Ik strijd tegen de verengelsing van de Nederlandse taal. Echt walgelijk die figuren welke elke zin in het Engels afsluitenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dissen is echt zoooo 2011.
Dat noem je een #burn tegenwoordig
goede vraagquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef Jimbo het volgende:
maar boys we dwalen af.
soof, waar bijven die fotos van jou en de dames
Volgens mij wilde Ezell ze niet op fok hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef Jimbo het volgende:
maar boys we dwalen af.
soof, waar bijven die fotos van jou en de dames
hebben jullie echt foto's zitten makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Ezell ze niet op fok hebben
Wie gaat haar het slechte nieuws vertellen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vroeg aan iemand of ze een foto wilde makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hebben jullie echt foto's zitten maken
okquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vroeg aan iemand of ze een foto wilde maken
dm werkt primaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Is van un filmpjuhquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik strijd tegen de verengelsing van de Nederlandse taal. Echt walgelijk die figuren welke elke zin in het Engels afsluiten![]()
Verder betwijfel ik of ze er echt zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dan knip je dr maar eruit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
heuj daar heb ik ook fotos vanquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie gaat haar het slechte nieuws vertellen?
TC schijnt ook openbaar te zijn
ja hoorquote:
Ja ik heb ze echt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verder betwijfel ik of ze er echt zijn
stuur me ze.quote:
Ze zit in het midden. dat is raar om eruit te halenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan knip je dr maar eruit.
ik heb mn kan vna de deal ook gehouden
geen probleemquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zit in het midden. dat is raar om eruit te halen
doe gewoonquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zet je Jimbo zijn motor in het midden doormiddel van paintquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:35 schreef Jimbo het volgende:
hahah werd die gast bij nec nou voor zn muil geslagen?
nee, want ezell is juist de enige waarvan ik niet weet hoe ze uitzietquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan knip je dr maar eruit.
ik heb mn kan vna de deal ook gehouden
quote:
ik stuur je zn facebook wel even, is dat ook gelijk de wereld uitquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ezell is juist de enige waarvan ik niet weet hoe ze uitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |