Zijn allemaal van die vuilniszakken johquote:Op zondag 15 december 2013 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
Doe het rustig voor me rug heeeeeh, gewoon kijken hoe de baas het doet heeeeeh, allemaal stenen heeeeh.
Lesbo's met een pijpmondje.quote:Op zondag 15 december 2013 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Filmtip van de dag.
La vie d'Adèle (2013) - IMDb
Klinkt logisch.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht spaart zich voor de wedstrijd tegen Ajax.
Je gaat dezelfde kant op als mississipi.quote:
Hier gefrituurde hete kip (Hot wings stijl) met krulfrietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Heb je nog een leuke anekdote over hotwings?quote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier gefrituurde hete kip (Hot wings stijl) met krulfriet
Ik heb je laatst al gelijk gegeven over de KFC.quote:Op zondag 15 december 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke anekdote over hotwings?
Ik eet al 2 weken gezond . Ik mag datquote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat dezelfde kant op als mississipi.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier gefrituurde hete kip (Hot wings stijl) met krulfrietkrulfriet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond je van HMF z'n muts?quote:Op zondag 15 december 2013 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet al 2 weken gezond . Ik mag dat
Ow en maar 2 biertjes opSjaak was er niet, dus het bier ging wat minder snel
Dat is toch hetzelfde als raspatat? Die troep die Caland om een of andere reden lekker vindt?quote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd wel eens lekker.
[ afbeelding ]
ik lees altijd rastapatatquote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als raspatat? Die troep die Caland om een of andere reden lekker vindt?
Dat ziet er apart, maar smakelijk uit.quote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd wel eens lekker.
[ afbeelding ]
Volgende week zie ik je weer.quote:Op zondag 15 december 2013 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]De muts van zijn vriendin was leuker
rastapatatquote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet niet wat ik vandaag moet eten.
Pizzaquote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
Raspatat is net weer een tikkeltje anders.quote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als raspatat? Die troep die Caland om een of andere reden lekker vindt?
Patat.quote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
Op jouw kaarten dan. Zie jullie voor/na de wedstrijd wel gewoon. Beetje zonde van 't geld anders.quote:Op zondag 15 december 2013 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gezellig
Gaan je nou op mijn gewonnen kaarten of probeer je bij ons op het vak te komen?
Is dit geen puree van binnen?quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Raspatat is net weer een tikkeltje anders.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV morgen wint haal ik mijn Immers UI weg, zo niet blijf ik hem tot 2015 houden.. Dat jullie het weten, living on the edge enzulks
en nu ga ik
Doe eens gekquote:Op zondag 15 december 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
Nu heb ik zin in patat door al dat gelul over patat hier.
Ja vind ik ook, we hebben besloten om erna wel wat te gaan drinkenquote:Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op jouw kaarten dan. Zie jullie voor/na de wedstrijd wel gewoon. Beetje zonde van 't geld anders.
pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizzaquote:Op zondag 15 december 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
Nu heb ik zin in patat door al dat gelul over patat hier.
Ik had vorige week pizza.quote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza pizza
Inderdaad, al doet het me goed om jouw UI weer in deze SC te zien.quote:
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad, al doet het me goed om jouw UI weer in deze SC te zien.
Dat klinkt vies.quote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Andijvie stampot met een bal gehakt
Welke ga je eten?quote:Op zondag 15 december 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik een hele lange tijd geleden
quote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
Stylo heb je al een officiële verklaring afgelegd waarom je zo lang weg bent geweest?
Niets mis mee.quote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Andijvie stampot met een bal gehakt
Ja.quote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
Stylo heb je al een officiële verklaring afgelegd waarom je zo lang weg bent geweest?
Wie is we? Ik kan nog niks beloven over dat drinken erna, want ik moet misschien een paper inleveren die zondag.quote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, we hebben besloten om erna wel wat te gaan drinken![]()
En we gaan onlogisch versieren hebben we besloten.
Wanneer gaan we in roffa chicks ophalen?quote:Op zondag 15 december 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb je Fok! toch voor? Genoeg 16 jarige te vinden hier
Holly heeft zijn reputatie ook gewoon landelijk opgebouwdquote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer gaan we in roffa chicks ophalen?
Club Holly alles.
De heetste chickies natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is we? Ik kan nog niks beloven over dat drinken erna, want ik moet misschien een paper inleveren die zondag.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Holly heeft zijn reputatie ook gewoon landelijk opgebouwd
Wat een kank.. ehm toffe en supervette tent is dat.
Dankjewel voor je reactie. Was bijna dood hier door hem.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is we? Ik kan nog niks beloven over dat drinken erna, want ik moet misschien een paper inleveren die zondag.
Pijnlijk, helemaal vastgeplakt aan mijn broekquote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo. Hoe is het met je schaafwond?
Pics?quote:Op zondag 15 december 2013 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pijnlijk, helemaal vastgeplakt aan mijn broek
Que?quote:Op zondag 15 december 2013 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie. Was bijna dood hier door hem.
Haha, jij vraagt om pics terwijl ik vanmiddag aan de kont van C_A heb gezeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |