Hoe kan je sigaretten draaien dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja en dat je dan zo'n mintsmaakje krijgt, je weet wat ik bedoel toch
of klikken oid
misschien is het omdat je homo bentquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat als ik zo zou doen, ik meteen een ban zou krijgen he?
Jullie zijn nog best soepel
quote:
Wij ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat Jhali permanent op vakantie was
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen bij de gedachte zat ik LETTERLIJK al te kwijlen
Meer.quote:
Okequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Ik heb het echt tering druk, zal vanaf komende donderdag wel weer meer langskomen
Denk t ook jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien is het omdat je homo bent
Ik ben geen mod hier, maar vind dat gesneer naar elkaar de hele tijd zo waardeloos.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat als ik zo zou doen, ik meteen een ban zou krijgen he?
Jullie zijn nog best soepel
Leukquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Ik heb het echt tering druk, zal vanaf komende donderdag wel weer meer langskomen
Ik vind dit geen lieve opmerking.quote:
je relatiequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waar het net over ging
een klasgenoot van mij heeft van die peuken waarbij je iets ingedrukt moet houden en dan kan je 't filter draaien en dan kan je zelf bepalen hoe zwaar je rookt of zoquote:
Mis je je support niet ess?quote:
Fijn dat je het waardeert cachiequote:
Ik mag het toch vervelend vinden dat zij terug is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit geen lieve opmerking.
Maar ach, ik zie het door de vingers.
Hoezo zie ik die u met een streepje naar beneden dan wel posts bewerken hier?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, maar vind dat gesneer naar elkaar de hele tijd zo waardeloos.
Ben weg, ga naar BNW. Bye
De leuke buurjongen in kwestie heeft een vriendin jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans zeer aanwezig ja. Al is de diepere gedachte achter deze post wel dat alles inderdaad stuk kan.
Ik zie het ook door de vingers.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik mag het toch vervelend vinden dat zij terug is?
jaja, probeer je er nu maar weer uit te slijmenquote:
Dat is het enige hoogtepuntje van de avond (ja kop hem maar in )quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, maar vind dat gesneer naar elkaar de hele tijd zo waardeloos.
Ben weg, ga naar BNW. Bye
kan je nog wel wat zien dan nu ze zo bruin zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie het ook door de vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |