of een chronisch gebrek aan humor, dat mag ookquote:
Lavjequote:
he ik zei net iets positiefs over modsquote:
wat is de jouwe?quote:
HAHAHA JIJ BENT JALOERSquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je moet sowieso een stoornis hebben wil je mod zijn toch?
Nee, na die neger is het alsof je een worst in een grot gooitquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou je wel willen zeker hč? :0
dat heb jij al hoorquote:
Ik moet altijd lachen om jou, Tjacka, LR en Kapi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Is er eigenlijk een award voor user die je het meeste aan het lachen maakt?
Bij deze wil ik LittleRabbit nomineren, Deze baas is de reden dat ik op fok blijf komen.
Hij is gewoon wat sneller dan jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik wil gewoon mijn notes lezen zonder ervoor te hoeven betalenquote:
Mooi topic was dat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke, oke.
Er was eens een jongen, laten we hem Djacka noemen. Djacka was een fanatiek gamer. Tijdens het PS3'en beleefde hij de mooiste avonturen op Fifa, COD etc. etc.
Op een dag, een zwarte dag zo bleek stopte zijn beste kameraad met werken en Djacka was ten einde raad. Gelukkig had hij op Fok! het juiste medium om zijn hart te luchten en wat bleek, zijn online vrienden gaven zelfs tips.
Ze zeiden "Djacka, weet je wat jij moet doen! Gooi eens een fles wodka in je PS3, PS3 zijn geil op wodka"
En zo het geschiedde. Djacka voerde zijn PS3 lam met wodka en deze stierf nog diezelfde avond in zijn armen.
Minderwaardigheidscomplex much?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, na die neger is het alsof je een worst in een grot gooit
dankje![]()
je mag ook best mij naam hier bij zetten hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka, klopt mijn verhaal over die figuurlijke Djacka een beetje?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is gewoon wat sneller dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar eigenlijk word ik gewoon afgeleid door het hgt topicReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Goed hoorquote:
Uhuh..quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar eigenlijk word ik gewoon afgeleid door het hgt topic
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplex much?
Maar hoe zit het dan met mind control enzo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
een combi van alles wat je maar kunt bedenken. Heb daar pillen voor van ome Big Pharma
en werken ze een beetje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
een combi van alles wat je maar kunt bedenken. Heb daar pillen voor van ome Big Pharma
Je weet nu dat je nooit een kans zult maken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ik speel gewoon even op het neger stereo type in, maar ik weet genoeg
Daar mag ik van de Reptillians niets over zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met mind control enzo?
Nee we houden het op Djacka, of je oude accountnaam. Ik weet enkel dat er AFCA in de naam stond en je een Bob Marley UI had.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je mag ook best mij naam hier bij zetten hoor
waar is dat topic?
jup.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef Jhali het volgende:
Tjack heb je serieus drank in je PS3 gegooid?
Oh ja vergetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar mag ik van de Reptillians niets over zeggen.
Maar lieve esje, daar ga ik ook niet voor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je weet nu dat je nooit een kans zult maken?
dat was al onder tjacka volgens mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee we houden het op Djacka, of je oude accountnaam. Ik weet enkel dat er AFCA in de naam stond en je een Bob Marley UI had.
Je wist dat ik autistisch ben.
Ohja wie dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar lieve esje, daar ga ik ook niet voor.
Ik heb mn schatje al op de bank zitten
die zal wel heel saai zijn danquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben aan het indrinken voor een verjaardag.
ik weet niet hoe je bent zonder pilletjes hequote:
ach ik sta meestal toch altijd buiten op die verjaardagenquote:
Mn vriendinnetje ?quote:
Hier ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach ik sta meestal toch altijd buiten op die verjaardagen
de gezellige mensen roken
Ik wist niet dat je een vriendinnetje hadquote:
vreselijk! niet te hardenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je bent zonder pilletjes he
Jij hebt toch ook niet bijster veel uur gepakt? Dat dronken worden moet wel lukken toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
4 uurtjesquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet bijster veel uur gepakt? Dat dronken worden moet wel lukken toch.
Hier heb ik eignelijk nooit zo'n last vanquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ain't that the truthquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Huilen is voor jou te laat Ess. Jimbo komt niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een vriendinnetje had![]()
Ik ook zoiets. Voel me best gaar, een beetje in een trance achtig. Aangezien ik dit al een week volhoudquote:
drugs are bad, mmkayquote:
nothing but the truthquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |