quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Tjacka het volgende:
mijn vrienden zijn aan het zaalvoetballen dus dan ben ik een autist op die verjaardag
ik ga wel half 10 heen
Als je wil kan me met me meedoen, ik ben alle facebooks van de foksters aan het bekijken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Tjacka het volgende:
mijn vrienden zijn aan het zaalvoetballen dus dan ben ik een autist op die verjaardag
ik ga wel half 10 heen
waarom doe je niet meequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Tjacka het volgende:
ik ga wel half 10 heen
heb jij mijn Facebook?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je wil kan me met me meedoen, ik ben alle facebooks van de foksters aan het bekijken.
of nja, daar ben ik eigenlijk al klaar mee
vertel eensquote:
laat maar danquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen als jij lief tegen jhali gaat doen
Tjacka, nog last van geiligheid?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jaquote:
ze hoeft niet lief te doen, dat wil ik helemaal niet. ze hoeft gewoon niet kut te doen en kan me ook gewoon negerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:
quote:
Welke foksters heb jij op facebook dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je wil kan me met me meedoen, ik ben alle facebooks van de foksters aan het bekijken.
of nja, daar ben ik eigenlijk al klaar mee
quote:
Goed zo jongenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, wel drie keer getrokken vandaag
ik heb steeds minder zin de laatste tijd eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, wel drie keer getrokken vandaag
die weet ik ookquote:
Hij kijkt vaak in de spiegel heb ik vernomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb steeds minder zin de laatste tijd eigenlijk
hoe doe jij het nog zo vaak dan?
oh daar ligt het dan aan jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij kijkt vaak in de spiegel heb ik vernomen.
hoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |