Tjacka, geboren op een zomerse dag had eens een erectiestoornis. Toen kankerde hij lam tegen een barkruk. Nu is hij een invalide, alcoholistische mod.quote:
Toegevoegd geen eenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welke foksters heb jij op facebook dan?
ik word enkel agressief wanneer ik drinkquote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, geboren op een zomerse dag had eens een erectiestoornis. Toen kankerde hij lam tegen een barkruk. Nu is hij een invalide, alcoholistische mod.
Einde biografie.
je moet sowieso een stoornis hebben wil je mod zijn toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, geboren op een zomerse dag had eens een erectiestoornis. Toen kankerde hij lam tegen een barkruk. Nu is hij een invalide, alcoholistische mod.
Einde biografie.
dalijk trek je hem eraf...quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik word enkel agressief wanneer ik drink
maar met woede fappen klinkt eigenlijk ook wel aantrekkelijk
weet ik niet meerquote:
Iedereen heeft sofje dr fbquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik niet meer
maar dacht dat je dat wist
Dit is het verhaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Einde biografie.
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Is er eigenlijk een award voor user die je het meeste aan het lachen maakt?
Bij deze wil ik LittleRabbit nomineren, Deze baas is de reden dat ik op fok blijf komen.
Ja nu moet je zelf een ander verhaal vertellen hoor, ik zat met smart op een verhaal van jou te wachtenquote:
Ik dacht dat je hier voo rmij kwamquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Bij deze wil ik LittleRabbit nomineren, Deze baas is de reden dat ik op fok blijf komen.
Waar danquote:
Hiermee eenschquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
ook, maar dat heeft andere redenen dan lachenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier voo rmij kwam
ik was toen na dat voorval coach, en kreeg toen ruzie. nou kom ik helemaal nooit meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja nu moet je zelf een ander verhaal vertellen hoor, ik zat met smart op een verhaal van jou te wachten
Ben ik niet grapppig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook, maar dat heeft andere redenen dan lachen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
haha tjacka, ik zag die OP foto net op je fb
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Einde biografie.
srs?quote:
echt waarquote:
Ik niet hoorquote:
nee, ik vind je vrij serieus altijdquote:
Volgens mij neemt iedereen mij altijd veel te serieus hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik vind je vrij serieus altijd
dude, als je hier binnenkomt word je bijna bestookt met je facebook.quote:
je bent toch ook serieus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij neemt iedereen mij altijd veel te serieus hier
hehquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude, als je hier binnenkomt word je bijna bestookt met je facebook.
Hoi welkom in GRTDOJW, hier heb je een bakje koffie, een plaatje voor in de op, en oh! Vergeet ik bijna sofje dr facebook zodat je wat te lezen hebt.
Lang niet altijdquote:
Oke, oke.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja nu moet je zelf een ander verhaal vertellen hoor, ik zat met smart op een verhaal van jou te wachten
ik zal je serieus eens een keer nemenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij neemt iedereen mij altijd veel te serieus hier
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je moet sowieso een stoornis hebben wil je mod zijn toch?
shit, die wilde ik al inkoppenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal je serieus eens een keer nemen![]()
Zou je wel willen zeker hè? :0quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal je serieus eens een keer nemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |