Blijft handig, die zelfstandigheid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:36 schreef Kyara het volgende:
Ik ben nog bezig met de foto's hoor. Er moesten nog 2 kinderen naar bed en de 3e is boodschappen doen.....
Ja, alleen moest papa mee om de tassen te dragen want dat vertikt meneer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:40 schreef danic het volgende:
[..]
Blijft handig, die zelfstandigheid.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:34 schreef becky27 het volgende:
Jaaaaa ik ben er superblij mee!! Die mok![]()
en die stofjes
![]()
VEEL ook!
Ik had het pas door bij je tweede set hints, toen ik las hoeveel jaar hoeveel er tussen je kindjes zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffff schiet niet op hè zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, alleen moest papa mee om de tassen te dragen want dat vertikt meneer.
Ik had zo'n vermoeden dat mijn afwezigheid niet zou helpenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:45 schreef Sull het volgende:
Ohw mijn vermoeden was juist!
Bedankt GotC!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van schrik van al mijn blunders hierzo vergeten om een foto te maken van de zorgvuldig ingepakte kadootjes. Het is inmiddels 1 groot glitter festijn hier!
Lieke is erg blij met de babylegs en het t-shirt, super schattig!!
En een thermo theeglas (waar ik me zeker aan ga verbranden, zo onhandig als ik ben) en High Tea thee!
De eetstokjes zijn voor de sushi ook helemaal handig!
Het cupcakeboek ook helemaal top![]()
En hoe wist je dat ik echt een moord doe voor kikkers en muizen!!! Jammie!
Bedankt Santa van me! Je week afwezigheid ivm bevalling heeft je de das omgedaan (en je eerste post was vlak voor een post van Yur in het hardlooptopic, vond ik ook verdacht (hoezo sherlock?)! Ik zag jullie als kersverse ouders al helemaal zitten samen te fokken, omdat het kan!)
Ja die glitters helemaal top! Ik heb alles boven de doos uitgepakt maar het shirtje zat heeeeeleemaal onder (en de tafel nu dus ook)haha!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had zo'n vermoeden dat mijn afwezigheid niet zou helpen![]()
Sorry voor de glittersen wat leuk, L. erbij op de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de buit:
Stempels
Stempelkussen
Masking tape (in roze en blauw)
Tijdschrift over haken met haaknaalden
Tijdschrift over stempels en de ontzettend leuke dingen die je er allemaal mee kunt doen
Duplo
En daarna dus nog de hints
en toen voelde ik mij heel dom. Die krant was natuurlijk aan flarden gescheurd dus er zat niks anders op om te kijken op FB wie er uit jouw woonplaats kwam. En pas toen ging er een lichtje branden. Ik was namelijk overtuigd dat mijn Santa een kind had (in elk geval al wat langer dan 2 weken). Zat ik er even naast!
Maar lieve Limone, wat een ontzettend leuk pakket. Dank je wel!En tussendoor ook nog even een bevallen
![]()
SPOILER: Uitpakfestijn van gisterenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F is megagelukkig
Ik denk dat ik het beter in beeld kan vatten dan in woorden
[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 14-12-2013 10:33:00 ]
En met foto's:quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:39 schreef Mineola het volgende:
Lieve lieve lieve Mango, wat een fantastisch pakket!!! Ik ben enorm onder de indruk van je creativiteit, je inpakskills en alle liefde die erin gestoken is![]()
![]()
![]()
![]()
Heel erg bedankt! Je bent echt een topsanta!
De theme songhet Nick en Simon boek (bedankt ook hulpsanta's!) de naamslinger
![]()
![]()
Nu even foto's uploaden....
ik mijnes ook nog niet!quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:07 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb mijn lootje trouwens nog steeds niet gespot...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:43 schreef Chan het volgende:
Susie wat heb je een geweldig pakket voor me gemaakt, dankjewel!
Heerlijke doucheschuim, twee kookboekjes (vooral het pannenkoekenboek is écht helemaal geweldig, aangezien dat een van de weinige dingen zijn die T durft te eten en ik hiermee kan proberen uit te breiden), een eierwekker waarmee ik eindelijk zelf een gelukt ei ga kunnen koken, een garde (scheelt veel gedoe met vorken), jammaaksetje (heel leuk!!), een serveerring (eens kijken wat ik daarmee kan maken
), een geweldige haaktutorial (zal het me dan eindelijk lukken?) en dan nog een zelfgehaakte colsjaal, wat mooi! Zeker niet te klein, en erg mooie kleur! Ik ben er héél blij mee Susie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij dat jij er blij mee bent!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Dit dus!quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:17 schreef Suikertante het volgende:
Oh wat is dit leuk om door te bladeren zeg, wat heeft iedereen geweldige pakketten gekregen!
Spees-update, ik ga snel weer lezen
Sinds gisteren is mijn rijmfunctie ineens uitgeschakeld besef ik nu
Haha, ja, ik had toen toevallig redelijk wat vrije tijd om online te zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 07:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
De dag na het lootjes trekken kreeg ik dat boekje van de kraamzorg (dubbel).Echt een mooi toeval! En sjaaltje (hopelijk niet veel te groot, Bij M. kon hij drie keer om.
) en uiltje zelf gemaakt.
En toen dacht ik: mja, maar wat moet ze daar nou mee, gelukkig heb je katten!
Zo'n soort bal heeft M. hier trouwens ook en hij speelt er nog elke dag mee.
Oja, zooo stom dat ik mezelf de eerste week al verraden had.![]()
Ik had zo gehoopt dat je niet online zou zijn in die ene minuut.
Jaaa dat weet ik dus eigenlijk wel, ik zat er weer naast, ik vind jullie usernames verwarrendquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
Suikertante jij mag opnieuw radenik ben niet jouw santa
Heel erg graag gedaan lieve Dobbey!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:39 schreef dobbey het volgende:
Hier ook de cadeautjes uitgepakt![]()
Wat een super cadeau's en met alles een schot in de roos.
Een schort (had je die zelf gemaakt?) waar vooral mijn man erg blij mee is want ik kreeg meteen de vraag of we dan vanaf nu minder konden gaan wassen als ik in de keuken had gestaan![]()
Een notitieboekje voor mijn favo recepten incl een recept voor Nonnevot, alleen die naam al![]()
Een chocolade mal voor letters en voor bonbons wat zeeeeer welkom is aangezien ik hier nog 40 kg chocola heb staan wat ik nog ga verwerken![]()
Een mini wokpannetje
Siliconen ovenwanten (toch?)
Uitstekers voor kerst
En het meest geniale cadeau ooit ELMO shampoo![]()
Lieve Elmo heeeeel erg bedankt voor de cadeautjes ze passen precies bij mij. Ik heb net een poging gedaan om foto's te uploaden maar het wil nog niet echt. Ik ga straks nog een poging doen. Mocht het niet lukken wil iemand me straks helpen om ze over te zetten van fb naar hier?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:17 schreef Spees_Eend het volgende:
En zo begon het, een paar dagen geleden
De cadeautjes die mij jubelen deden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al vermoedde ik vrij snel dat jij het was
Ik bleef toch met raden in mijn sas
Want ik wist helemaal niet dat ik het al écht geraden had
Jij bracht me weer op het verkeerde pad
Ik ben net met je gedicht begonnen
Dat jij niet kan dichten!? Dat heb je verzonnen.
Het is goed van rijm, maar bovendien heel lief
Mijn uitpakervaring begon dus zeer positief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje ontroerd ging ik door met de pret
Op een klein zacht pakje had ik mijn zinnen gezet
Ik toverde een prachtige sjaal tevoorschijn
Deze zal voor mijn lieve jongetje zijn!
Ik vind hem héél mooi, druk ik op je hart
Niet te saai, en ook niet te apart
Precies wat ik leuk vind voor mijn kleine ventje
Dankjewel voor dit mooie presentje
[ afbeelding ]
Snel ging ik verder, ik had de smaak te pakken!
Mijn aandacht mocht nu niet verzwakken
Cadeau nummer twee valt ook precies in de smaak
Want losse sokken uittrekken doet hij iéts te vaak
[ afbeelding ]
Maar lieve Soesa, wist je ook dat
Er leven in deze mooie maillot zat?
Hiermee breng ik de Sillie aan het schateren
Hier zal hij zijn luier van volwateren
[ afbeelding ]
De pret was nog steeds niet voorbij op dit moment!
Ik zag iets waaruit blijkt dat jij mijn posthistorie kent...
Chocoladepepernoten.. LIEVELINGS!
Een rainbowsandunicornsbelichaming(s)
[ afbeelding ]
Om het feest compleet te maken
Ik heb hiervan kreten uitgeslagen
Want ook dit was een wens van mij
Een tuin vol kruiden op een rij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve Soesa, een hele dikke dank je wel
Jij maakte dit een heel tof spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel voor de fantastische en mega lieve cadeau's lieve Soemp! Jij awesome Santa![]()
Daar is zequote:Op zaterdag 14 december 2013 10:23 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Oooh, Kyara, dus toch!![]()
Ik was er echt zeker van in het begin, maar een tijdje terug met het haaksel voor Spees (toch?) dacht ik: dat komt van Kyara. En toen heb ik je onmiddelijk laten vallen als verdachte. Hoe stom!
En wat een werk heb je ervan gemaakt. Ik ben echt zo verwend.![]()
Nu direct foto's uploaden.
Ik vond het ook bijzonder lastig om te moeten kiezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:24 schreef Soempie het volgende:
Ik heb maar 50 foto's gemaakt vanmorgen.
Nou, daarom heb ik maar schaamteloos 239502332 F's gespamdquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijzonder lastig om te moeten kiezen![]()
Gewoon continu foto's gemaakt tijdens het uitpakken (door saartje vooral).
Potverdorie! Had ik het toch goed hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijzonder lastig om te moeten kiezen![]()
Gewoon continu foto's gemaakt tijdens het uitpakken (door saartje vooral).
Ja, wahahaha! Je vraag toen over mijn S-kind, jonguh, toen wist je al gewoon allang dat ik het wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Potverdorie! Had ik het toch goed hoor. Hihi dank je lieve Santa
!!! Wat een hoop cadeautjes en wat zijn ze leuk!!!
dat kookboek ook!
Jammer dat mijn eerste Santa het niet kom doen maar erg lief dat je het hebt overgenomen en en en! Je hebt het echt tof gedaan. Ik werd zelfs. Een beetje emotioneel van je werk aan het kookboek.
Ik zal zo een foto plaatsen van al dat moois!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja die glitters helemaal top! Ik heb alles boven de doos uitgepakt maar het shirtje zat heeeeeleemaal onder (en de tafel nu dus ook)haha!
Super bedankt, ik vond het echt top! En super dat je na een week al een kloon had aangemaakt!
T. heeft nog steeds af en toe een glitter in z'n haarquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja die glitters helemaal top! Ik heb alles boven de doos uitgepakt maar het shirtje zat heeeeeleemaal onder (en de tafel nu dus ook)haha!
Super bedankt, ik vond het echt top! En super dat je na een week al een kloon had aangemaakt!
Ik kan je vorige bericht niet quoten via mobiel! Dus dan maar zo!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
Suikertante jij mag opnieuw radenik ben niet jouw santa
Ja maar toen begon ik ineens te twijfelen over iets anders wat ik lasquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, wahahaha! Je vraag toen over mijn S-kind, jonguh, toen wist je al gewoon allang dat ik het was![]()
Fijn dat je er een beetje blij mee bent
Heel graag gedaan! Leuke foto's en fijn dat jullie er zo blij mee zijn!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Kersjes het volgende:
Hartstikke bedankt lieve Fannetje, je hebt ons echt gruwelijk verwend
ik: "Oh! Mijn lootje vindt het leuk. En ze werd zelfs een beetje emotioneel van het kookboekquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef klaprooss het volgende:
[..]
dat kookboek ook!
Jammer dat mijn eerste Santa het niet kom doen maar erg lief dat je het hebt overgenomen en en en! Je hebt het echt tof gedaan. Ik werd zelfs. Een beetje emotioneel van je werk aan het kookboek.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ik: "Oh! Mijn lootje vindt het leuk. En ze werd zelfs een beetje emotioneel van het kookboek"
M: "Nou, dan heb je het goed gedaan!".
ik: "Ja, nou, ze is zwanger. Dus op zich is dat dan niet zo moeilijk![]()
M: "Oh. Oooohhhhh. "
Een gesprek in huize coco & man.![]()
Sorry, ik ben wat hyper van alles
Graag gedaan! Ik ben blij te horen dat je het leuk vind want ik vond het erg moeilijk een boekje uit te zoeken voor het hakenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik weet wie mijn Santa is het is gewoon míjn buurvrouwRixtje, dankjewel voor je kadootjes. Heel leuk! Ik heb foto's gemaakt. Die zal ik zo even uploaden.
had jij mijn lootje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou, laatste hint dan, diegene die ik heb heeft zijn cadeau's al uitgepakt.
Ik heb de foto's geüpload trouwensquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:13 schreef Soempie het volgende:
Kyara, wat een leuke, lieve Santa ben jij! Zoveel werk heb je er van gemaakt. Prachtig ingepakte cadeautjes, je gedichten(bij die van broertje, zusje had ik de zakdoekjes nodig), heel gave cadeaus voor M., de baby en mij. Zelfs aan Wiebel heb je gedacht!
![]()
Dankjewel!
ik weet het lekker weheeelquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Ik kan vanavond pas uitpakken maar lees tussendoor wel steeds mee. Genieten dit!![]()
Er is alleen 1 klein probleem. Al mijn verdachten blijken de SS van iemand anders te zijn.
dat vind ik zo zielig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:25 schreef Kyara het volgende:
Okey, wie gaat er turven hoe vaak het kinderbakboek is gegeven?
waarom dacht je het op voorhand?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:20 schreef Fannetje het volgende:
En ik had natuurlijk ook een pakket!![]()
Foto impressie:
Het pakket in originele staat met nieuwsgierige dochter erbij:
[ afbeelding ]
Alle cadeautjes uitgestald en een superleuk gedicht dat mijn vermoeden bevestigde
[ afbeelding ]
Mijn uitpakhulp aan de slag:
[ afbeelding ]
Supertof knutselpakket voor Anne!
[ afbeelding ]
Anne's favoriete cadeau; monstersokken!
[ afbeelding ]
En de complete buit:
[ afbeelding ]
En wat hebben we gekregen?
* Een peperkoekhuisje om te knutselen
* Knutselpakket voor Anne
* Sterretjes en vuurwerkfonteintjes
* Mix voor choco whoopies (ziet er erg lekker uit!)
* Twee paar monstersokken
* Rendierpasta![]()
* Sneeuwpoppetje wat licht geeft
* Zelfgeknutselde kerstboompjes
Heel erg bedankt becky27, we zijn er heel blij mee!
Hihi, ik en naaien? Goede combinatiequote:Op zaterdag 14 december 2013 11:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
waarom dacht je het op voorhand?
En de knopen moet je op de boompjes naaien en in de kerstboom hangen. Ben alleen de lintjes vergeten.
L L L Looollaa lolololo loooolaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Uitgepakt!
Men, wat een verwennerij!![]()
Nagellak in twee mooie kleuren en een mooie voor nailart,
Heerlijke thee,
scentchipsBen heel benieuwd welke geuren jij hebt uitgezocht,
Lekker maskertje
Geurtje en bodylotion van Christina
Thee-hanger![]()
En een boekenlegger voor in mijn leesboek.
Santa bedankt!
De hints zijn:
De naam van mijn dochter was op mijn geboortedag nr 1 in de top 40
Ik ben best wel onhandig
Jouw woonplaats is mijn geboorteplaats
Mijn dochter is langer uit mijn buik dan in mijn buik
Ik ben 32 jaar
In het babytjes topic hoor ik thuis.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh my god, ik ben ZO blij met mijn cadeautjes! Coco, jij was het toch!
Je had me echt aan het twijfelen gebracht jonge, ik wist het echt niet meer![]()
Wat heb je een geweldig pakket gemaakt, echt waar. Dankjewel, ik ben er zelfs een beetje verlegen van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij dit cadeau moest ik echt even slikken. Een heel boek gemaakt met dingetjes over mij en mijn gezin en leuke feitjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel!!
ik ook!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet het lekker weheeel![]()
Ik ben het namelijk niet
Ja, hallo! Wat doet cadeau nummer1 nog dicht terwijl een boel andere cadeautjes al open zijn? Hmmm?? Dat was een zorgvuldig samengestelde volgorde heur!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh my god, ik ben ZO blij met mijn cadeautjes! Coco, jij was het toch!
Je had me echt aan het twijfelen gebracht jonge, ik wist het echt niet meer![]()
Wat heb je een geweldig pakket gemaakt, echt waar. Dankjewel, ik ben er zelfs een beetje verlegen van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij dit cadeau moest ik echt even slikken. Een heel boek gemaakt met dingetjes over mij en mijn gezin en leuke feitjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel!!
Hier ook zo hyper dat ik de helft van de posts niet gelezen heb.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb de foto's geüpload trouwensZie hierboven ergens/
En mijn man is overigens ook blij dat jij mijn santa bentHij vindt het volgens mij vooral leuk om mij zo blij & enthousiast te zien
Nee, geen stalker!! Vind het echt heel bijzonderquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Je vindt me nu dus geen enge stalker?![]()
Martijn met zijn stomme opmerking
Ik ging er echt een beetje door twijfelen
En die kleertjes: kijk maar of je het iets vindt, en anders geef je ze gewoon weg ofzoWeet je smaak niet precies namelijk.
Blij dat je blij bent. Vond het wel een beetje eng hoor!
Nummer 1 was wel open! Het kaartje lag alleen op nummer 11 ofzo iets. Echtquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wat doet cadeau nummer1 nog dicht terwijl een boel andere cadeautjes al open zijn? Hmmm?? Dat was een zorgvuldig samengestelde volgorde heur!
Jaja, ik weet wel waar jongens graag mee spelen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:39 schreef Vlindur het volgende:
Ooooh! Ik ben blij!!
Ik had 7 cadeautjes waarvan 2 daarvan voor de jongens die er super blij mee zijn!! Rienk is al druk aan het spelen
Maar met de hints moet je me helpen hoor.. Ik heb geen idee. Behalve dat je ook op EBay koopt en het bankje leest waar ik had geschreven over de Milka Daim chocolade
Niet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat vind ik zo zielig.je mág kinderen helemaal niet bakken
Yes, helemaal goed!! Wat fijn dat je er blij mee bent. Ik vond het enorm spannend of je het leuk zou vindenquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:08 schreef pessie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitpakfestijn was bij het ontbijt.
Ik ben zo mega verwend door mijn Santa! Ik voel me echt bijzonder! Ben echt zo blij met alles wat ik heb gekregen! Het is echt een mengeling van hobby en dingen waar ik van hou. Super!
De kinderen zijn ook heel blij met hun pakjes!
Marjolijntje,ik weet het bijna zeker: ben jij mijn Santa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Olf op 14-12-2013 14:53:01 ]
oooooooo wat issie mooi!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:34 schreef GotC het volgende:
BJ, de ringen zijn goedgekeurd hoor
[ afbeelding ]
Veel te veel Fokkers voldoen hieraanquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:42 schreef WizzyChrismizzy het volgende:
Maar hee dat kan niet, een post zonder hint!
Komt ie: we hebben meer dan een gemeenschappelijke Facebookvrind!
Kan ik als tip geven dat ik zuidelijk van jou woon.
Ja, hoi, hier!!quote:
Heb je het nagekomen cadeautje eigenlijk ook al ontvangen? Dat is gisteren verstuurd namelijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef klaprooss het volgende:
[..]
dat kookboek ook!
Jammer dat het maar één kant op werkt alleenquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook zo hyper dat ik de helft van de posts niet gelezen heb.Straks uitgebreid alle posts lezen en foto's bekijken.
Maar heb jouw foto's natuurlijk teruggezocht. Wat een ontzettend leuke foto's. Lekker knus zo uitpakken in bed.
Wat is Saar toch een leukerd.Kusje voor het uiltje.
Vond het lastig van de sjaal, want je weet nooit wat de smaak van iemand is, natuurlijk. Maar ik vind hem tof staan (wel nog groot
).
Gaaf om je zo wat beter te leren kennen en vond het heel leuk om cadeautjes voor jullie uit te mogen zoeken.
Hihi, dat had ik stiekem wel gezienquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:35 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nummer 1 was wel open! Het kaartje lag alleen op nummer 11 ofzo iets. Echt
Aww onwijs bedankt! Ik vond het zo'n leuk pakket!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
oooooooo wat issie mooi!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben heeeeeeeel blij dat je zo enthousiast bent over de cadeautjes
De vilten plakletters vind ik zelf ook echt zo ontzettend leuk! Evie heeft soorgelijke letters op haar slaapkamerdeur, en ik heb toendertijd stad en land afgezocht om voor Liene hetzelfde te vinden, zonder resultaat...... en nu kwam ik ze zomaar tegen![]()
![]()
![]()
en geen kloon, maar wel met veel liefde de aandacht een gedicht en cadeautjes gemaakt.![]()
Vond het leuk om je SS te zijn![]()
DML?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:46 schreef Sintur_Vlindur het volgende:
[..]
Jaja, ik weet wel waar jongens graag mee spelen!
Je kinderen moeten eens hier komen, ze zouden zich in geen 100 jaar vervelen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:01 schreef Sintur_Vlindur het volgende:
En 3x raden wat hier nog ligt
Een cadeautje voor jou, zelfs voorzien van gedicht![]()
Met mijn stomme kop dus helemaal gemist
Waardoor jij nu achter het net vist
Sorry
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:41 schreef Vlindur het volgende:
En ja As1981, klopt!
Dat jij die vlinders vroeg was natuurlijk geweldig
Dus vandaar dat je geen hint meer kreeg
Ik vond de oorbellen vooral heel moeilijk. 1001 keuzequote:Op zaterdag 14 december 2013 12:15 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wat een toeval dan dat ik dat op mijn lijstje schreef. Ik vind het echt heel leuk dat jij mijn santa was!!!!
Oh kijk mijn lootje en Secret Santa goed samenwerken!quote:
Ik vind ze leuk! Dus goede keuze.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vond de oorbellen vooral heel moeilijk. 1001 keuze
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:20 schreef Tally het volgende:
En na het openen van de pakjes nog meer
Zoë moet haar pakje nog openen dus foto's volgen nog!
Maar wat een super cadeautjes
Ik denk dat ik het weet! Maar ik zeg niks..quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]geen DML dus, die heeft er maar 1!
Aarg, ik weet hetniet!!
Ik moest huilen zo liefquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:22 schreef Suikertante het volgende:
[..]Ja ik ben het!!
Was het gedicht echt zo erg?De afsluiter was toch positief he?
Ik moet nu naar m'n werk, verheug me nu al op het thuiskomen!
Yeah!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:10 schreef Wizzy het volgende:
Alle pakjes zijn uitgepakt.
[ afbeelding ]
We zijn erg blij!![]()
![]()
. We springen als een kangoeroe in het rond
. Krijg niet de rust om een berichtje te posten. Heel erg bedankt Secret Santa
![]()
![]()
![]()
Ik hoefde zelfs niet te lachen om je zelf gemaakte kado. Het is namelijk erg mooi.![]()
[ afbeelding ]
Super bedankt! Echt super! Ik vond het heel leuk dat jij mijn Santa was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:54 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Yes, helemaal goed!! Wat fijn dat je er blij mee bent. Ik vond het enorm spannend of je het leuk zou vinden
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:55 schreef Olf het volgende:
Oh en Burdie, dochter is ook heeeeeel blij met haar kado's!Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en beterschap voor je meisje
!
Ik vind het trouwens behoorlijk frappant dat jij degene bent waardoor ik überhaupt meedeed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Ik kan vanavond pas uitpakken maar lees tussendoor wel steeds mee. Genieten dit!![]()
Er is alleen 1 klein probleem. Al mijn verdachten blijken de SS van iemand anders te zijn.
Graag gedaan! En what gave me away?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:11 schreef amaranta het volgende:
Foto's volgen nog maar...., take à picture bedankt??
Ja. Klopt. Ik was vergeten mijn Foknaam te vermeldenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Saffier het volgende:
En pas aan deze post wist ik (na de kaart) dat jij het was:
"Riley slaapt nog. Dus ik moet nog even wachten
Wat een leuke cadeaus zijn er gegeven. "
Omentielvo.... Ben jij mijn santa?!?!
bij Luc vergeleken valt dit best meequote:Op zaterdag 14 december 2013 12:34 schreef Susie het volgende:
En ja..... mijn dochter kwijlt een beetje.....![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
(Ik ben er zelf wel erg trots op. Zo mooi regelmatig enzo. Ik leer het nog wel eens.) kijk Spuug!)
graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:27 schreef Susie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Anouk vond het uitpakken helemaal super! En wat een leuke cadeau-tjes allemaal!
De sloffen moesten gelijk aan, maar wel door AnoukMaar nu heb ik ze aan hoor, heerlijk warm
![]()
En ik geloof dat ik een vogeltje moet haken, maar dat zal toch lukken?
Sam1993, bedankt voor het leuke pakket!Ben er erg blij mee!
(toch Sam?)
Ik ben zo blij dat je het leuk vind! Die mok dat moest, geen ultiem SS-kitsch-pakje zonder mok en/ of kaarsenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Lieve stippesTAP, je cadeaus zijn uitgepakt en och och och wat zijn we verwend!
Ik heb foto's gemaakt maar ga ze straks even uploaden, via d'r computer gaat toch makkelijker dan mobiel.
Over wie je bent moet ik nog gaan puzzelen. Ik moest huilen om je zinnetje in je gedicht dat je naar t ziekenhuis moet voor een vers kindje...
Ik ben spuugberoerd wakker geworden met een hoofdpijn niet normaal, maar ik werd echt heel erg blij van de cadeautjes (en peuter ook!!).
Wat er in de doos zat:
- een paarse mok
- een zelfgebreide/gehaakte sjaal, paars (love it!!!)
- dikkie dik boekjes
- fotolijstje met floddertje (andere Annie mg schmidt naam... Poeh, Janneke?)
- vingerpoppetjes voor Eva
- my little pony stickers voor eva
- kersepittenzak met een uiltje
- handwarmertje in vorm van datzelfde uiltje
- 2 zakjes chocolaatjes (Eva heeft al 28462x gevraagd of die open mogen)
Enorm bedankt, echt heel erg tof!!
Foto's volgen later vandaag, en ik ga nog even verder puzzelen wie jij bent!
Ja! Sorry helemaal vergeten te noemen. Ultraschattig! Met het opsommen van cadeautjes keek ik naar de tafel en Eva was er mee aan de wandel gegaan. 'Zo moet ie!' zegt ze dan, terwijl ze rammeltquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:53 schreef stippesTAPpestippesTAP het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je het leuk vind! Die mok dat moest, geen ultiem SS-kitsch-pakje zonder mok en/ of kaarsen
Er zat alleen toch ook nog een klein rammelend pakje bij hoop ik?
Jaquote:
Gelukkig, ik schrok even.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja! Sorry helemaal vergeten te noemen. Ultraschattig! Met het opsommen van cadeautjes keek ik naar de tafel en Eva was er mee aan de wandel gegaan. 'Zo moet ie!' zegt ze dan, terwijl ze rammelt
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:49 schreef Shandaly het volgende:
Vanochtend lagen de cadeautjes nog rustig te wachten...
[ afbeelding ]
en toen was mijn uitpakhulp wakker:
[ afbeelding ]
de buit:
[ afbeelding ]
- een cupcaketray die ook in mijn oventje past
- lekkere mama-verwendingetjes
- fotolijstje voor op m'n werk
- prentenboek
Het boek heb ik al voor moeten lezen, wat een leuke!
En ik ga maar gauw een goed recept zoeken voor lekkere cupcakes
Dank je wel Santaly Chan!!
Als je goed kijkt op het kaartje, zie je de winkelnaam waar het gekocht is. Die winkel is alleen in Groningen. En die winkel heb ik ook geliked op Facebook. (Ok, dit was een megahint!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:43 schreef Enfermera het volgende:
En nu heb ik nog steeds werkelijk geen idee wie je bent![]()
![]()
Dat ik de naam van je dochter wel leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Graag gedaan! En what gave me away?
Haha, en ik haar maar 'peuter' etc noemen om het niet te makkelijk te makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ik de naam van je dochter wel leuk zou vinden.
Zoveel Eefjes zijn er niet. En je zei dat je zwanger was, dus ik bliekte even in z&g en zag daar bevestigd dat jij indd zwanger bent.
Dus ik dacht, dat wordt mijn 1e gok!
Zit er geen gedicht in de envelop bovenop?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:01 schreef klumsy het volgende:
ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik erachter moet gaan komen wie mijn santa is,
want zonder gedicht of hint is het lastigDus santa heb je een hintje voor mij?
Anders wacht ik wel tot er 1 iemand overblijft
Ik ben echt heel benieuwd naar een fotoquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef klaprooss het volgende:
[..]
dat kookboek ook!
Niet nog een envelop dus?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:57 schreef klumsy het volgende:
Nope alleen een mooie "tekening" en kerstkaart
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:10 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Als je goed kijkt op het kaartje, zie je de winkelnaam waar het gekocht is. Die winkel is alleen in Groningen. En die winkel heb ik ook geliked op Facebook. (Ok, dit was een megahint!) En Groningen is voor mij nog geen half uur rijden met de auto.
De hoeveelheid plakband had een reden. Ik was namelijk bang dat het pakket ergens onderweg misschien nat zou worden van de regen, en dat die servetjes binnenin dat regenwater dan zouden opslurpen en het een kliederboel zou worden. Dus daarom maakte ik de doos waterdicht met die achterlijk grote hoeveelheid plakband!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd naar een foto![]()
Nee.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Nee.
Nog een paar hints dan.
2 van mijn 3 kinderen zitten in Groningen op school. Ik ben creatief. Perfectionistisch. Houd van lekker eten. Ook van haken. Heb geen huisdieren.
Weet je het nu?
Hij is echt heel mooi. Ik ben er echt heel blij mee!quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha, daar kan ze mooi ingroeien (zo tegen de zomer past het wel denk ik)
(Ik ben er zelf wel erg trots op. Zo mooi regelmatig enzo. Ik leer het nog wel eens.) kijk Spuug!)
En die zelfdrogende klei-dingen kan je gewoon wegkeilen hè.het idee was leuk, de uitvoering voor verbetering vatbaar. Al vond ik de camee wel mooi geworden.
Ik bedenk me nu pas dat ik nog een appel(kaneel) kaars wilde kopen. Vond het zo'n briljant idee. Een geur voor de ene dochter en een geur voor de andere dochter. Maar goed, die is in de chaos in mijn hoofd gebleven.
Tja.....ik verklap niksquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Ja jij wel!Maar Enfermera ook?
ja, die zijn lekker hè?quote:
Daar ben ik nu ook mee bezigquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, die zijn lekker hè?oh man, wij (vr)eten ons een verklemming.
Fijn om te horen!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:00 schreef Kursor het volgende:
Spees_Eend, dank je wel voor je lieve pakket!Ik ben er blij mee, dochter ook en manlief mag lekker meegenieten. En buikbaby heeft zijn/haar allereerste cadeautje gekregen
. Ontzettend bedankt!
Foto's volgen zeer zeker, maar dochter is wat te druk om nu de computer aan te slingeren. Hopelijk vanmiddag al maar zeker vanavond!
Zal d'r dan wat leuks bij proberen te dichten.
recept hebben?quote:
ja zie je! Ik herkende de labels (die hangen ook aan het cadeau van Danic) maar kwartje was niet gevallen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:10 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Als je goed kijkt op het kaartje, zie je de winkelnaam waar het gekocht is. Die winkel is alleen in Groningen. En die winkel heb ik ook geliked op Facebook. (Ok, dit was een megahint!) En Groningen is voor mij nog geen half uur rijden met de auto.
De hoeveelheid plakband had een reden. Ik was namelijk bang dat het pakket ergens onderweg misschien nat zou worden van de regen, en dat die servetjes binnenin dat regenwater dan zouden opslurpen en het een kliederboel zou worden. Dus daarom maakte ik de doos waterdicht met die achterlijk grote hoeveelheid plakband!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lieve Santa, je mooie tas staat me al de hele dag aan te staren terwijl ik van hot naar her moet vliegen. Je gedicht heb ik al gelezen, daar kan ik al vliegend lekker op broeden. Voor het uitpakken wil ik goed de tijd nemen dus dat komt zodra ik minimaal 10 min. kan zitten. Otje heeft al wel één pakje mogen uitpakken en ze zit het hele toffe boek nu achterin de auto te lezenen wat een lieve knoopjes zaten erop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals bedankt lieve Spees, ook voor je kaartjes tussendoor![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Kursor het volgende:
Het vervolg! Leuk dat je 'live' mee kan kijken nu Spees!
Gedicht laat ik dan maar zitten, dan duurt het nog uren
Maar even onder spoiler, want volgens mij heb ik het plaatsen van normaal formaat foto's nog niet helemaal onder de knie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals bedankt lieve Spees, ook voor je kaartjes tussendoorWat fijn dat je er blij mee bent!
Het zijn inderdaad Eindhovense gloeilampjes en ik heb ze gevuld met voetenbadzoutVoor als je straks hoogzwanger bent, kun je na een drukke dag lekker met je voeten weken!
Ik ben echt opgelucht dat je het leuk vindt!
Dat fietsje was trouwens een cadeau voor Silvijns eerste verjaardag, daar had ik de doos nog van![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:47 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn Santa is Mineola! Vanavond een update met foto's!! Uurtje wifi kopen want dit is naar!!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef bellelena het volgende:
Ohhhhhhhh Danic ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
[ afbeelding ]
Heel erg verwend met:
- Knoopjes! Stoffen en houten ♥
- Een etuitje voor mijn haaknaalden ♥
- Een doos om naai/haak/breispulletjes in op te bergen! ♥
- Een supertoffe houten bloem voor Nin om mee te spelen ♥
We zijn er echt heel erg blij mee, een schot in de roos!
En het ♥ gedicht ♥ is ook echt nog een speciale vermelding waard, wat was ie mooi! Eentje om te bewaren, ik denk dat ik nog nooit zo'n lief gedicht heb gekregen!
[ afbeelding ]
Dankjewel, vond je het ook leuk om mijn Santa te zijn?
En nu ga ik de rest lezen, ben ook heel nieuwsgierig naar wat jullie allemaal hebben gekregen!
Echt heel erg leuk, Nin is nu al fan van de bloem! Zeker leuk bij mijn 'eigen' nick, ik moest er ook al aan denken!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Ik vond het heel erg leuk. Voor mij ook leuk om eens out of the box cadeautjes te kopen.
Ik vond het cadeautje voor Nin wel passend vanwege je originele nick. Waren de houten knoopjes een beetje je smaak? Of vond het best moeilijk en heb daar heel lang voor die knopenkast zitten staren
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Nee.
Nog een paar hints dan.
2 van mijn 3 kinderen zitten in Groningen op school. Ik ben creatief. Perfectionistisch. Houd van lekker eten. Ook van haken. Heb geen huisdieren.
Weet je het nu?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef Santa-Enfermera het volgende:
[..]
Ja jij wel!Maar Enfermera ook?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]![]()
godskolere dit is echt frustrerend. Heb ik dan zo'n bord voor mn kop?
![]()
![]()
yepquote:
Nog een laat fotoverslag van vanochtend:quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:57 schreef Olf het volgende:
[..]
Jeeeeee! Hopelijk vindt M z'n gadgets ook tof!![]()
En waaaaaaauw die andere pakjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, echt tof! WAAROM IS HET VOORBIJ![]()
Dankjewel!![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:22 schreef Suikertante het volgende:
[..]Ja ik ben het!!
Was het gedicht echt zo erg?De afsluiter was toch positief he?
Ik moet nu naar m'n werk, verheug me nu al op het thuiskomen!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:07 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
yepzit de zwarte armband er niet bij? Van fietsband en kraaltjes?
Fijn dat het in de smaak valt! Oh over dat N&S boekje heb ik me zo lopen verkneukelenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:08 schreef Mineola het volgende:
[..]
En met foto's:
[ foto's ]
Wat zat erin: gedicht, chocoladeletter, thee, briljante persoonlijke tips van Nick en Simon, maskertje, cupcakemix en cupcakevormpje, zelfgemaakte naamslinger, tijdschrift, autootje voor kind, koelkastmagneet
Lieve Mango nogmaals bedankt!!!! Echt supergaaf, ben er heeeeel blij mee!![]()
![]()
![]()
zou in het uilenpapier moeten zitten,mijn eigen gemaakte met al jou favo kleurtjes erin verwerkt. Als je hem niet vind kijk ik nog vanavond boven in freubel ruimte. En verder heel graag gedaan, had je al snel door dat ik het was?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]nee? Of moet ik tussen t vuilnis kijken nu
+1 iedereen heeft zo zijn best gedaan!quote:
zag je t pakje op een foto in /uit de doos?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:21 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
zou in het uilenpapier moeten zitten,mijn eigen gemaakte met al jou favo kleurtjes erin verwerkt. Als je hem niet vind kijk ik nog vanavond boven in freubel ruimte. En verder heel graag gedaan, had je al snel door dat ik het was?
ik zie het niet zo snel,kijk als Roy op bed ligt nog goed en zoek nog wel even tussen de vele bakjes. En dan stuur ik je hem na.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zag je t pakje op een foto in /uit de doos?
en stiekem wel, want je schrijft vaak dingen los van elkaar die eigenlijk aan elkaar moetenhaha
En je hebt 3 dingen voor mij gekocht, die ik voor een ander lootje (ander groepje) heb gekochtquote:
Hihi snap ik! Ik ben alleen nu even niet thuis! Ik zal het snel proberen als ik thuis ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:58 schreef Sintur_Vlindur het volgende:
Nou vooruit, nog 1 hint
Ik heb meer dan 1 kind
Het zijn er meerdere, mijn grote pracht
En allemaal.... van hetzelfde geslacht!
Toch gelukt!quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Lieve Kerst_Soes!
Super bedankt voor alle cadeaus! Ik heb alleen slechte telefoonfoto's bij te weinig lichten ik krijg ze ook niet lekker geüpload. Maar na net zwemmen ga ik dat doen, beloofd!
Allemaal leuk, lief én lekker![]()
Thanks PureEvil! Ik vind het super
ook al deed ik niet mee, had lieve Santadroom een pakketje voor mij.quote:
Wie staan er nu nog op je lijst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef klumsy het volgende:
Mag ik nog een hintje
Kon wel wat mensen wegstrepen maar niet genoeg
Die zou ik zomaar kunnen weten. Zonder te hebben teruggelezen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef santaklums het volgende:
[..]
Wie staan er nu nog op je lijst.
Is er geen die de wegwijst?
We posten samen in een topic.
En over mijn katten typ ik regelmatig.
Okquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:47 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel PureSanta![]()
Ik kan weer aan de knutsel
[..]
Graag gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
en, al een idee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:47 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel PureSanta![]()
Ik kan weer aan de knutsel
[..]
Graag gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
Nee nog nietquote:
Sorry, ik wilde je het niet te makkelijk makenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:02 schreef YPPY het volgende:
Aaaaaaw.... Wie maakt er dan ook woordzoekerd van de hints!![]()
De laatste heb ik af, wat dichtbij! Kom ik regelmatig in de buurt, had het pakketje wel op kunnen halen.
De andere twee maak ik morgen. Dan hoop ik een goede gok te kunnen doen.
Het is niet erg, als ik fatsoenlijk kon zitten, was het allang afgeweest.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef Jippie_ik_heb_YPPY het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde je het niet te makkelijk maken. En wat leuk dat je hier regelmatig bent.
Wat doe je in een dorp als dit
Moet ik je helpen en de antwoorden geven zodat je makkelijker kunt gaan raden?
En anders zoeken op het borduurstuk hier op het forum. Dat is op zich ook een hele duidelijke.
Ja het is ook niet niks, dus doe maar rustig aan. Ik hoor het wel als je wat hulp wilt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het is niet erg, als ik fatsoenlijk kon zitten, was het allang afgeweest.ik ga ze morgen maken en als ik er dan nog niet uitkom, wil ik graag hulp.
Twee vriendinnen komen uit jouw dorp (maar die zijn er vertrokken). Ik werk in de regio daar.
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:07 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
ook al deed ik niet mee, had lieve Santadroom een pakketje voor mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klumsy ben jij mijn Santa??
aan die kattenhint heb ik niksquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef santaklums het volgende:
[..]
Wie staan er nu nog op je lijst.
Is er geen die de wegwijst?
We posten samen in een topic.
En over mijn katten typ ik regelmatig.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef klumsy het volgende:
[..]
Jahopelijk vind je de cadeautjes wat
Ik had een hulpje hoor, die wat beter was met de hints onlinequote:
Heel veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef As1981 het volgende:
Hierbij mijn foto's nog
[ link | afbeelding ]
blij dat hij eindelijk open mocht
[ link | afbeelding ]
mijn uitpak hulpjes <3
[ link | afbeelding ]
hun eigen cadeautje uitpakken
[ link | afbeelding ]
de buit
[ link | afbeelding ]
Blij met zijn boek.
Hij zei mama nu zijn jij en ik samen jarig <3
Wat een blunder hé! Net voor de eindstreep toch nog gefaald...Of had je aan dé hint in het pakje ook genoeg? Leuk die fotocollage!quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh kijk mijn lootje en Secret Santa goed samenwerken!![]()
Wij zijn echt superblij met alle mooie cadeautjes en de aandacht. Zelfs mijn man was ontroerd door de moeite die er in is gestoken en alle cadeautjes! Mijn dochter roept, dus mijn verslag volgt later. Hier alvast de foto-impressie!
[ link | afbeelding ]
vanmorgen geloof ik ,ik wacht ook op haarquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef SecretSkittles het volgende:
Is Skittles hier vandaag al gesignaleerd? Of heb ik straal over haar berichten heen gelezen?
Geen pc in de buurt, dus zoeken is even lastig...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:48 schreef klumsy het volgende:
ok, ik ga een gokje wagen, want geen idee of je kitten hebtdus misschien slaat het nergens op
ferrari_rood ben jij mijn Santa?
nog meer hulp?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Gulara het volgende:
Hier staat ie wel goed.
Heb m'n laatste cadeautje 'uitgepakt'. Wow!Echt heel leuk!
Dankjewel:
Mango![]()
As![]()
Coco![]()
Mineola![]()
Shandaly![]()
Vlindur![]()
Suiker![]()
Hilzillah![]()
Belle![]()
Spees![]()
Roosje![]()
Kursor![]()
Kyara![]()
Sparkling![]()
En natuurlijk Keshet![]()
![]()
Echt zo ontzettend tof!
Ben er super blij mee!
En deze speciale mag even op de foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, zoooo lief!![]()
![]()
![]()
Hier staat ie wel goed.
Dankjewel:
Mango![]()
As![]()
Coco![]()
Mineola![]()
Shandaly![]()
Vlindur![]()
Suiker![]()
Hilzillah![]()
Belle![]()
Spees![]()
Roosje![]()
Kursor![]()
Kyara![]()
Sparkling![]()
![]()
Echt zo ontzettend tof!
Ben er super blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, zoooo lief!![]()
![]()
![]()
Wat vond je van de kaartjes?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens behoorlijk frappant dat jij degene bent waardoor ik überhaupt meedeed.![]()
En dat je pakketje niet eens het eerste van jou was wat hier belandde.![]()
It's a conspiracy!![]()
Ik heb net m'n herfstthee op.Niet onder een dekentje hoor. Onder de ventilator.
Zo maar eens kaartjes lezen.
Ik ben blij met alles. Echt heel tof en lief en zo!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef Keshet het volgende:
[..]
Wat vond je van de kaartjes?
Er was nog een pagina.![]()
Dit is niet mijn dag.![]()
Fijn dat je er zo blij mee bent! Dank aan alle Santa's die een kaartje hebben gestuurd!![]()
Hier staat ie wel goed.
Dankjewel:
Mango![]()
As![]()
Coco![]()
Mineola![]()
Shandaly![]()
Vlindur![]()
Suiker![]()
Hilzillah![]()
Belle![]()
Spees![]()
Roosje![]()
Kursor![]()
Kyara![]()
Sparkling![]()
![]()
Echt zo ontzettend tof!
Ben er super blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, zoooo lief!![]()
![]()
![]()
Hier staat ie wel goed.
Dankjewel:
Mango![]()
As![]()
Coco![]()
Mineola![]()
Shandaly![]()
Vlindur![]()
Suiker![]()
Hilzillah![]()
Belle![]()
Spees![]()
Roosje![]()
Kursor![]()
Kyara![]()
Sparkling![]()
![]()
Echt zo ontzettend tof!
Ben er super blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, zoooo lief!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Er is dus iets met pieken, geld, dat idee. Dus ik had bedacht: Piekie! Of Rixt!![]()
Maar blijkbaar niet. En nu weet iedereen het behalve ik.
Op basis van de tekst (woonplaats?) denk ik aan Chan, maar ik zit er vast weer gruwelijk naast.
Maar wie je ook bent (Ooit zal ik het wel raden, toch? Toch!): Ontzettend bedankt! Wat een leuke, passende kadootjes voor ons.
Ik gok dat we er nog heel lang plezier van gaan hebben.
![]()
![]()
A grand adventure has begun.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een geweldig uitpakfestijn! En die superhelm..
Maar Keshet, die snoepjes, die kaartjes, dat is toch hint genoeg?
Ja maar! Ik verdacht vanaf het begin Evenstar maar die ontkent en nu kom ik er niet meer uit. Maaaaaaar....als ik alles op een rijtje zet.....dan moet het haast wel...of toch niet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een geweldig uitpakfestijn! En die superhelm..
Maar Keshet, die snoepjes, die kaartjes, dat is toch hint genoeg?
Ik verhuur mijn postcode voor feesten en Secret Santarondes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat deed jouw postcode trouwens op mijn pakje Keshet? Ik trapte er haast is totdat ik me besefte dat jij Gulara had
Je moet er wat van leren he! Annes knutselpakket is ook een uitdaging heurquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:29 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Hihi, ik en naaien? Goede combinatieMaar ik zal een poging doen
Je hints waren dat je meer dan 1 kind had, het erg druk had met je werk en vooral veel te vinden was in het kleertjestopic. Ik dacht toen direct aan jou
Ah, fijn!! Met dank aan Kyara (al weet ze dat niet), maar die heeft mij eens een tijd terug op de Ebay facebook op het bestaan van die dingen gewezen. Ik vind ze zelf namelijk ook geweldigquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:27 schreef klaprooss het volgende:
Pakketje is trouwens binnen. Vriend en ik hebben het opengescheurd in de auto en we zatten alle twee te aaah-en "wat istie leeeeuheeeuk" voor onze kleine draak
! Echt heel leuk gekozen!
Yaaaaay, foto's!quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:39 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Toch gelukt!
We hebben uitgepakt tijdens het ontbijt!
Babyspul
[ afbeelding ]
Nog heel veel pakjes over!
[ afbeelding ]
Aangezien ik nog geen lief/mooi/spambaaar kind heb, moeten jullie het met mn 2 lieve poezen doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het totaal pakkethele leuke goed passende cadeautjes!
Nogmaas bedankt santa Cocotrimonium
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik verhuur mijn postcode voor feesten en Secret Santarondes.![]()
Kers, pas een dag nadat je tegen me zei dat je de mijne had gebruikt bedacht ik me dat dat misschien niet zo handig was.
kippen? Tja, geen idee. En ik zeg niet dat je het goed hebt hè? Of fout for that matter. Alleen dat ik denk dat het niet zo moeilijk is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja maar! Ik verdacht vanaf het begin Evenstar maar die ontkent en nu kom ik er niet meer uit. Maaaaaaar....als ik alles op een rijtje zet.....dan moet het haast wel...of toch niet?
En wat heeft Evenstar met kippen te maken? Ik snap er niks meer van.![]()
Ik durf niet meer te raden.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, fijn!! Met dank aan Kyara (al weet ze dat niet), maar die heeft mij eens een tijd terug op de Ebay facebook op het bestaan van die dingen gewezen. Ik vind ze zelf namelijk ook geweldig
[..]
Yaaaaay, foto's!![]()
Ik vind het echt jammer dat het voorbij is. In het algemeen. Vond het echt een tof iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |