Ach, als er maar genoeg mensen zijn valt het niet opquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, maar het zou fijn zijn als er eenmaal naakt ook nog steeds even aantallen zijn
"Kon jij mij maar opwarmen. Het is hier zo koud"quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja OMG we hebben nu al 2x in 1 week op de galerij een tijdje staan kletsen in de kou
Geen enkele reden bekend nee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
als ik zelf wist waar het over ging kon ik het je uitleggen
quote:
'Mag ik mijn koude handen even aan je opwarmen'quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Kon jij mij maar opwarmen. Het is hier zo koud"
ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
Wie stuurt een dm? Ik kan niet lezen en antwoorden want ban.
Ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
ja godverdomme, kut tjackaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
Nu ben ik mijn passende antwoord op Jimbo zijn post kwijt
We zullen hem eens even een lesje lerenquote:
je bent zelf een lesjequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen hem eens even een lesje leren
een dm om uit te leggen wat er allemaal mis met mij is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
Doe je nu ook al sm party'squote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik begrijp dat je je betrapt voelt maar dat is begrijpelijk na zo'n lange tijd zonder vriend te hebben gezeten. Het komt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
'Mag ik mijn koude handen even aan je opwarmen'
ja, KROMquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |