4 Minuutjes en hij heeft ditquote:
Ik zit nu ook al te eten dankzij hem.quote:Op zondag 15 december 2013 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Dankzij Happel heb ik net een roerei op
Bedankt.
wat is het toch een goede jongen hequote:Op zondag 15 december 2013 10:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit nu ook al te eten dankzij hem.
Dan mag je wel opschietenquote:Op zondag 15 december 2013 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even in bad liggen. Over een uur moet ik al gaan lopen naar de metro.
Ze hebben trouwens maar 2 punten minder dan PSVquote:
De nummer 16 maar 3 punten, #leukefeitjesquote:Op zondag 15 december 2013 10:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens maar 2 punten minder dan PSV
'Bazen' eten vroeg in de ochtend een bord Brinta met schijfjes banaan erin i.c.m. een pot thee.quote:Op zondag 15 december 2013 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Dankzij Happel heb ik net een roerei op
Bedankt.
JanCees is weer vastgezet maar hij was zo snugger om die melding weg te klikken, nu weet hij niet waarvoor een ban had en de duur van die banquote:
Hmm. Blom staat ook al bij Grunn. Gaat een moeilijke worden.quote:
Alleen heeft Groningen de belangrijkere 12e man dan Feyenoord die heeft.quote:Op zondag 15 december 2013 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Blom staat ook al bij Grunn. Gaat een moeilijke worden.
is geo al gesignaleerd?quote:volg op twitter | rss Algemeen / Binnenland
Bezoeker feest in Eindhoven overleden
Bij een feest in Eindhoven is zondagochtend een man onwel geworden en overleden.
Foto: NU.nl/Hans van Hamersveld
Dat heeft de politie bevestigd.
Een woordvoerster zei nog niet te weten wat er precies is gebeurd. "We onderzoeken de oorzaak. Dat kan van alles zijn." Ook over de identiteit van de man is nog niets bekend.
Het feest was in het Klokgebouw. Volgens de site van het pand stond er een hardcoreparty op het programma, met veel optredens.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 15 december 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft Groningen de belangrijkere 12e man dan Feyenoord die heeft.
En net was hij hier nog. RIP Janceesquote:
Was die daar ook heen?quote:
Wat moet je daar nou doen?quote:
Ik weet zeker dat het onterecht is.quote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En net was hij hier nog. RIP Jancees
Ik ook, net als Tarado.quote:Op zondag 15 december 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het onterecht is.
Tjacka heeft zeker even streng opgetreden.quote:
Hij wil niet dat we Gc overnemen.quote:Op zondag 15 december 2013 11:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tjacka heeft zeker even streng opgetreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |