Tjacka, geboren op een zomerse dag had eens een erectiestoornis. Toen kankerde hij lam tegen een barkruk. Nu is hij een invalide, alcoholistische mod.quote:
Toegevoegd geen eenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welke foksters heb jij op facebook dan?
ik word enkel agressief wanneer ik drinkquote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, geboren op een zomerse dag had eens een erectiestoornis. Toen kankerde hij lam tegen een barkruk. Nu is hij een invalide, alcoholistische mod.
Einde biografie.
je moet sowieso een stoornis hebben wil je mod zijn toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, geboren op een zomerse dag had eens een erectiestoornis. Toen kankerde hij lam tegen een barkruk. Nu is hij een invalide, alcoholistische mod.
Einde biografie.
dalijk trek je hem eraf...quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik word enkel agressief wanneer ik drink
maar met woede fappen klinkt eigenlijk ook wel aantrekkelijk
weet ik niet meerquote:
Iedereen heeft sofje dr fbquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik niet meer
maar dacht dat je dat wist
Dit is het verhaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Einde biografie.
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Is er eigenlijk een award voor user die je het meeste aan het lachen maakt?
Bij deze wil ik LittleRabbit nomineren, Deze baas is de reden dat ik op fok blijf komen.
Ja nu moet je zelf een ander verhaal vertellen hoor, ik zat met smart op een verhaal van jou te wachtenquote:
Ik dacht dat je hier voo rmij kwamquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Bij deze wil ik LittleRabbit nomineren, Deze baas is de reden dat ik op fok blijf komen.
Waar danquote:
Hiermee eenschquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
ook, maar dat heeft andere redenen dan lachenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier voo rmij kwam
ik was toen na dat voorval coach, en kreeg toen ruzie. nou kom ik helemaal nooit meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja nu moet je zelf een ander verhaal vertellen hoor, ik zat met smart op een verhaal van jou te wachten
Ben ik niet grapppig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook, maar dat heeft andere redenen dan lachen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
haha tjacka, ik zag die OP foto net op je fb
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Einde biografie.
srs?quote:
echt waarquote:
Ik niet hoorquote:
nee, ik vind je vrij serieus altijdquote:
Volgens mij neemt iedereen mij altijd veel te serieus hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik vind je vrij serieus altijd
dude, als je hier binnenkomt word je bijna bestookt met je facebook.quote:
je bent toch ook serieus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij neemt iedereen mij altijd veel te serieus hier
hehquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude, als je hier binnenkomt word je bijna bestookt met je facebook.
Hoi welkom in GRTDOJW, hier heb je een bakje koffie, een plaatje voor in de op, en oh! Vergeet ik bijna sofje dr facebook zodat je wat te lezen hebt.
Lang niet altijdquote:
Oke, oke.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja nu moet je zelf een ander verhaal vertellen hoor, ik zat met smart op een verhaal van jou te wachten
ik zal je serieus eens een keer nemenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij neemt iedereen mij altijd veel te serieus hier
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je moet sowieso een stoornis hebben wil je mod zijn toch?
shit, die wilde ik al inkoppenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal je serieus eens een keer nemen![]()
Zou je wel willen zeker hč? :0quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal je serieus eens een keer nemen![]()
of een chronisch gebrek aan humor, dat mag ookquote:
Lavjequote:
he ik zei net iets positiefs over modsquote:
wat is de jouwe?quote:
HAHAHA JIJ BENT JALOERSquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je moet sowieso een stoornis hebben wil je mod zijn toch?
Nee, na die neger is het alsof je een worst in een grot gooitquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou je wel willen zeker hč? :0
dat heb jij al hoorquote:
Ik moet altijd lachen om jou, Tjacka, LR en Kapi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Hij is gewoon wat sneller dan jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik wil gewoon mijn notes lezen zonder ervoor te hoeven betalenquote:
Mooi topic was dat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke, oke.
Er was eens een jongen, laten we hem Djacka noemen. Djacka was een fanatiek gamer. Tijdens het PS3'en beleefde hij de mooiste avonturen op Fifa, COD etc. etc.
Op een dag, een zwarte dag zo bleek stopte zijn beste kameraad met werken en Djacka was ten einde raad. Gelukkig had hij op Fok! het juiste medium om zijn hart te luchten en wat bleek, zijn online vrienden gaven zelfs tips.
Ze zeiden "Djacka, weet je wat jij moet doen! Gooi eens een fles wodka in je PS3, PS3 zijn geil op wodka"
En zo het geschiedde. Djacka voerde zijn PS3 lam met wodka en deze stierf nog diezelfde avond in zijn armen.
Minderwaardigheidscomplex much?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, na die neger is het alsof je een worst in een grot gooit
dankje![]()
je mag ook best mij naam hier bij zetten hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka, klopt mijn verhaal over die figuurlijke Djacka een beetje?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is gewoon wat sneller dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar eigenlijk word ik gewoon afgeleid door het hgt topicReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Goed hoorquote:
Uhuh..quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar eigenlijk word ik gewoon afgeleid door het hgt topic
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplex much?
Maar hoe zit het dan met mind control enzo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
een combi van alles wat je maar kunt bedenken. Heb daar pillen voor van ome Big Pharma
en werken ze een beetje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
een combi van alles wat je maar kunt bedenken. Heb daar pillen voor van ome Big Pharma
Je weet nu dat je nooit een kans zult maken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ik speel gewoon even op het neger stereo type in, maar ik weet genoeg
Daar mag ik van de Reptillians niets over zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met mind control enzo?
Nee we houden het op Djacka, of je oude accountnaam. Ik weet enkel dat er AFCA in de naam stond en je een Bob Marley UI had.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je mag ook best mij naam hier bij zetten hoor
waar is dat topic?
jup.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef Jhali het volgende:
Tjack heb je serieus drank in je PS3 gegooid?
Oh ja vergetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar mag ik van de Reptillians niets over zeggen.
Maar lieve esje, daar ga ik ook niet voor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je weet nu dat je nooit een kans zult maken?
dat was al onder tjacka volgens mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee we houden het op Djacka, of je oude accountnaam. Ik weet enkel dat er AFCA in de naam stond en je een Bob Marley UI had.
Je wist dat ik autistisch ben.
Ohja wie dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar lieve esje, daar ga ik ook niet voor.
Ik heb mn schatje al op de bank zitten
die zal wel heel saai zijn danquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben aan het indrinken voor een verjaardag.
ik weet niet hoe je bent zonder pilletjes hequote:
ach ik sta meestal toch altijd buiten op die verjaardagenquote:
Mn vriendinnetje ?quote:
Hier ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach ik sta meestal toch altijd buiten op die verjaardagen
de gezellige mensen roken
Ik wist niet dat je een vriendinnetje hadquote:
vreselijk! niet te hardenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je bent zonder pilletjes he
Jij hebt toch ook niet bijster veel uur gepakt? Dat dronken worden moet wel lukken toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
4 uurtjesquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet bijster veel uur gepakt? Dat dronken worden moet wel lukken toch.
Hier heb ik eignelijk nooit zo'n last vanquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ain't that the truthquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Huilen is voor jou te laat Ess. Jimbo komt niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een vriendinnetje had![]()
Ik ook zoiets. Voel me best gaar, een beetje in een trance achtig. Aangezien ik dit al een week volhoudquote:
drugs are bad, mmkayquote:
nothing but the truthquote:
ik heb vanmiddag een uurtje geslapenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huilen is voor jou te laat Ess. Jimbo komt niet meer.
[..]
Ik ook zoiets. Voel me best gaar, een beetje in een trance achtig.
Ik ben zelf ook niet op de markt weet je nogquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huilen is voor jou te laat Ess. Jimbo komt niet meer.
[..]
Ik ook zoiets. Voel me best gaar, een beetje in een trance achtig. Aangezien ik dit al een week volhoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
al een paar jaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een vriendinnetje had![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
Al mijn vrienden roken niet.
Al mijn vrienden zijn leuk.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet op de markt weet je nogZe is pas 12 he. Klas en leeftijdgenoot van de user Typisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mijn gordijnen zijn daar niet stevig genoeg voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
ho maar weer dames, het was net zo gezellig
jaag elkaar niet steeds zo de gordijnen in
laat het gewoon lekker gaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Snap niet waarom je mij nu aanspreektquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ohja, dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is pas 12 he. Klas en leeftijdgenoot van de user Typisch.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap niet waarom je haar nu aanspreekt
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook (nog_ niet op de markt weet je nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
wtf is dat, zn mental drukding of iets ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
ik rook nu dit
ik vind het lekker
als ik dat gewoon tegen jou had gezegd was er toch ook geen vuiltje aan de lucht geweest?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
What's that supposed to meanquote:
Je weet dat als ik zo zou doen, ik meteen een ban zou krijgen he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
ja, maar anders dan normaal zeg maar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wtf is dat, zn mental drukding of iets ?
alles kan kapotquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat als ik zo zou doen, ik meteen een ban zou krijgen he?
Jullie zijn nog best soepel
Jij voelt je ook wel achtergesteld ook hequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen bij de gedachte zat ik LETTERLIJK al te kwijlenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess en ik hebben nu al AH dates. Ik achter de schappen verstoppend dan wel maar toch.
van die peuken waarvan je t filter kan draaienquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar anders dan normaal zeg maar.
Geef mij maar gewoon roodquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar anders dan normaal zeg maar.
uh, okequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
van die peuken waarvan je t filter kan draaien
Je was vanmiddag zeker ook weer in de buurt? De postbode kwam een pakketje brengen, en ook gelijk vragen of ik een pakketje voor die leuke buurjongen wilde aannemen. Dat was jouw invleod weer zeker?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess en ik hebben nu al AH dates. Ik achter de schappen verstoppend dan wel maar toch.
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij voelt je ook wel achtergesteld ook he
Maar oké, vertel het nog eens over je 3 maanden.
Uhuh..quote:
chill manquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja en dat je dan zo'n mintsmaakje krijgt, je weet wat ik bedoel toch
of klikken oid
Ik acht de kans zeer aanwezig ja. Al is de diepere gedachte achter deze post wel dat alles inderdaad stuk kan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je was vanmiddag zeker ook weer in de buurt? De postbode kwam een pakketje brengen, en ook gelijk vragen of ik een pakketje voor die leuke buurjongen wilde aannemen. Dat was jouw invleod weer zeker?
Je bent er nu toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Ik heb het echt tering druk, zal vanaf komende donderdag wel weer meer langskomen
Hoe kan je sigaretten draaien dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja en dat je dan zo'n mintsmaakje krijgt, je weet wat ik bedoel toch
of klikken oid
misschien is het omdat je homo bentquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
Wij ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat Jhali permanent op vakantie was
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen bij de gedachte zat ik LETTERLIJK al te kwijlen
Meer.quote:
Okequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Ik heb het echt tering druk, zal vanaf komende donderdag wel weer meer langskomen
Denk t ook jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien is het omdat je homo bent
Ik ben geen mod hier, maar vind dat gesneer naar elkaar de hele tijd zo waardeloos.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leukquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Ik vind dit geen lieve opmerking.quote:
je relatiequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waar het net over ging
een klasgenoot van mij heeft van die peuken waarbij je iets ingedrukt moet houden en dan kan je 't filter draaien en dan kan je zelf bepalen hoe zwaar je rookt of zoquote:
Mis je je support niet ess?quote:
Fijn dat je het waardeert cachiequote:
Ik mag het toch vervelend vinden dat zij terug is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit geen lieve opmerking.
Maar ach, ik zie het door de vingers.
Hoezo zie ik die u met een streepje naar beneden dan wel posts bewerken hier?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, maar vind dat gesneer naar elkaar de hele tijd zo waardeloos.
Ben weg, ga naar BNW. Bye
De leuke buurjongen in kwestie heeft een vriendin jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans zeer aanwezig ja. Al is de diepere gedachte achter deze post wel dat alles inderdaad stuk kan.
Ik zie het ook door de vingers.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik mag het toch vervelend vinden dat zij terug is?
jaja, probeer je er nu maar weer uit te slijmenquote:
Dat is het enige hoogtepuntje van de avond (ja kop hem maar in )quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, maar vind dat gesneer naar elkaar de hele tijd zo waardeloos.
kan je nog wel wat zien dan nu ze zo bruin zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie het ook door de vingers.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis met een goed georganiseerde swingerparty. Wellicht komen Jimbo en ik ook nog wel langs.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
De leuke buurjongen in kwestie heeft een vriendin jaWe zijn momenteel aan het bonden door onze partners aan de andere kant van de wereld. Mijn vriend in Taiwan, zijn vriendin in Brazilië. Speciale band zo enzo
dag lieverdquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee niet dat gesprekquote:
hmm, is alweer een tijdje geledenquote:
Jawelquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mis je je support niet ess?
wanneer komt hij terug?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
De leuke buurjongen in kwestie heeft een vriendin jaWe zijn momenteel aan het bonden door onze partners aan de andere kant van de wereld. Mijn vriend in Taiwan, zijn vriendin in Brazilië. Speciale band zo enzo
Wie is u met een streepje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo zie ik die u met een streepje naar beneden dan wel posts bewerken hier?
Lijkt wel ja, ik moet helemaal scrollenquote:
Als dat geen neuken wordquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
doe eens nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
bij wie impliceer je dat ik gegraven heb?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je nog wel wat zien dan nu ze zo bruin zijn
dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo zie ik die u met een streepje naar beneden dan wel posts bewerken hier?
Ik weet dit ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
wat is er mis met jahli?
of begin ik dan weer een rel?
Even aantallen mannen en vrouwen vereistquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met een goed georganiseerde swingerparty. Wellicht komen Jimbo en ik ook nog wel langs.
#teamessquote:
Ik zie dr ook goed uit in een jurkquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even aantallen mannen en vrouwen vereist
Ja OMG we hebben nu al 2x in 1 week op de galerij een tijdje staan kletsen in de kouquote:
daarom wil ik het wetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dit ook niet.
Maar dit onderwerp ligt gevoelig.
HA! zie je nou welquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja OMG we hebben nu al 2x in 1 week op de galerij een tijdje staan kletsen in de kou
Uhuh, maar het zou fijn zijn als er eenmaal naakt ook nog steeds even aantallen zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zie dr ook goed uit in een jurk
als ik zelf wist waar het over ging kon ik het je uitleggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarom wil ik het weten
getuige zijn van een ruzie maar niet weten waar het over gaat is niet leuk, nu kan ik geen kant kiezen
Kán haast geen toeval meer zijnquote:
Ach, als er maar genoeg mensen zijn valt het niet opquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, maar het zou fijn zijn als er eenmaal naakt ook nog steeds even aantallen zijn
"Kon jij mij maar opwarmen. Het is hier zo koud"quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja OMG we hebben nu al 2x in 1 week op de galerij een tijdje staan kletsen in de kou
Geen enkele reden bekend nee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
als ik zelf wist waar het over ging kon ik het je uitleggen
quote:
'Mag ik mijn koude handen even aan je opwarmen'quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Kon jij mij maar opwarmen. Het is hier zo koud"
ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
Wie stuurt een dm? Ik kan niet lezen en antwoorden want ban.
Ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
ja godverdomme, kut tjackaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
Nu ben ik mijn passende antwoord op Jimbo zijn post kwijt
We zullen hem eens even een lesje lerenquote:
je bent zelf een lesjequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen hem eens even een lesje leren
een dm om uit te leggen wat er allemaal mis met mij is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
Doe je nu ook al sm party'squote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik begrijp dat je je betrapt voelt maar dat is begrijpelijk na zo'n lange tijd zonder vriend te hebben gezeten. Het komt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Mag ik mijn koude handen even aan je opwarmen'
ja, KROMquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog veel van mij lerenquote:
ik stuurde etsu een dm debielquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
een dm om uit te leggen wat er allemaal mis met mij is?als je dat zo graag uit wil leggen doe je dat maar gewoon hier hoor, dan kan ik het verhaal corrigeren waar nodig
maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin in gerel dus laten we gewoon stoppen
Ik snapte net eigenlijk ook niet wat het probleem eigenlijk wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat ie weer dicht ging ivm ruzie
Gras was groen geweest.
Neequote:
Ik mis mannelijke aandachtquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik begrijp dat je je betrapt voelt maar dat is begrijpelijk na zo'n lange tijd zonder vriend te hebben gezeten. Het komt allemaal wel goed
stuartquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk doe maar alsof
Daarvoor moet je bij GF, Bondage of Stuart zijn
Wie is GF?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk doe maar alsof
Ik heb er ook weinig op tegenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk doe maar alsof
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
#teamess.
Ess mag mij van alles leren wat ze verstandig vindt, ik heb vertrouwen in haar.
Verstandigquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
Ik ga niet meer rellen. Alleen in KLB.
Iets met foliequote:
Laten we beginnen met je clubvoorkeur. Dit kan Ess als West-Fries niet tolereren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
#teamess.
Ess mag mij van alles leren wat ze verstandig vindt, ik heb vertrouwen in haar.
ik ben trotsquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
Ik ga niet meer rellen. Alleen in KLB.
Goldfinger.. die van die parenclub 78quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig op tegen
PSV kan er geen kut van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we beginnen met je clubvoorkeur. Dit kan Ess als West-Fries niet tolereren.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Jimbo het volgende:
Wat zou ess dr vriendje er van vinden als ie dit allemaal leest
Wat is zijn clubvoorkeur?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we beginnen met je clubvoorkeur. Dit kan Ess als West-Fries niet tolereren.
Leermeesteressquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
je mag mij ook dingen leren, je klinkt als een goed leermeesteres
Je vrienden zijn klaar met voetballenquote:
quote:
veel plezierquote:
okequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga bier pakken. Sluit het topic maar even Tjacka, zo terug.
Post reportquote:
nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:30 schreef Jhali het volgende:
weer het topic dichtgeflikkerd godverdomme
Bedanktquote:
En, wat vind je van Varg zijn Franse verovering. Een beschuldiging voor terrorisme waard?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
Ik had hem net harder moeten aanpakken denk ik![]()
![]()
pas op, hij vindt het lekker als je zo doetquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
![]()
jij peggt hem ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
pas op, hij vindt het lekker als je zo doet
Dan gaat ie blauw zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
en dat weet je omdat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Had het gehoord ja, onterechte beschuldiging, wapens waren legaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedanktscheelt toch weer lezen.
[..]
En, wat vind je van Varg zijn Franse verovering. Een beschuldiging voor terrorisme waard?
vroeger hoefde we ons alleen in te likken bij modjesquote:
Alle klassiekertjes maar langs dan?quote:
Lang verhaal en een lange relatie.quote:
Klopt, maar nu met beeldenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had het gehoord ja, onterechte beschuldiging, wapens waren legaal.
Dat ziet ie alquote:
Jij denkt dat ik dit serieus neem?quote:
quote:
Jimbo schijnt wel goed te zijn in serieus nemen, en Beer duurt wat langerquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dit serieus neem?![]()
Wat is er morgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |