Bedanktquote:
En, wat vind je van Varg zijn Franse verovering. Een beschuldiging voor terrorisme waard?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
Ik had hem net harder moeten aanpakken denk ik![]()
![]()
pas op, hij vindt het lekker als je zo doetquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
![]()
jij peggt hem ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
pas op, hij vindt het lekker als je zo doet
Dan gaat ie blauw zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
en dat weet je omdat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Had het gehoord ja, onterechte beschuldiging, wapens waren legaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedanktscheelt toch weer lezen.
[..]
En, wat vind je van Varg zijn Franse verovering. Een beschuldiging voor terrorisme waard?
vroeger hoefde we ons alleen in te likken bij modjesquote:
Alle klassiekertjes maar langs dan?quote:
Lang verhaal en een lange relatie.quote:
Klopt, maar nu met beeldenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had het gehoord ja, onterechte beschuldiging, wapens waren legaal.
Dat ziet ie alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij denkt dat ik dit serieus neem?quote:
quote:
Jimbo schijnt wel goed te zijn in serieus nemen, en Beer duurt wat langerquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dit serieus neem?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |