is geo al gesignaleerd?quote:volg op twitter | rss Algemeen / Binnenland
Bezoeker feest in Eindhoven overleden
Bij een feest in Eindhoven is zondagochtend een man onwel geworden en overleden.
Foto: NU.nl/Hans van Hamersveld
Dat heeft de politie bevestigd.
Een woordvoerster zei nog niet te weten wat er precies is gebeurd. "We onderzoeken de oorzaak. Dat kan van alles zijn." Ook over de identiteit van de man is nog niets bekend.
Het feest was in het Klokgebouw. Volgens de site van het pand stond er een hardcoreparty op het programma, met veel optredens.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 15 december 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft Groningen de belangrijkere 12e man dan Feyenoord die heeft.
En net was hij hier nog. RIP Janceesquote:
Was die daar ook heen?quote:
Wat moet je daar nou doen?quote:
Ik weet zeker dat het onterecht is.quote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En net was hij hier nog. RIP Jancees
Ik ook, net als Tarado.quote:Op zondag 15 december 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het onterecht is.
Tjacka heeft zeker even streng opgetreden.quote:
Hij wil niet dat we Gc overnemen.quote:Op zondag 15 december 2013 11:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tjacka heeft zeker even streng opgetreden.
Te dronkenquote:Op zondag 15 december 2013 11:55 schreef onlogisch het volgende:
JanCees
RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Wat een lul joh, dat ie nu de reden & duur niet weet
Ik had het gemist, sorry manquote:Op zondag 15 december 2013 11:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zal je nog een keer een tv tip geven Knut
Ik alle tvzenders afzoeken naar Japan of Heino. Kom ik eindelijke Heino tegen. Neem ik helemaal de moeite om een DM te sturen...Ik had op zijn minst wel een reactie verwacht. Ondankbarequote:Op zondag 15 december 2013 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had het gemist, sorry man
En terecht.quote:Op zondag 15 december 2013 12:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het filmpje trouwens nooit gezien, ik weiger het ook te kijken.
quote:Op zondag 15 december 2013 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Maar even serieus, PSV gaat gewoon winnen.
Bij psv hebben ze ook een klacht ;quote:Op zondag 15 december 2013 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Klacht: ik ben mijn japans omzetstekkertje kwijt
Dat niet alleen. Maar wanneer je naar die gasten kijkt, en dat de harde kern voor moet stellen, is het sowieso wel diep gezonken met die aanhang.quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het mooiste van stoerdoenerij uit Brabant is de zachte g. Niemand neemt je nog serieus na een zachte g.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |