mja wil 'm zelf telkens laten groeien maar jeukt zo ergquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net afgeschoren helaas, spoedig.
middelmatigquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat woord betekent
wat je zegt ben je zelfquote:
ik ook niet maar wil interessant doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat woord betekent
met je kont door de helftquote:
whah bahh XDquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mja wil 'm zelf telkens laten groeien maar jeukt zo erg
Als mede jezus/Che. Heb jij echt last van een kriebelende baard?quote:
Dissen is echt zoooo 2011.quote:
je bent zelf tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dissen is echt zoooo 2011.
Dat noem je een #burn tegenwoordig
Totaal niet, alleen als ik in bad heb gezeten en ik op mn arm leun oidquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Als mede jezus/Che. Heb jij echt last van een kriebelende baard?
Zeer op de hoogte enzeau. Connected blijvenquote:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Als mede jezus/Che. Heb jij echt last van een kriebelende baard?
Haai Beertjequote:
#rekt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hai tijgerquote:
Ik strijd tegen de verengelsing van de Nederlandse taal. Echt walgelijk die figuren welke elke zin in het Engels afsluitenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
goede vraagquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef Jimbo het volgende:
maar boys we dwalen af.
soof, waar bijven die fotos van jou en de dames
Volgens mij wilde Ezell ze niet op fok hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef Jimbo het volgende:
maar boys we dwalen af.
soof, waar bijven die fotos van jou en de dames
hebben jullie echt foto's zitten makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Ezell ze niet op fok hebben
Wie gaat haar het slechte nieuws vertellen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vroeg aan iemand of ze een foto wilde makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hebben jullie echt foto's zitten maken
okquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vroeg aan iemand of ze een foto wilde maken
dm werkt primaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Is van un filmpjuhquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik strijd tegen de verengelsing van de Nederlandse taal. Echt walgelijk die figuren welke elke zin in het Engels afsluiten![]()
Verder betwijfel ik of ze er echt zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dan knip je dr maar eruit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
heuj daar heb ik ook fotos vanquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie gaat haar het slechte nieuws vertellen?
TC schijnt ook openbaar te zijn
ja hoorquote:
Ja ik heb ze echt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verder betwijfel ik of ze er echt zijn
stuur me ze.quote:
Ze zit in het midden. dat is raar om eruit te halenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan knip je dr maar eruit.
ik heb mn kan vna de deal ook gehouden
geen probleemquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zit in het midden. dat is raar om eruit te halen
doe gewoonquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zet je Jimbo zijn motor in het midden doormiddel van paintquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef Jimbo het volgende:
hahah werd die gast bij nec nou voor zn muil geslagen?
nee, want ezell is juist de enige waarvan ik niet weet hoe ze uitzietquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan knip je dr maar eruit.
ik heb mn kan vna de deal ook gehouden
quote:
ik stuur je zn facebook wel even, is dat ook gelijk de wereld uitquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ezell is juist de enige waarvan ik niet weet hoe ze uitziet
they are real!!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verder betwijfel ik of ze er echt zijn
leugensquote:
nietquote:
vieze ventquote:
houden zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ezell is juist de enige waarvan ik niet weet hoe ze uitziet
Ja zag je die boner niet?quote:
was je dat niet opgevallen?quote:
ja maar die chineesjes lijken altijd op meisjesquote:
Had ik zin inquote:
Sorry, 1 per dagquote:
je bent zelf een hunniequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:43 schreef Tjacka het volgende:
oh we krijgen nu ook al grapjes die alleen hunnie drie snappen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij jou ben ik er ook nog niet over uit
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Tjacka het volgende:
mijn vrienden zijn aan het zaalvoetballen dus dan ben ik een autist op die verjaardag
ik ga wel half 10 heen
Als je wil kan me met me meedoen, ik ben alle facebooks van de foksters aan het bekijken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Tjacka het volgende:
mijn vrienden zijn aan het zaalvoetballen dus dan ben ik een autist op die verjaardag
ik ga wel half 10 heen
waarom doe je niet meequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Tjacka het volgende:
ik ga wel half 10 heen
heb jij mijn Facebook?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je wil kan me met me meedoen, ik ben alle facebooks van de foksters aan het bekijken.
of nja, daar ben ik eigenlijk al klaar mee
vertel eensquote:
laat maar danquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen als jij lief tegen jhali gaat doen
Tjacka, nog last van geiligheid?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jaquote:
ze hoeft niet lief te doen, dat wil ik helemaal niet. ze hoeft gewoon niet kut te doen en kan me ook gewoon negerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:
quote:
Welke foksters heb jij op facebook dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je wil kan me met me meedoen, ik ben alle facebooks van de foksters aan het bekijken.
of nja, daar ben ik eigenlijk al klaar mee
quote:
Goed zo jongenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, wel drie keer getrokken vandaag
ik heb steeds minder zin de laatste tijd eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, wel drie keer getrokken vandaag
die weet ik ookquote:
Hij kijkt vaak in de spiegel heb ik vernomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb steeds minder zin de laatste tijd eigenlijk
hoe doe jij het nog zo vaak dan?
oh daar ligt het dan aan jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij kijkt vaak in de spiegel heb ik vernomen.
hoequote:
ik had gisteren gedronkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb steeds minder zin de laatste tijd eigenlijk
hoe doe jij het nog zo vaak dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |