Uh, oke.quote:Op zondag 15 december 2013 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
KaaaaaaaaaaaaaaaaaMeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het mooiste van stoerdoenerij uit Brabant is de zachte g. Niemand neemt je nog serieus na een zachte g.
Ik was de:quote:Op zondag 15 december 2013 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wou hier een opmerking plaatsen, maar zie daar vanwege onze bloedband vanaf.
Niets mee te maken. Dit is al de zoveelste keer dat ik het zie.quote:Op zondag 15 december 2013 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was de:
met uitzondering van Lange Lans en Mexicanobakker
vergeten
Dat is een leugenquote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets mee te maken. Dit is al de zoveelste keer dat ik het zie.
Lucky winnende goal in 90+3quote:Op zondag 15 december 2013 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben niet aan 't kijken. Watskeburt?
Dit lijkt mij niet verstandig.quote:
Yup.quote:Op zondag 15 december 2013 15:12 schreef TwenteFC het volgende:
Was weer lucky Ajax hoorde ik al wel.
Dit kan ik helaas moeilijk ontkennenquote:Op zondag 15 december 2013 15:12 schreef TwenteFC het volgende:
Was weer lucky Ajax hoorde ik al wel.
Enige wat telt.quote:Op zondag 15 december 2013 15:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit kan ik helaas moeilijk ontkennenGelukkig zijn de punten binnen
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:
afterparty duurde wat langer dan verwacht, gewoon door de wekker heen geslapenquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar. Tweede helft haal je ook niet meer nee, en Jimbo had nog wel steun nodig.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_docu_over_jos.html
WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |