quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, maar vind dat gesneer naar elkaar de hele tijd zo waardeloos.
Ben weg, ga naar BNW. Bye
Niks mis met een goed georganiseerde swingerparty. Wellicht komen Jimbo en ik ook nog wel langs.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
De leuke buurjongen in kwestie heeft een vriendin jaWe zijn momenteel aan het bonden door onze partners aan de andere kant van de wereld. Mijn vriend in Taiwan, zijn vriendin in Brazilië. Speciale band zo enzo
dag lieverdquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, maar vind dat gesneer naar elkaar de hele tijd zo waardeloos.
Nee niet dat gesprekquote:
hmm, is alweer een tijdje geledenquote:
Jawelquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mis je je support niet ess?
wanneer komt hij terug?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
De leuke buurjongen in kwestie heeft een vriendin jaWe zijn momenteel aan het bonden door onze partners aan de andere kant van de wereld. Mijn vriend in Taiwan, zijn vriendin in Brazilië. Speciale band zo enzo
Wie is u met een streepje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo zie ik die u met een streepje naar beneden dan wel posts bewerken hier?
Lijkt wel ja, ik moet helemaal scrollenquote:
Als dat geen neuken wordquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
doe eens nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
bij wie impliceer je dat ik gegraven heb?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je nog wel wat zien dan nu ze zo bruin zijn
dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo zie ik die u met een streepje naar beneden dan wel posts bewerken hier?
Ik weet dit ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
wat is er mis met jahli?
of begin ik dan weer een rel?
Even aantallen mannen en vrouwen vereistquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met een goed georganiseerde swingerparty. Wellicht komen Jimbo en ik ook nog wel langs.
#teamessquote:
Ik zie dr ook goed uit in een jurkquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even aantallen mannen en vrouwen vereist
Ja OMG we hebben nu al 2x in 1 week op de galerij een tijdje staan kletsen in de kouquote:
daarom wil ik het wetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dit ook niet.
Maar dit onderwerp ligt gevoelig.
HA! zie je nou welquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja OMG we hebben nu al 2x in 1 week op de galerij een tijdje staan kletsen in de kou
Uhuh, maar het zou fijn zijn als er eenmaal naakt ook nog steeds even aantallen zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zie dr ook goed uit in een jurk
als ik zelf wist waar het over ging kon ik het je uitleggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarom wil ik het weten
getuige zijn van een ruzie maar niet weten waar het over gaat is niet leuk, nu kan ik geen kant kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |