oh in de zomer zit die elk weekend in de eifel rond te scheuren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit leek me helemaal geweldig, maar is me gewoon tegengevallen.
Heb in heel 2013 maar 2x gereden omdat ik geen tijd had. Zn chopper kan ik nog naar mn werk pakken enzo
idiootquote:
Ermee trouwen en dan hun achternaam nemen in plaats van andersomquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe kan je ze achter je naam zetten ?
Oh, ik neukte ze gewoonquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ermee trouwen en dan hun achternaam nemen in plaats van andersom
mooi dit, nec doet t goedquote:
De mensen van het onz groepje van vroeger zijn dat inmiddels wel allemaal jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
fok is sowieso toch een site voor 30+jarigen?
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
Xcatchet, hoe oud denk je dan dat ik ben? 30+?
heb je je fok shirt aan danquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over mij wordt tenminste niet getwijfeld met mijn stereotype Fok! uiterlijk
Nee ik bedoel mensen van mijn leeftijd toen ze 11 warenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
van jou leeftijd?
jij bent ook 11?
en daar had je vroeger PUB voorquote:
Bandshirts aan de topquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over mij wordt tenminste niet getwijfeld met mijn stereotype Fok! uiterlijk
WOLVENSHIRTS GENEZEN KANKERquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wolvenshirt ja. In zo verre het onder mijn onderkin te zien is.
Mwah, beetje mediokerquote:
heb je ook een nekbaard/quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wolvenshirt ja. In zo verre het onder mijn onderkin te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |