Je weet dat als ik zo zou doen, ik meteen een ban zou krijgen he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
ho maar weer dames, het was net zo gezellig
jaag elkaar niet steeds zo de gordijnen in
ja, maar anders dan normaal zeg maar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wtf is dat, zn mental drukding of iets ?
alles kan kapotquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat als ik zo zou doen, ik meteen een ban zou krijgen he?
Jullie zijn nog best soepel
Jij voelt je ook wel achtergesteld ook hequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat als ik zo zou doen, ik meteen een ban zou krijgen he?
Jullie zijn nog best soepel
alleen bij de gedachte zat ik LETTERLIJK al te kwijlenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess en ik hebben nu al AH dates. Ik achter de schappen verstoppend dan wel maar toch.
van die peuken waarvan je t filter kan draaienquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar anders dan normaal zeg maar.
Geef mij maar gewoon roodquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar anders dan normaal zeg maar.
uh, okequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
van die peuken waarvan je t filter kan draaien
Je was vanmiddag zeker ook weer in de buurt? De postbode kwam een pakketje brengen, en ook gelijk vragen of ik een pakketje voor die leuke buurjongen wilde aannemen. Dat was jouw invleod weer zeker?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess en ik hebben nu al AH dates. Ik achter de schappen verstoppend dan wel maar toch.
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij voelt je ook wel achtergesteld ook he
Maar oké, vertel het nog eens over je 3 maanden.
Uhuh..quote:
chill manquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja en dat je dan zo'n mintsmaakje krijgt, je weet wat ik bedoel toch
of klikken oid
Ik acht de kans zeer aanwezig ja. Al is de diepere gedachte achter deze post wel dat alles inderdaad stuk kan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je was vanmiddag zeker ook weer in de buurt? De postbode kwam een pakketje brengen, en ook gelijk vragen of ik een pakketje voor die leuke buurjongen wilde aannemen. Dat was jouw invleod weer zeker?
Je bent er nu toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi.
Ik heb het echt tering druk, zal vanaf komende donderdag wel weer meer langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |