quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ik: "Oh! Mijn lootje vindt het leuk. En ze werd zelfs een beetje emotioneel van het kookboek"
M: "Nou, dan heb je het goed gedaan!".
ik: "Ja, nou, ze is zwanger. Dus op zich is dat dan niet zo moeilijk![]()
M: "Oh. Oooohhhhh. "
Een gesprek in huize coco & man.![]()
Sorry, ik ben wat hyper van alles
Graag gedaan! Ik ben blij te horen dat je het leuk vind want ik vond het erg moeilijk een boekje uit te zoeken voor het hakenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik weet wie mijn Santa is het is gewoon míjn buurvrouwRixtje, dankjewel voor je kadootjes. Heel leuk! Ik heb foto's gemaakt. Die zal ik zo even uploaden.
had jij mijn lootje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou, laatste hint dan, diegene die ik heb heeft zijn cadeau's al uitgepakt.
Ik heb de foto's geüpload trouwensquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:13 schreef Soempie het volgende:
Kyara, wat een leuke, lieve Santa ben jij! Zoveel werk heb je er van gemaakt. Prachtig ingepakte cadeautjes, je gedichten(bij die van broertje, zusje had ik de zakdoekjes nodig), heel gave cadeaus voor M., de baby en mij. Zelfs aan Wiebel heb je gedacht!
![]()
Dankjewel!
ik weet het lekker weheeelquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:00 schreef Keshet het volgende:
Ik kan vanavond pas uitpakken maar lees tussendoor wel steeds mee. Genieten dit!![]()
Er is alleen 1 klein probleem. Al mijn verdachten blijken de SS van iemand anders te zijn.
dat vind ik zo zielig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:25 schreef Kyara het volgende:
Okey, wie gaat er turven hoe vaak het kinderbakboek is gegeven?
waarom dacht je het op voorhand?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:20 schreef Fannetje het volgende:
En ik had natuurlijk ook een pakket!![]()
Foto impressie:
Het pakket in originele staat met nieuwsgierige dochter erbij:
[ afbeelding ]
Alle cadeautjes uitgestald en een superleuk gedicht dat mijn vermoeden bevestigde
[ afbeelding ]
Mijn uitpakhulp aan de slag:
[ afbeelding ]
Supertof knutselpakket voor Anne!
[ afbeelding ]
Anne's favoriete cadeau; monstersokken!
[ afbeelding ]
En de complete buit:
[ afbeelding ]
En wat hebben we gekregen?
* Een peperkoekhuisje om te knutselen
* Knutselpakket voor Anne
* Sterretjes en vuurwerkfonteintjes
* Mix voor choco whoopies (ziet er erg lekker uit!)
* Twee paar monstersokken
* Rendierpasta![]()
* Sneeuwpoppetje wat licht geeft
* Zelfgeknutselde kerstboompjes
Heel erg bedankt becky27, we zijn er heel blij mee!
Hihi, ik en naaien? Goede combinatiequote:Op zaterdag 14 december 2013 11:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
waarom dacht je het op voorhand?
En de knopen moet je op de boompjes naaien en in de kerstboom hangen. Ben alleen de lintjes vergeten.
L L L Looollaa lolololo loooolaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Uitgepakt!
Men, wat een verwennerij!![]()
Nagellak in twee mooie kleuren en een mooie voor nailart,
Heerlijke thee,
scentchipsBen heel benieuwd welke geuren jij hebt uitgezocht,
Lekker maskertje
Geurtje en bodylotion van Christina
Thee-hanger![]()
En een boekenlegger voor in mijn leesboek.
Santa bedankt!
De hints zijn:
De naam van mijn dochter was op mijn geboortedag nr 1 in de top 40
Ik ben best wel onhandig
Jouw woonplaats is mijn geboorteplaats
Mijn dochter is langer uit mijn buik dan in mijn buik
Ik ben 32 jaar
In het babytjes topic hoor ik thuis.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh my god, ik ben ZO blij met mijn cadeautjes! Coco, jij was het toch!
Je had me echt aan het twijfelen gebracht jonge, ik wist het echt niet meer![]()
Wat heb je een geweldig pakket gemaakt, echt waar. Dankjewel, ik ben er zelfs een beetje verlegen van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij dit cadeau moest ik echt even slikken. Een heel boek gemaakt met dingetjes over mij en mijn gezin en leuke feitjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel!!
ik ook!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet het lekker weheeel![]()
Ik ben het namelijk niet
Ja, hallo! Wat doet cadeau nummer1 nog dicht terwijl een boel andere cadeautjes al open zijn? Hmmm?? Dat was een zorgvuldig samengestelde volgorde heur!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh my god, ik ben ZO blij met mijn cadeautjes! Coco, jij was het toch!
Je had me echt aan het twijfelen gebracht jonge, ik wist het echt niet meer![]()
Wat heb je een geweldig pakket gemaakt, echt waar. Dankjewel, ik ben er zelfs een beetje verlegen van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij dit cadeau moest ik echt even slikken. Een heel boek gemaakt met dingetjes over mij en mijn gezin en leuke feitjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel!!
Hier ook zo hyper dat ik de helft van de posts niet gelezen heb.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb de foto's geüpload trouwensZie hierboven ergens/
En mijn man is overigens ook blij dat jij mijn santa bentHij vindt het volgens mij vooral leuk om mij zo blij & enthousiast te zien
Nee, geen stalker!! Vind het echt heel bijzonderquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Je vindt me nu dus geen enge stalker?![]()
Martijn met zijn stomme opmerking
Ik ging er echt een beetje door twijfelen
En die kleertjes: kijk maar of je het iets vindt, en anders geef je ze gewoon weg ofzoWeet je smaak niet precies namelijk.
Blij dat je blij bent. Vond het wel een beetje eng hoor!
Nummer 1 was wel open! Het kaartje lag alleen op nummer 11 ofzo iets. Echtquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wat doet cadeau nummer1 nog dicht terwijl een boel andere cadeautjes al open zijn? Hmmm?? Dat was een zorgvuldig samengestelde volgorde heur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |