Wie is we? Ik kan nog niks beloven over dat drinken erna, want ik moet misschien een paper inleveren die zondag.quote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, we hebben besloten om erna wel wat te gaan drinken![]()
En we gaan onlogisch versieren hebben we besloten.
Wanneer gaan we in roffa chicks ophalen?quote:Op zondag 15 december 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je Fok! toch voor? Genoeg 16 jarige te vinden hier
Holly heeft zijn reputatie ook gewoon landelijk opgebouwdquote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer gaan we in roffa chicks ophalen?
Club Holly alles.
De heetste chickies natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is we? Ik kan nog niks beloven over dat drinken erna, want ik moet misschien een paper inleveren die zondag.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Holly heeft zijn reputatie ook gewoon landelijk opgebouwd
Wat een kank.. ehm toffe en supervette tent is dat.
Dankjewel voor je reactie. Was bijna dood hier door hem.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is we? Ik kan nog niks beloven over dat drinken erna, want ik moet misschien een paper inleveren die zondag.
Pijnlijk, helemaal vastgeplakt aan mijn broekquote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo. Hoe is het met je schaafwond?
Pics?quote:Op zondag 15 december 2013 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pijnlijk, helemaal vastgeplakt aan mijn broek
Que?quote:Op zondag 15 december 2013 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie. Was bijna dood hier door hem.
Haha, jij vraagt om pics terwijl ik vanmiddag aan de kont van C_A heb gezeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |