ik heb vanmiddag een uurtje geslapenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huilen is voor jou te laat Ess. Jimbo komt niet meer.
[..]
Ik ook zoiets. Voel me best gaar, een beetje in een trance achtig.
Ik ben zelf ook niet op de markt weet je nogquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huilen is voor jou te laat Ess. Jimbo komt niet meer.
[..]
Ik ook zoiets. Voel me best gaar, een beetje in een trance achtig. Aangezien ik dit al een week volhoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
al een paar jaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een vriendinnetje had![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
Al mijn vrienden roken niet.
Al mijn vrienden zijn leuk.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet op de markt weet je nogZe is pas 12 he. Klas en leeftijdgenoot van de user Typisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mijn gordijnen zijn daar niet stevig genoeg voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
ho maar weer dames, het was net zo gezellig
jaag elkaar niet steeds zo de gordijnen in
laat het gewoon lekker gaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Snap niet waarom je mij nu aanspreektquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ohja, dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is pas 12 he. Klas en leeftijdgenoot van de user Typisch.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap niet waarom je haar nu aanspreekt
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook (nog_ niet op de markt weet je nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
wtf is dat, zn mental drukding of iets ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
ik rook nu dit
ik vind het lekker
als ik dat gewoon tegen jou had gezegd was er toch ook geen vuiltje aan de lucht geweest?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |