feest was in het Klokgebouw. Volgens de site van het pand stond er een hardcoreparty op het programma, met veel optredens.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 15 december 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft Groningen de belangrijkere 12e man dan Feyenoord die heeft.
En net was hij hier nog. RIP Janceesquote:
Was die daar ook heen?quote:
Wat moet je daar nou doen?quote:
Ik weet zeker dat het onterecht is.quote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En net was hij hier nog. RIP Jancees
Ik ook, net als Tarado.quote:Op zondag 15 december 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het onterecht is.
Tjacka heeft zeker even streng opgetreden.quote:
Hij wil niet dat we Gc overnemen.quote:Op zondag 15 december 2013 11:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tjacka heeft zeker even streng opgetreden.
Te dronkenquote:Op zondag 15 december 2013 11:55 schreef onlogisch het volgende:
JanCees
RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Wat een lul joh, dat ie nu de reden & duur niet weet
Ik had het gemist, sorry manquote:Op zondag 15 december 2013 11:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zal je nog een keer een tv tip geven Knut
Ik alle tvzenders afzoeken naar Japan of Heino. Kom ik eindelijke Heino tegen. Neem ik helemaal de moeite om een DM te sturen...Ik had op zijn minst wel een reactie verwacht. Ondankbarequote:Op zondag 15 december 2013 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had het gemist, sorry man
En terecht.quote:Op zondag 15 december 2013 12:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het filmpje trouwens nooit gezien, ik weiger het ook te kijken.
quote:Op zondag 15 december 2013 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Maar even serieus, PSV gaat gewoon winnen.
Bij psv hebben ze ook een klacht ;quote:Op zondag 15 december 2013 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Klacht: ik ben mijn japans omzetstekkertje kwijt
Dat niet alleen. Maar wanneer je naar die gasten kijkt, en dat de harde kern voor moet stellen, is het sowieso wel diep gezonken met die aanhang.quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het mooiste van stoerdoenerij uit Brabant is de zachte g. Niemand neemt je nog serieus na een zachte g.
Uh, oke.quote:Op zondag 15 december 2013 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
KaaaaaaaaaaaaaaaaaMeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het mooiste van stoerdoenerij uit Brabant is de zachte g. Niemand neemt je nog serieus na een zachte g.
Ik was de:quote:Op zondag 15 december 2013 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wou hier een opmerking plaatsen, maar zie daar vanwege onze bloedband vanaf.
Niets mee te maken. Dit is al de zoveelste keer dat ik het zie.quote:Op zondag 15 december 2013 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was de:
met uitzondering van Lange Lans en Mexicanobakker
vergeten
Dat is een leugenquote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets mee te maken. Dit is al de zoveelste keer dat ik het zie.
Lucky winnende goal in 90+3quote:Op zondag 15 december 2013 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben niet aan 't kijken. Watskeburt?
Dit lijkt mij niet verstandig.quote:
Yup.quote:Op zondag 15 december 2013 15:12 schreef TwenteFC het volgende:
Was weer lucky Ajax hoorde ik al wel.
Dit kan ik helaas moeilijk ontkennenquote:Op zondag 15 december 2013 15:12 schreef TwenteFC het volgende:
Was weer lucky Ajax hoorde ik al wel.
Enige wat telt.quote:Op zondag 15 december 2013 15:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit kan ik helaas moeilijk ontkennenGelukkig zijn de punten binnen
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:
afterparty duurde wat langer dan verwacht, gewoon door de wekker heen geslapenquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar. Tweede helft haal je ook niet meer nee, en Jimbo had nog wel steun nodig.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_docu_over_jos.html
WTF
Zijn allemaal van die vuilniszakken johquote:Op zondag 15 december 2013 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
Doe het rustig voor me rug heeeeeh, gewoon kijken hoe de baas het doet heeeeeh, allemaal stenen heeeeh.
Lesbo's met een pijpmondje.quote:Op zondag 15 december 2013 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Filmtip van de dag.
La vie d'Adèle (2013) - IMDb
Klinkt logisch.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht spaart zich voor de wedstrijd tegen Ajax.
Je gaat dezelfde kant op als mississipi.quote:
Hier gefrituurde hete kip (Hot wings stijl) met krulfrietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Heb je nog een leuke anekdote over hotwings?quote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier gefrituurde hete kip (Hot wings stijl) met krulfriet
Ik heb je laatst al gelijk gegeven over de KFC.quote:Op zondag 15 december 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke anekdote over hotwings?
Ik eet al 2 weken gezond . Ik mag datquote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat dezelfde kant op als mississipi.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier gefrituurde hete kip (Hot wings stijl) met krulfrietkrulfriet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond je van HMF z'n muts?quote:Op zondag 15 december 2013 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet al 2 weken gezond . Ik mag dat
Ow en maar 2 biertjes opSjaak was er niet, dus het bier ging wat minder snel
Dat is toch hetzelfde als raspatat? Die troep die Caland om een of andere reden lekker vindt?quote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd wel eens lekker.
[ afbeelding ]
ik lees altijd rastapatatquote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als raspatat? Die troep die Caland om een of andere reden lekker vindt?
Dat ziet er apart, maar smakelijk uit.quote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd wel eens lekker.
[ afbeelding ]
Volgende week zie ik je weer.quote:Op zondag 15 december 2013 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]De muts van zijn vriendin was leuker
rastapatatquote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet niet wat ik vandaag moet eten.
Pizzaquote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
Raspatat is net weer een tikkeltje anders.quote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als raspatat? Die troep die Caland om een of andere reden lekker vindt?
Patat.quote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
Op jouw kaarten dan. Zie jullie voor/na de wedstrijd wel gewoon. Beetje zonde van 't geld anders.quote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gezellig
Gaan je nou op mijn gewonnen kaarten of probeer je bij ons op het vak te komen?
Is dit geen puree van binnen?quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Raspatat is net weer een tikkeltje anders.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV morgen wint haal ik mijn Immers UI weg, zo niet blijf ik hem tot 2015 houden.. Dat jullie het weten, living on the edge enzulks
en nu ga ik
Doe eens gekquote:Op zondag 15 december 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
Nu heb ik zin in patat door al dat gelul over patat hier.
Ja vind ik ook, we hebben besloten om erna wel wat te gaan drinkenquote:Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op jouw kaarten dan. Zie jullie voor/na de wedstrijd wel gewoon. Beetje zonde van 't geld anders.
pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizzaquote:Op zondag 15 december 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
Nu heb ik zin in patat door al dat gelul over patat hier.
Ik had vorige week pizza.quote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza
Inderdaad, al doet het me goed om jouw UI weer in deze SC te zien.quote:
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad, al doet het me goed om jouw UI weer in deze SC te zien.
Dat klinkt vies.quote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Andijvie stampot met een bal gehakt
Welke ga je eten?quote:Op zondag 15 december 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik een hele lange tijd geleden
quote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
Stylo heb je al een officiële verklaring afgelegd waarom je zo lang weg bent geweest?
Niets mis mee.quote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Andijvie stampot met een bal gehakt
Ja.quote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
Stylo heb je al een officiële verklaring afgelegd waarom je zo lang weg bent geweest?
Wie is we? Ik kan nog niks beloven over dat drinken erna, want ik moet misschien een paper inleveren die zondag.quote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, we hebben besloten om erna wel wat te gaan drinken![]()
En we gaan onlogisch versieren hebben we besloten.
Wanneer gaan we in roffa chicks ophalen?quote:Op zondag 15 december 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je Fok! toch voor? Genoeg 16 jarige te vinden hier
Holly heeft zijn reputatie ook gewoon landelijk opgebouwdquote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer gaan we in roffa chicks ophalen?
Club Holly alles.
De heetste chickies natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is we? Ik kan nog niks beloven over dat drinken erna, want ik moet misschien een paper inleveren die zondag.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Holly heeft zijn reputatie ook gewoon landelijk opgebouwd
Wat een kank.. ehm toffe en supervette tent is dat.
Dankjewel voor je reactie. Was bijna dood hier door hem.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is we? Ik kan nog niks beloven over dat drinken erna, want ik moet misschien een paper inleveren die zondag.
Pijnlijk, helemaal vastgeplakt aan mijn broekquote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo. Hoe is het met je schaafwond?
Pics?quote:Op zondag 15 december 2013 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pijnlijk, helemaal vastgeplakt aan mijn broek
Que?quote:Op zondag 15 december 2013 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie. Was bijna dood hier door hem.
Haha, jij vraagt om pics terwijl ik vanmiddag aan de kont van C_A heb gezeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |