Heel erg graag gedaan lieve Dobbey!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:39 schreef dobbey het volgende:
Hier ook de cadeautjes uitgepakt![]()
Wat een super cadeau's en met alles een schot in de roos.
Een schort (had je die zelf gemaakt?) waar vooral mijn man erg blij mee is want ik kreeg meteen de vraag of we dan vanaf nu minder konden gaan wassen als ik in de keuken had gestaan![]()
Een notitieboekje voor mijn favo recepten incl een recept voor Nonnevot, alleen die naam al![]()
Een chocolade mal voor letters en voor bonbons wat zeeeeer welkom is aangezien ik hier nog 40 kg chocola heb staan wat ik nog ga verwerken![]()
Een mini wokpannetje
Siliconen ovenwanten (toch?)
Uitstekers voor kerst
En het meest geniale cadeau ooit ELMO shampoo![]()
Lieve Elmo heeeeel erg bedankt voor de cadeautjes ze passen precies bij mij. Ik heb net een poging gedaan om foto's te uploaden maar het wil nog niet echt. Ik ga straks nog een poging doen. Mocht het niet lukken wil iemand me straks helpen om ze over te zetten van fb naar hier?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:17 schreef Spees_Eend het volgende:
En zo begon het, een paar dagen geleden
De cadeautjes die mij jubelen deden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al vermoedde ik vrij snel dat jij het was
Ik bleef toch met raden in mijn sas
Want ik wist helemaal niet dat ik het al écht geraden had
Jij bracht me weer op het verkeerde pad
Ik ben net met je gedicht begonnen
Dat jij niet kan dichten!? Dat heb je verzonnen.
Het is goed van rijm, maar bovendien heel lief
Mijn uitpakervaring begon dus zeer positief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje ontroerd ging ik door met de pret
Op een klein zacht pakje had ik mijn zinnen gezet
Ik toverde een prachtige sjaal tevoorschijn
Deze zal voor mijn lieve jongetje zijn!
Ik vind hem héél mooi, druk ik op je hart
Niet te saai, en ook niet te apart
Precies wat ik leuk vind voor mijn kleine ventje
Dankjewel voor dit mooie presentje
[ afbeelding ]
Snel ging ik verder, ik had de smaak te pakken!
Mijn aandacht mocht nu niet verzwakken
Cadeau nummer twee valt ook precies in de smaak
Want losse sokken uittrekken doet hij iéts te vaak
[ afbeelding ]
Maar lieve Soesa, wist je ook dat
Er leven in deze mooie maillot zat?
Hiermee breng ik de Sillie aan het schateren
Hier zal hij zijn luier van volwateren
[ afbeelding ]
De pret was nog steeds niet voorbij op dit moment!
Ik zag iets waaruit blijkt dat jij mijn posthistorie kent...
Chocoladepepernoten.. LIEVELINGS!
Een rainbowsandunicornsbelichaming(s)
[ afbeelding ]
Om het feest compleet te maken
Ik heb hiervan kreten uitgeslagen
Want ook dit was een wens van mij
Een tuin vol kruiden op een rij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve Soesa, een hele dikke dank je wel
Jij maakte dit een heel tof spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel voor de fantastische en mega lieve cadeau's lieve Soemp! Jij awesome Santa![]()
Daar is zequote:Op zaterdag 14 december 2013 10:23 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Oooh, Kyara, dus toch!![]()
Ik was er echt zeker van in het begin, maar een tijdje terug met het haaksel voor Spees (toch?) dacht ik: dat komt van Kyara. En toen heb ik je onmiddelijk laten vallen als verdachte. Hoe stom!
En wat een werk heb je ervan gemaakt. Ik ben echt zo verwend.![]()
Nu direct foto's uploaden.
Ik vond het ook bijzonder lastig om te moeten kiezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:24 schreef Soempie het volgende:
Ik heb maar 50 foto's gemaakt vanmorgen.
Nou, daarom heb ik maar schaamteloos 239502332 F's gespamdquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijzonder lastig om te moeten kiezen![]()
Gewoon continu foto's gemaakt tijdens het uitpakken (door saartje vooral).
Potverdorie! Had ik het toch goed hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het ook bijzonder lastig om te moeten kiezen![]()
Gewoon continu foto's gemaakt tijdens het uitpakken (door saartje vooral).
Ja, wahahaha! Je vraag toen over mijn S-kind, jonguh, toen wist je al gewoon allang dat ik het wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Potverdorie! Had ik het toch goed hoor. Hihi dank je lieve Santa
!!! Wat een hoop cadeautjes en wat zijn ze leuk!!!
dat kookboek ook!
Jammer dat mijn eerste Santa het niet kom doen maar erg lief dat je het hebt overgenomen en en en! Je hebt het echt tof gedaan. Ik werd zelfs. Een beetje emotioneel van je werk aan het kookboek.
Ik zal zo een foto plaatsen van al dat moois!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja die glitters helemaal top! Ik heb alles boven de doos uitgepakt maar het shirtje zat heeeeeleemaal onder (en de tafel nu dus ook)haha!
Super bedankt, ik vond het echt top! En super dat je na een week al een kloon had aangemaakt!
T. heeft nog steeds af en toe een glitter in z'n haarquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja die glitters helemaal top! Ik heb alles boven de doos uitgepakt maar het shirtje zat heeeeeleemaal onder (en de tafel nu dus ook)haha!
Super bedankt, ik vond het echt top! En super dat je na een week al een kloon had aangemaakt!
Ik kan je vorige bericht niet quoten via mobiel! Dus dan maar zo!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
Suikertante jij mag opnieuw radenik ben niet jouw santa
Ja maar toen begon ik ineens te twijfelen over iets anders wat ik lasquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, wahahaha! Je vraag toen over mijn S-kind, jonguh, toen wist je al gewoon allang dat ik het was![]()
Fijn dat je er een beetje blij mee bent
Heel graag gedaan! Leuke foto's en fijn dat jullie er zo blij mee zijn!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:55 schreef Kersjes het volgende:
Hartstikke bedankt lieve Fannetje, je hebt ons echt gruwelijk verwend
ik: "Oh! Mijn lootje vindt het leuk. En ze werd zelfs een beetje emotioneel van het kookboekquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Potverdorie! Had ik het toch goed hoor. Hihi dank je lieve Santa
!!! Wat een hoop cadeautjes en wat zijn ze leuk!!!
dat kookboek ook!
Jammer dat mijn eerste Santa het niet kom doen maar erg lief dat je het hebt overgenomen en en en! Je hebt het echt tof gedaan. Ik werd zelfs. Een beetje emotioneel van je werk aan het kookboek.
Ik zal zo een foto plaatsen van al dat moois!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |