Ach, als er maar genoeg mensen zijn valt het niet opquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, maar het zou fijn zijn als er eenmaal naakt ook nog steeds even aantallen zijn
"Kon jij mij maar opwarmen. Het is hier zo koud"quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja OMG we hebben nu al 2x in 1 week op de galerij een tijdje staan kletsen in de kou
Geen enkele reden bekend nee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
als ik zelf wist waar het over ging kon ik het je uitleggen
quote:
'Mag ik mijn koude handen even aan je opwarmen'quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Kon jij mij maar opwarmen. Het is hier zo koud"
ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
Wie stuurt een dm? Ik kan niet lezen en antwoorden want ban.
Ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
ja godverdomme, kut tjackaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
Nu ben ik mijn passende antwoord op Jimbo zijn post kwijt
We zullen hem eens even een lesje lerenquote:
je bent zelf een lesjequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen hem eens even een lesje leren
een dm om uit te leggen wat er allemaal mis met mij is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
Doe je nu ook al sm party'squote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik begrijp dat je je betrapt voelt maar dat is begrijpelijk na zo'n lange tijd zonder vriend te hebben gezeten. Het komt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Mag ik mijn koude handen even aan je opwarmen'
ja, KROMquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog veel van mij lerenquote:
ik stuurde etsu een dm debielquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
een dm om uit te leggen wat er allemaal mis met mij is?als je dat zo graag uit wil leggen doe je dat maar gewoon hier hoor, dan kan ik het verhaal corrigeren waar nodig
maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin in gerel dus laten we gewoon stoppen
Ik snapte net eigenlijk ook niet wat het probleem eigenlijk wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat ie weer dicht ging ivm ruzie
Gras was groen geweest.
Neequote:
Ik mis mannelijke aandachtquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik begrijp dat je je betrapt voelt maar dat is begrijpelijk na zo'n lange tijd zonder vriend te hebben gezeten. Het komt allemaal wel goed
stuartquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk doe maar alsof
Daarvoor moet je bij GF, Bondage of Stuart zijn
Wie is GF?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk doe maar alsof
Ik heb er ook weinig op tegenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk doe maar alsof
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
#teamess.
Ess mag mij van alles leren wat ze verstandig vindt, ik heb vertrouwen in haar.
Verstandigquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
Ik ga niet meer rellen. Alleen in KLB.
Iets met foliequote:
Laten we beginnen met je clubvoorkeur. Dit kan Ess als West-Fries niet tolereren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
#teamess.
Ess mag mij van alles leren wat ze verstandig vindt, ik heb vertrouwen in haar.
ik ben trotsquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef xcachet het volgende:
Ik ga niet meer rellen. Alleen in KLB.
Goldfinger.. die van die parenclub 78quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig op tegen
PSV kan er geen kut van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we beginnen met je clubvoorkeur. Dit kan Ess als West-Fries niet tolereren.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Jimbo het volgende:
Wat zou ess dr vriendje er van vinden als ie dit allemaal leest
Wat is zijn clubvoorkeur?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we beginnen met je clubvoorkeur. Dit kan Ess als West-Fries niet tolereren.
Leermeesteressquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
je mag mij ook dingen leren, je klinkt als een goed leermeesteres
Je vrienden zijn klaar met voetballenquote:
quote:
veel plezierquote:
okequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga bier pakken. Sluit het topic maar even Tjacka, zo terug.
Post reportquote:
nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:30 schreef Jhali het volgende:
weer het topic dichtgeflikkerd godverdomme
Bedanktquote:
En, wat vind je van Varg zijn Franse verovering. Een beschuldiging voor terrorisme waard?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
Ik had hem net harder moeten aanpakken denk ik![]()
![]()
pas op, hij vindt het lekker als je zo doetquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
![]()
jij peggt hem ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
pas op, hij vindt het lekker als je zo doet
Dan gaat ie blauw zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
en dat weet je omdat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Had het gehoord ja, onterechte beschuldiging, wapens waren legaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedanktscheelt toch weer lezen.
[..]
En, wat vind je van Varg zijn Franse verovering. Een beschuldiging voor terrorisme waard?
vroeger hoefde we ons alleen in te likken bij modjesquote:
Alle klassiekertjes maar langs dan?quote:
Lang verhaal en een lange relatie.quote:
Klopt, maar nu met beeldenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had het gehoord ja, onterechte beschuldiging, wapens waren legaal.
Dat ziet ie alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij denkt dat ik dit serieus neem?quote:
quote:
Jimbo schijnt wel goed te zijn in serieus nemen, en Beer duurt wat langerquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dit serieus neem?![]()
Wat is er morgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |