met een sons of anarchy logo uiteraard.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat je een bierpens kunt kweken en een leren vestje aan kunt trekken?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb overigens mijn nachtfoto voor je doorgestuurd. Ik wil je de meetfoto niet onthouden.
10 zelfs geloof ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
postte jij hier al toen je 11 was
woowz
ik heb je al bijna ingehaad qua postsquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
10 zelfs geloof ik.
ben uit begin 88
zit wat in.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met een sons of anarchy logo uiteraard.
Maar nee, het is meer omdat ik het gewoon zat ben met deze. Ik rijd mezelf nog een keer dood en ik wou een motor om snel ergens te zijn. Nu moet mn pak aan, helm op ect ect. Dat vind ik teveel moeite, ik wil er een in de tuin hebben staan die ik snel kan pakken als ik ff snel ergens heen wil.
Nu mij nogquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb je al bijna ingehaad qua posts
Zag ooit eens zn grafiekje, ben geloof ik in 2003 pas echt begonnen met posten, en dan ook mondjesmaat. 70% van mn ppost zijn in de afgelopen 2 jaar gemaakt oidquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb je al bijna ingehaad qua posts
quote:
Dit leek me helemaal geweldig, maar is me gewoon tegengevallen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit wat in.
vriend van me heeft een zx9r en pak en alles, maar ik zou er geen zin in hebben om me daar telkens in te wurmen.
maar ja, ik heb dan ook geen motorrijbewijs en als ik dat zou hebben zou ik wel een crosser rijden
mijn droom is fa worden. en ik wil verschillende fok-chicks achter mijn naam hebben staan.quote:
Hoe kan je ze achter je naam zetten ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn droom is fa worden. en ik wil verschillende fok-chicks achter mijn naam hebben staan.
No dream is too extremequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn droom is fa worden. en ik wil verschillende fok-chicks achter mijn naam hebben staan.
jij bent 56quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
Xcatchet, hoe oud denk je dan dat ik ben? 30+?
Maar dat zouden we stil houdenquote:
fok is sowieso toch een site voor 30+jarigen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
van jou leeftijd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef Jhali het volgende:
Hoezo kan je niet op FOK! zitten als je 10/11 bent dan, mensen van mijn leeftijd maakten een account aan op Habbo maar in plaats daarvan kan je toch ook gewoon FOK! aanmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |